Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Teuntje111 schreef:De kleurentopics blijven overal als paddestoelen uit de grond komen, omdat er geen centraal punt meer is waar je je vragen kan deponeren..
Neonlight schreef:Een centraal topic is niet handig. Meestal moet er nog gevraagd worden naar informatie over de voorouders, om vast te stellen hoe de ouders genetisch qua kleur in elkaar zitten. Als er dan 3 mensen naar de kleur van hun paard vragen tegelijk, is het overzicht al snel kwijt welke informatie bij welk paard hoort. Als je naar de verschillende topics kijkt zie je wat ik bedoel, het is vaak gepuzzel, meerdere paarden tegelijkertijd maakt het niet overzichtelijk.
Mystica schreef:Mij ook!
Ik lees hier tussen de regels dat een punt dat door de mods gemaakt wordt het volgende is: Er zal niet genoeg animo zijn, alleen nu omdat er een aanvraag gedaan is. Is daar nou niet juist de proefperiode voor? Het maakt bokt onoverzichtelijk... Nou, zo overzichtelijk is bokt blijkbaar al niet, aangezien ik WN-FA niet eens kende tot dit topic...
Teuntje111 schreef:
Karl66 schreef:Waarom wil iedereen zo graag een centraal topic? Het enige wat er dan gebeurd is dat de aanvragen en antwoorden door elkaar staan, waardoor het juist onoverzichtelijk wordt.
Op F-AM staat een topic gemiddeld een week op de eerste pagina, daarnaast staan er nog een paar topics op WN-FA. Wat is dan de werkelijk toegevoegde waarde van een subforum? De topics zijn namelijk prima te vinden.
Karl66 schreef:Waarom wil iedereen zo graag een centraal topic? Het enige wat er dan gebeurd is dat de aanvragen en antwoorden door elkaar staan, waardoor het juist onoverzichtelijk wordt.
Op F-AM staat een topic gemiddeld een week op de eerste pagina, daarnaast staan er nog een paar topics op WN-FA. Wat is dan de werkelijk toegevoegde waarde van een subforum? De topics zijn namelijk prima te vinden.
stef schreef:nouja, met een centraal topic zou ik ook al gelukkig zijn.... liever een sub, maar als alternatief dan maar een centraal topic