Allemaal mijn profiel spammen, krijg je punten *ziet een schitterend doel voor ogen komen
xNK
Geplaatst: 01-04-12 12:36
Ik vind mods, bokt, moderator, nieuwsredactie en beheer zulke leuke woorden dat ik dat maar even met jullie deel
Air
Geplaatst: 01-04-12 12:36
RoWi schreef:
Jeetje, ik heb iets gemist geloof ik. In één klap van 11 pagina's naar 112?
Om kwart voor 12 stond de grap erop.... de punten veranderen en toen zag ik dat je met bokt 30 punten erbij kreeg. En toen ging iedereen opzoek naar nog meer woorden En nu dit dus.
dankzij de mods of ook moderators, hebben we een leuke -------prank! omdat we ook allemaal bokkers zijn, houden we ervan om springschoenen te kopen, al dan niet met een lavendelkleurtje als je paard niet voorwaarts is of niet mooi dressuur loopt op de foto met goede aanleuning krijg je heel bokt over je heen dat je een osteo moet roepen, of een zadelmaker of veearts of dierenarts dan moet je veel grondwerk doen maar niemand luistert ernaar en doet gewoon lekker springen, dressuur en western verder, met piaffe, passage, schouderbinnenwaarts, renvers, travers,... in stap draf en galop! en als je het verschil tussen een paard en pony niet weet ben je bokt niet waard! dan moet je maar naar het forum cavaletti
zoooo lekker loos
Winged
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 12:39
Paard Pony Dressuur Springen Western Longeren Grondwerk Piaffe Passage Pirouette Wedstrijd Mods Bokt [HK] beware of the penny deel 2 Moderator [MA] beware of the penny ........ Nieuwsredactie Beheer Wiki Mids Mandarijntjes Lavendel zadelmaker, cavaletti, wijken, achterhand, voorhand, voorwaarts les, middendraf [FZ] Nog 1 maand tot 1 april.. spingschoenen wijken Maar dan zou je nu toch bijna alle linkjes pakken?
xNK
Geplaatst: 01-04-12 12:40
Lavendel, daar ben ik dol op, wij hebben werkelijk een foto daarvan in het raam staan, en mijn pony en paard vinden dat ook mooi, dan gaan ze voor het raam staan en dan doen ze de passage, piaffe en pirouette! Leuk he? Want ze zijn dol op bokt en de mods en moderator s en nieuwsredactie, want hun baasje praat daar elke dag over op bok
Mondy
Geplaatst: 01-04-12 12:40
In mijn hele leven als paard heb ik heel erg veel meegemaakt ! Mijn mama, ook wel bekend als merrie kreeg een pony op bezoek. Helaas was dat een ruin, en dus kon ze niet gedekt worden. Daarna kwam mijn papa, een hengst langs die mijn mama deed dekken. Zijn naam was penny ! Na een paar maanden drachtig te zijn geweest werd ik geboren in onze mooie stal ! Mijn naam is Black Beauty ! Als veulen was ik heel erg leergierig en nieuwschierig ! Ik speelde heel graag met mijn baasje maar moest ook veel leren ! Mijn halster en halstertouw gingen om, ook moest ik voetje geven om mn hoeven uit te krabben of voor de hoefsmid. Ook kwam de dierenarts nog langs voor een paar spuiten en wormenkuur. Op een dag lag ik lekker te rollen en te briesen, zo erg dat mijn baasje dacht dat ik koliek had, maar gelukkig viel het mee want na een paar bokken rende ik weer vrolijk door de wei ! Na weer een paar maanden moest ik bij mijn mama weg en naar de opfok, want ik was een jaarling ! Daar kon ik goed groeien en spelen en knufelen ! Na mijn tijd daar werd ik door een trailer opgehaald en mocht ik naar een nieuwe stal met een rijbak, binnenbak kantine en stapmolen ! Ook hadden ze daar een wasplaats ! Omdat ik een mooi lief paard moest worden gingen mijn baasjes grondwerk doen ! Soms zelfs stiekem steigeren of buigen ! Op een dag kwam er een penny langs die zei dat ze een groom was en mij wel als verzorgpaard/verzorgpony wilde hebben ! Gelukkig wilde mijn baasje zelf van me genieten. Nadat ik 3 jaar was werd ik ingereden, wat tot veel verontwaardiging werd afgekeurd op bokt ,want een paard moet veeeel ouder zijn ! Ik kreeg een mooi hoofdstel met bit in, een trensje, en een veelzeidigheidszadel, en natuurlijk ook een mooi dekje en bandages, als mooi bijpassend setje ! De peesbeschermers kreeg ik pas om toen we voor het eerst gingen springen ! Dat was leuk joh ! Over een balkje, steilsprong en zelfs een oxer ! Maar ook deden we veel dressuur, want dat is natuurlijk de basis ! Zo moest ik aan de teugel lopen, maar wel zonder hulpteugels. Mijn baasje gebruikte ook geen sporen, maar soms wel een zweep. Ik leerde op de volte lopen, net als voltige, en afwenden ! Ook stap draf gallop moesten al dan niet verzameld worden gedaan ! Ter afwisseling deden we ook buitenrijden of paardenvoetbal ! En ik kon zelfs een paar truukjes als onze bekende bokt hengst met sterretjes ! Mijn baasje wilde eens wat nieuws uitproberen en besloot te gaan mennen. Een shetlander uit de buurt deed nl graag met de sulky draven, het was net een draver ! Helaas vond ik het voor de kar/koets lopen niet leuk, ik ben toch geen tuigpaard ! Dan maar eens western proberen ! Reining of pleisure leek ons wel leuk, of alleen maar spelen met koeien !! Ik leek wel een cowboy paard en mijn baasje een cowgirl ! Met haar mooie hoed en chaps, maar het liefst rijd ze toch met haar leren laarzen en cap, en als ik erg ondeugend was een bodyprotector en bokriempje , want ja soms verloor ze haar beugels ! Na een tijdje kwam de tandarts langs, want ik werd steeds ouder, soms liep ik kreupel en soms moest ik hoesten. Gelukkig viel dat telkens mee en geniet ik nu van mijn pensioen op de wei ! Want naar de slager wil ik nog niet !! Nu ben jij natuurlijk benieuwd wat voor ras ik ben ? Ben ik een fries, een arabier of toch een tinker ? Of misschien wel een haflinger of kwpn. Nou misschien ook wel een oldenburger of een hannoveraan ! Ok ok ik vertel het wel, ik ben een echte quarterhorse !!
Mijn arme Pony staat op de wei , zo zonder zonnetje , word ze niet blij , het lijkt wel de eerste van de maand iedereen op bokt is bezig met zijn Paarden Quotiënt , hebben ze niks beters te doen? Buitenrit op je paard met een lavendel kleurige set bestaand uit een hoofdstel halster teugels bit dekje zadel peesbeschermers bandages springschoenen en voor het uitstappen in stap een uitrijdeken. Maar dat doe je pas na dat je alle dressuur en spring oefeningen in het bos heb uit gevoerd.
Winged
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-12 12:47
Zijn er hier mensen die de hele dag hier al mee bezig zijn trouwens?