Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cameee schreef:Whaha dat is een puntMaar ik denk dat je niet zo snel jezelf bant, alleen als het echt nodig is
Susanne_ schreef:Cameee schreef:Whaha dat is een puntMaar ik denk dat je niet zo snel jezelf bant, alleen als het echt nodig is
Als het er was had ik mezelf deze weken geband!
_Caitje__ schreef:Susanne_ schreef:
Als het er was had ik mezelf deze weken geband!
Ik ook, moet nu een werkstuk maken, die ik morgen in moet leveren.
_Caitje__ schreef:Dank je, en van bokt afgaan lukt niet. moet op internet zijn en bokt is mijn hoofdpagina.
_Caitje__ schreef:Dank je, en van bokt afgaan lukt niet. moet op internet zijn en bokt is mijn hoofdpagina.
Lovely1 schreef:Hier nog een addict die het een geniaal idee vindt.. bokt is wel de ultieme SOA (Studie Ontwijkende Activiteit) Maar ik denk dat heel veel docenten en projectgenoten blij zijn als het niet kan... en ik maar shaken
Eline schreef:Nee, er zijn al vaker mensen geweest die een ban hebben gevraagd (en gekregen), meestal was dat voor bijvoorbeeld een scriptie. We hebben op een gegeven moment flink wat aanvragen achter elkaar gehad, en toen is besloten om een standaardperiode aan te houden (de maand dus), om te voorkomen dat we te veel aanvragen zouden krijgen. Nu is die periode dus teruggezet naar een week.