Misschien moeten we de eerste letters van jullie gebruikersnamen combineren (denkt te hard na over onbelangrijke dingen)
Modjes lastiggevallen... Jolliegirl heeft het gedaan, ik heb het gedaan. No drama no glory?Andere paaseitjes, wat jullie?
Xyris schreef:Misschien een X aantal berichten typen op een dag? Of om een bepaalde tijd?Dat is oneerlijk goor de werkende mensen hier hahaIk heb een theorie maar ik wil eerst meer zekerheid hahaha
Xyris schreef:Misschien een X aantal berichten typen op een dag? Of om een bepaalde tijd?Geen flauw idee. Ik kan het ook niet terug veranderen, jullie wel?
Adindaa schreef:Waarom zie en lees ik dit nu net voordat ik wil gaan slapen Dat had ik dus ook en zie me nou eens...
Lynnepinny schreef:Misschien moeten we de eerste letters van jullie gebruikersnamen combineren (denkt te hard na over onbelangrijke dingen)Succes met de letter X
M_ontana schreef:Xyris schreef:Misschien een X aantal berichten typen op een dag? Of om een bepaalde tijd?Geen flauw idee. Ik kan het ook niet terug veranderen, jullie wel?Nee, tis 'frozen'
M_ontana schreef:Xyris schreef:Misschien een X aantal berichten typen op een dag? Of om een bepaalde tijd?Geen flauw idee. Ik kan het ook niet terug veranderen, jullie wel?Ik hoop wel dat mijn oude avatar hierna weer terugkomt, want weet niet of ik die heb opgeslagen ergens
Xyris schreef:M_ontana schreef:Geen flauw idee. Ik kan het ook niet terug veranderen, jullie wel?Nee, tis 'frozen' [/quote]
Alasse schreef:Adindaa schreef:Waarom zie en lees ik dit nu net voordat ik wil gaan slapen Dat had ik dus ook en zie me nou eens... zit je dan met je goede gedrag
Hoop dat het er niets mee te maken heeft maar sinds dat paasei loopt mijn internet contsant vast... Toch een virus, het lijkt besmettelijk?