[Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Re: [Dienstmededeling] Veranderingen op HAW en de fotofora

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:55

Dat bedoel ik dus Nouks, dat wordt niet gedaan, da's dus volgens mijn mckb boek geen democratie.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:57

magda_90 schreef:
Dat bedoel ik dus Nouks, dat wordt niet gedaan, da's dus volgens mijn mckb boek geen democratie.

er waren er nog in de geschiedenis die tegen democratie waren...Da's ook niet goed afgelopen Vork Bokt lijkt eerder op het communistische systeem dat een hele tijd in Rusland erg populair was (en stiekem nog altijd het noemt nu alleen anders *LOL* ) en weet je? Ik vind dat helemaal geen leuk systeem...In theorie al niet, kan je nagaan hoe *** het in praktijk moet zijn.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-06-08 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:57

Ze baseerden zich op een enquête... maar geen idee wat voor bokkers die hebben ingevuld...

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:58

Nu we al op de 11 pagina's zitten (en daar waarschijnlijk nog een hoop bijkomen...) met veel negatieve geluiden over het huidige HAW, rest mij de vraag: Wat gaan we er aan doen??? Mods gaan jullie onze reacties serieus overwegen om aanpassingen te maken in het huidige HAW beleid, zodat deze meer op één lijn komt met de oude HAW? En bokkers, wat kunnen wij er aan doen om dit voor elkaar te krijgen?
Laatst bijgewerkt door VValar op 01-06-08 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

magda_90

En waar ze zijn.

Anoniem

magda_90 schreef:
Dat bedoel ik dus [***], dat wordt niet gedaan, da's dus volgens mijn mckb boek geen democratie.

Ik zeg toch ook dat een dictatuur wat mij betreft prima is en/of dat een democratie me persoonlijk geen vereiste lijkt op een forum dat nog altijd wordt bekostigd door één eigenaar?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 19:59

Bokt is geen democratie, maar dat hoeft voor mij ook echt niet. Liever niet zelfs. Je bent ook niet gebonden aan bokt zoals aan je eigen land. Je bent hier te gast en als het je niet aanstaat, is er nog steeds een rood vakje met een kruisje om aan te klikken. Laten we alles nog wel een beetje in het juiste perspectief houden. Als we bokt gaan vergelijken met een bestuursvorm, dan neem je het imo veel te serieus op.

Nouks, idd.

phaser

Elke mod heeft dit topic op 'negeer' gezet ofzo... Lachen

Anoniem

VValar schreef:
Nu we al op de 11 pagina's zitten (en daar waarschijnlijk nog een hoop bijkomen...) met veel negatieve geluiden over het huidige HAW, rest mij de vraag: Wat gaan we er aan doen??? Mods gaan jullie onze reacties serieus overwegen om aanpassingen te maken in het huidige HAW beleid, zodat deze meer op één lijn komt met de oude HAW? En bokkers, wat kunnen wij er aan doen om dit voor elkaar te krijgen?

Tsja, ik zeg een maand HAW boycotten op het moment dat er niks verandert. Gewoon een maand lang geen nieuwe HAW-topics (ITP kan natuurlijk wel).

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:00

Weet niet of dat bepaald gaat helpen helaas....

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:01

Dat idee heb ik ook Phaser.

Of ze zijn achter de schermen druk aan het vergaderen, maar dan zou het heel prettig zijn als wij dat ook te weten zouden komen.

magda_90

VValar schreef:

Ik ben van mening dat er met het oude HAW niets aan de hand was. Je kreeg zowel rijtechnische tips als 'oneliners' maar ik heb daar nooit moeite mee gehad. De meste 'oneliners' zijn goed, het is tenslotte een compliment.

Aan de nieuwe beginposten moet ook gewerkt worden, ik hou er niet van de complete geschiedenis van het paard daar neer te kwakken, en al helemaal ik rij recreatief, zit dus niet op een nivo maar wil altijd commentaar op het rijden hebben, positief en negatief.

Eindelose herhalingen hebben mij ook nooit raar gedaan, mits ze maar vriendelijk vermeld zijn (en in ABN). Als dit echter niet zo is dan zouden wij moeten temmen.

En laat Horse at Works foto's gewoon staan waar ze altijd stonden, zo voorkom je verwarring en dat is er al te veel.

