Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mooney schreef:Ik stoor me er persoonlijk niet aan, als je de naam herkend ga je toch gewoon niet kijken. Soms is het juist wel leuk om een persoon echt te volgen.
Een ander alternatief is misschien een nieuw 'forumstuk' bv een HAW dagboek ofzo, voor de vele posters. Dan kan je makkelijk volgen en de 1 keer per maand mensen kunnen dan gewoon bij HAW posten. Dit is alleen wel veel werk voor de mods
ThisIsMe schreef:Ik persoonlijk vind het simpelste idee nog steeds het beste, gewoon één topic (per paard) per week. Als mensen heel veel foto's hebben die ze iedereen willen laten zien is het tegenwoordig heel simpel om zelf een (gratis) site op te zetten, link in het onderschrift voor alle fans, iedereen tevreden toch?
Sheran schreef:1x per week vind ik wel goed.
Maar als we nou gewoon eens met ons allen de moeite nemen om de topics waar bijna niet op gereageerd wordt eens extra te bekijken?
Cyntje schreef:Sheran schreef:1x per week vind ik wel goed.
Maar als we nou gewoon eens met ons allen de moeite nemen om de topics waar bijna niet op gereageerd wordt eens extra te bekijken?
Ja bekijkendan krijg je dergelijke opmerkingen steeds meer: Al 653 keer bekeken en nog maar 1 reactie
![]()
Needje schreef:HAW is voor rijtechnisch commentaar toch?
De meeste foto's kunnen net zo goed op ITP geplaatst worden. Daar is niets op te zien en dus niets zinnigs over te zeggen.
Dan heb je nog de topics die standaar meerdere pagina's reacties krijgen. Al is het alleen om het slofgebruik.
Setjes zijn schijnbaar super hip. Moet minimaal 20x vermeld worden. Net als (geen) capgebruik.
En op een of andere manier hebben maar weinig mensen mij iets te vertellen als ik een topic open. Ben ik dan zo goed dat ik geen rijtechnisch commentaar hoef te krijgen?! