Ik ga ook slape zet me wekker wel dan heb ik voor de paarden nog ff tijd voor de grap. Ben nie verslaafd hoor
Wisten jullie dat er maar 27 mensen zijn die betalen om geen banners te hoeven zien?Dat valt best een beetje tegen eigenlijk...
Lente schreef:Wisten jullie dat er maar 27 mensen zijn die betalen om geen banners te hoeven zien?Dat valt best een beetje tegen eigenlijk...Noh, wat interessant Denk dat heel veel adblocker hebben
Het is net of er gehint wordt dat we modpowers hebben. Maar ik zie echt nog steeds niets van wat er op lijkt.
Ik lees al een tijdje mee, open net bokt om te kijken wat de grap is...En ik zie niks .Zou het wel echt balen vinden als er geen grap is
Ik zie niet zoveel ze hadden het toch over her verleden in een paar comments? Is 1 april dit jaar even verleden tijd?
Ik ben al uitgelogd (buiten gespeeld) maar ook daarna gebeurde er niks. zou t zijn dat ze echt allemaal willen dat we buitenspelen vandaag; verder niks..
Anoli schreef:En? De grap al gevonden?Dater nu nog geen grap is en jullie van jullie bed rollen van het lachen?