Anoniem

Wow, ik was voor de strengere aanpak. Maar op deze manier hoeft het ook niet hoor, topics worden om praktisch niets op slot gegooid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:02

VValar: Tsja, een forum dat niet gebruikt wordt lijkt me nutteloos, dus dan zullen ze in ieder geval moeten zorgen dat daar wat aan gebeurt (het weer in gebruik krijgen of heel HAW maar afschaffen).

In dat laatste geval overigens: gewoon een half jaar ITP + HAW door elkaar in ITP en het wordt wel weer opgesplitst in twee fora Haha!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:02

Bettine schreef:
Dat idee heb ik ook Phaser.

Of ze zijn achter de schermen druk aan het vergaderen, maar dan zou het heel prettig zijn als wij dat ook te weten zouden komen.

Dat bedoel ik met die 'mckb termen' wij krijgen er gewoon niets van mee. Het wordt hier neergezet en je hebt het maar te slikken. Een forum kan alleen goed functioneren als er inspraak is van de leden die met ideen aankomen.

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:03

Hmm lang niet alle tegenstanders van de nieuwe HAW zullen zich hier aan houden, dus zal de aanpak ook niet veel effect hebben jammer genoeg.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:03

Nouks schreef:
VValar: Tsja, een forum dat niet gebruikt wordt lijkt me nutteloos, dus dan zullen ze in ieder geval moeten zorgen dat daar wat aan gebeurt (het weer in gebruik krijgen of heel HAW maar afschaffen).

In dat laatste geval overigens: gewoon een half jaar ITP + HAW door elkaar in ITP en het wordt wel weer opgesplitst in twee fora Haha!

Schaf heel HAW dan maar af als ze deze regels willen behouden.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:04

Tieneke schreef:
Bokt is geen democratie, maar dat hoeft voor mij ook echt niet. Liever niet zelfs. Je bent ook niet gebonden aan bokt zoals aan je eigen land. Je bent hier te gast en als het je niet aanstaat, is er nog steeds een rood vakje met een kruisje om aan te klikken. Laten we alles nog wel een beetje in het juiste perspectief houden. Als we bokt gaan vergelijken met een bestuursvorm, dan neem je het imo veel te serieus op.

Nouks, idd.

mag je dit ook door trekken naar wat er zich op dit moment in bepaalde landen afspeelt ivm de wetten van Belgie en Nederland of is dat dan racisme? (even tussendoor)

dat boycotten lijkt me ook niet echt haalbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:05

magda_90 schreef:
Schaf heel HAW dan maar af als ze deze regels willen behouden.

Dat bedoel ik! Als "het volk" het écht niet eens is met de gang van zaken is er maar één manier om het op te lossen: boycotten die hap. Want het er niet mee eens zijn maar ondertussen wel fanatiek HAW gebruiken schiet natuurlijk niet op.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:06

En dat boycotten lijkt me 1) absoluut niet nodig en 2) niet constructief, eerder destructief.

PG, ik weet niet wat je nu eigenlijk bedoelt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:08

Tieneke schreef:
En dat boycotten lijkt me 1) absoluut niet nodig en 2) niet constructief, eerder destructief.

PG, ik weet niet wat je nu eigenlijk bedoelt...

Tsja, als er geen oplossing gezocht wordt aan de hand van de kritiek die nu geuit is, behoort constructief dus niet langer tot de mogelijkheden lijkt me Knipoog

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:09

Ik snap dat boycotten niet helemaal (voelt zich een beetje dom Bloos )

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:11

Ach dat boycotten helpt niks denk ik. Wat we echt nodig hebben is een wezenlijke oplossingen met de mods!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:12

Relativeren is een kunst, blijkbaar Knipoog Het wordt hier door sommigen geschetst alsof het om een wereldprobleem gaat. Geef die mensen tijd om er over na te denken. Dan zullen ze er vroeg of laat wel meer over vertellen. Wie weet is er geen mod die dit topic op dit eigenste moment aan het volgen is, want op die paar minuten is er zoveel gepost hier...

VValar, idd! Door boycotten ga je niet bepaald begrip kweken Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 20:12

Ok ik merk het al, ik zal jullie niet verder opjutten Tong uitsteken