Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maanling schreef:nou... NOU...
misschien had jij een boktregeltje gelezen dat ik over het hoofd heb gezien en ik moet zooooo voorzichtig zijn.
*bokt op kousevoetjes*
Rock schreef:Hahaha lekker agressief!
krak schreef:oomens schreef:Die mods hebben nu helemaal geen tijd om OW's uit te delen.
Die hebben het zo druk met Profielen wissen, links verwijderen, slotjes zetten, nog meer links verwijderen, onderschriften verwijderen.
spontane staande ovatie!!!!![]()
gewoon droogweg baf erop! in 1 woord, subliem!
Adil18 schreef:Vind dit erg ver gaan, net hadden ze ook al het bericht van RK uit iemands profiel gewist...De mods zijn nu net zo erg bezig als RK....ALS RK het überhaupt gedaan heeft...
oomens schreef:Hoe gaat dat trouwens, een OW? Krijg je die gewoon per PB ofzo?
Adil18 schreef:oomens schreef:Hoe gaat dat trouwens, een OW? Krijg je die gewoon per PB ofzo?
Jep...incl. vermelding van de opmerking waar je op gepakt bent, in welk topic....enz. enz.
Je mag dus in ieder geval niet zeggen dat je in je broek plast van het lachen, want dan krijg je een OW, ok?![]()
Maanling schreef:Adil18 schreef:Jep...incl. vermelding van de opmerking waar je op gepakt bent, in welk topic....enz. enz.
Je mag dus in ieder geval niet zeggen dat je in je broek plast van het lachen, want dan krijg je een OW, ok?![]()
Boktregel numero 1:
gij zult niet in uw broek plassen
Boktregel numero 2:
doet men dat wel dan zal men daar geen melding van maken
Maanling schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat de Vileinheid op ons Bokt sinds vandaag wel hoogtij viert.
*kan het alleen maar toejuichen*
Rock schreef:Er worden op het moment wel OW's uitgedeeld hoor! Dapy heeft er ook een je weet wel, die ene met de avatar van RK
harvestroos schreef:ik ben nog niet lang genoeg lid om een ow of ban te hebben.
maar sinds vandaag twijfel ik ten zeerste of ik wel lid wil blijven van een forum waar zo met de leden wordt omgesprongen.
in iemands profiel rommelen? not done!
Adil18 schreef:Rock schreef:Er worden op het moment wel OW's uitgedeeld hoor! Dapy heeft er ook een je weet wel, die ene met de avatar van RK
Ha, die avatar heb ik ook. Wilde ook wel eens zo'n paard hebben als Kawa
Rock schreef:harvestroos schreef:ik ben nog niet lang genoeg lid om een ow of ban te hebben.
maar sinds vandaag twijfel ik ten zeerste of ik wel lid wil blijven van een forum waar zo met de leden wordt omgesprongen.
in iemands profiel rommelen? not done!
Had je niet moeten zeggen joh, nu word je eraf gekickt!
Rock schreef:Er worden op het moment wel OW's uitgedeeld hoor! Dapy heeft er ook een je weet wel, die ene met de avatar van RK correctie: ze heeft een ban!