Sannert schreef:Ik zag die reclame ook in een ander topic. :h dacht meteen even hier checken !Hier komt die dus vandaan
Nayomie schreef:takkie_muis schreef:Msar wat met de landen dan?Die link met die landen snap ik ook niet hoor Nee ik ook niet...Misschien snappen wij het om 00:00 wel
Nayomie schreef:takkie_muis schreef:Msar wat met de landen dan?Die link met die landen snap ik ook niet hoor Komt morgen wel
01San schreef:Nayomie schreef:Die link met die landen snap ik ook niet hoor Nee ik ook niet...Misschien snappen wij het om 00:00 welLaten we het maar hopen
Nayomie schreef:Leo schreef:Hmm... Jij weet hier zeker HE-LE-MAAL niks vanaf he? Ik ga even checken of dit wel allemaal goed gaat
Leo schreef:Nayomie schreef:Jij weet hier zeker HE-LE-MAAL niks vanaf he? Ik ga even checken of dit wel allemaal goed gaat Jij weet hiervan he?Douraque schreef:OMG Omg??
Olina schreef:Misschien heeft het wel niks met 1 april te maken Goh, iedereen heeft het over tandenborstels.... heeeeeeel toevallig he?
karuna schreef:Foutje en een tevroeg uitkomen van 1 april. Hihi Dan zullen ze falen Douraque schreef:Ja ja dat kan ook nog Dees Geloof mij. Nee Je probeert eronder uit te komen he?
Nee die tanden in combi met hart en de hints geen idee. o jee gaan jullie nu ook de quotes weghalen ervan