CastaMickey schreef:CastaMickey laat van hilariteit de tranen vloeien Ik denk dat je een jaar in de war bent
Lonneke2001 schreef:[naam] schreef:Ze kijken en thats it , mindgamesEssie zit op dit forum WIJ EISEN EEN HINT |Ik ga mooi slapen
APCIII schreef:Ik lees morgenochtend wel wat jullie gevonden hebben. Slaap lekker allemaal! Niks natuurlijk xDTruste!
Cinderella schreef:Waarom hebben sommigen iets over een schoen/laars in hun onderschrift? Dat had te maken met sinterklaas
Ik heb net gigantisch veel onderschriften bekeken, maar ik zie er geen logica in... Of net te veel logica en geen mol...
Ladybird schreef:Lukt het allemaal jongens?Hebben jullie al gezien dat sommige modjes samen spelen? ^^ Jaaa met zijn alle. En wij mogen niet meedoen.
Aanvulling. Oren fluiten nog teveel en ik stuiter nog na van het concert. Slapen is kansloos nuAmanda os Kom pak je lasso maar, zo vangen cowboys indianenSplashislief os Allemaal zandtaartjesJustkid os Anna Maria Koekoek wat dat ook mag zijn
Detroit schreef:Ladybird schreef:Lukt het allemaal jongens?Hebben jullie al gezien dat sommige modjes samen spelen? ^^ Jaaa met zijn alle. En wij mogen niet meedoen. zo bedoel ik dat niet. kijk maar es goed
Nee ik moet slapen van dreamy. Dus ik mag niet meespelen. Zag wel onderschriften die ik kan koppelen, maar kan er verder zo weinig mee