Heb Respect voor elkaar !

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Heb Respect voor elkaar !

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:35

Navidad schreef:
Yamcha schreef:
Ik weet niet hoe het oude bokt was, ben hier natuurlijk pas vanaf 2004... hihi, Navidad, jij ook, zie ik Bloos

Ik las altijd al eerder mee, maar wist nooit hoe ik me aan moest melden Bloos
Heb zelf, ook een paar (twee) verschillende accounts gehad.. (namen weet ik niet meer)

Verder klopt het wel wat je zegt (ik ben geen 30) Maar die jeugd van tegenwoordig kan ook echt stronteigenwijs zijn Haha!
En daardoor, lopen de discussies fel op. Puur omdat ze het ook niet aan willen nemen van mensen..

Hihi, ik heb niet eerder meegelezen... wilde gelijk reageren Bloos Dus maar aangemeld Haha!

Klopt idd.... ik kan daar ook heus fel van worden Ja

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:42

Snoop_fan schreef:
Maar ff offtopic, nu ga ik proberen om echt van Bokt.nl af te blijven! Heb het nog eens geprobeerd maar ga nu definitief stoppen zodat jullie weer normaal kunnen discussiëren want met enkel commentaar en geen tips wordt ik niet verder geholpen..

Ik ben van mening dat je wel op bokt af kan gaan geven,maar ik denk dat je in deze toch echt het probleem bij jezelf moet zoeken, er zijn genoeg tips gegeven maar die sla je in de wind...
wanneer mensen respect tonen naar jou toe, is het vaak ook zo dat je respect terug toont en iig op een normale manier reageerd op hun commentaar die op normale manier gegeven word
diegene die gelijk van de toren beginnen te blazen daar zou je eventueel op kunnen temmen als je dat wilt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 10:44

Eens, naadje24.

Dit vind ik eigenlijk ook respectloos Scheve mond

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:07

naadje24 schreef:
Snoop_fan schreef:
Maar ff offtopic, nu ga ik proberen om echt van Bokt.nl af te blijven! Heb het nog eens geprobeerd maar ga nu definitief stoppen zodat jullie weer normaal kunnen discussiëren want met enkel commentaar en geen tips wordt ik niet verder geholpen..

Ik ben van mening dat je wel op bokt af kan gaan geven,maar ik denk dat je in deze toch echt het probleem bij jezelf moet zoeken, er zijn genoeg tips gegeven maar die sla je in de wind...
wanneer mensen respect tonen naar jou toe, is het vaak ook zo dat je respect terug toont en iig op een normale manier reageerd op hun commentaar die op normale manier gegeven word
diegene die gelijk van de toren beginnen te blazen daar zou je eventueel op kunnen temmen als je dat wilt

hier ga ik ook in mee. en snoop. als ik heel eerlijk mag zijn (niet aanvallend tegenover jou) Dit soort berichten wat je stuurt erger ik me persoonlijk dodelijk aan. Dan denk ik reageer is volwassen, Neem tips aan. Bokt is niet om je af te zeiken, het is maar net wat je met de tips etc doet. Als jij van bokt weg wil gaan is je eigen keuze, maar daarmee maa je duidelijk dat je niet anders kan ?

Kom op, ik weet niet hoe oud je bent, maar reageer volwassen en fatsoenlijk en ga nie lopen dreign van ik ga van bokt af..

Ik snap je ook best wel, maar ik spreek uit ervaring, en je komt toch altijd wel terug.. al duurt het een jaar of twee Haha!

verder denk ik gewoon, dat je niet tegen kritiek kunt, omdat je zelf graag gelijk wil hebben. het commentaar wat op bokt word gegeven... Kan je ook opvatten als positieve kritiek, en je kan overwegen om het is een keer aan te nemen en een keer uit te proberen..

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:14

suus_ schreef:
Maar om nou te zeggen, het was niet op het nieuws dus ik twijfel... (ik heb het desbetreffende topic niet gelezen, linkje?)

nou naamgenoot Knipoog niet zo zeer daarom.. maar jah ik weet het niet , maar hou het in zo'n topic wel voor me.. Daarbij HvN zend soms ook echt dingen uit (zoals gisteren) waarvan ik het ook niet echt nieuws vind.. dus ook niet echt boeiend..

Edit heb zo geen link.. volgens mij staat het bij verslag van de dag? en anders bij leven zonder paarden
Laatst bijgewerkt door S_uus op 15-05-08 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:15

Maanling schreef:
Dat topic over die overval... ik twijfelde ook, maar dacht 'zeg maar niks'. Ons kent Bokt. (dat is eigenlijk al erg genoeg)
Vooral die reaktie van die moeder vond ik zo raar.

Waar of niet waar, dat maakt toch geen drol uit?
Je hoeft het niet te lezen hoor, maar ik denk dat vele dan stiekem moeten toegeven dat ze toch het topic blijven volgen omdat het spannende wendigen kan krijgen Haha!

Ik stoor me echt niet aan het topic, het kan mij geen drol uitmaken of het een waargebeurd verhaal is of niet.
Wat mij wel uitmaakt is dat wat er op pagina 11 gebeurt.
Bokkers slaan zowat elkaars hersens in.
Waar is dat in hemelsnaam goed voor?

Mijn gedachten is dan, gaat ie lekker?
2 seconde later post er iemand die niet denkt, gaat ie lekker, maar, ik zal me er eens even mee bemoeien Whoosh!
Het kan aan mij liggen hoor maar....moet dat?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:15

Maanling schreef:
Dat topic over die overval... ik twijfelde ook, maar dacht 'zeg maar niks'. Ons kent Bokt. (dat is eigenlijk al erg genoeg)

Welke reactie? heb ik niet gelezen

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:20

suusiejj schreef:
Maanling schreef:

Welke reactie? heb ik niet gelezen

Wat ik normaal gesproken dus inslik en niet opschrijf, zal ik nu eens doen om aan te geven, dat het soms beter is niet te reageren:

Oe snel even opzoeken dan, straks mis je nog iets.
Helaas voor je, kun je niet meer mee vechten, er zit een slotje op. Tsss sensatie zoeker
Hamer

Dat klinkt toch niet lief, ofwel?
Klopt toch dat ik dit beter had kunnen blijven denken, ipv op te schrijven?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 11:27

jah indd dan kun je beter denken .. tjeez zeg, denk je je verhaal kwijt te kunnen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 15:15

@TS: ik ben het helemaal met je eens! Ben zeker bereid ook om hierin mee te werken Lachen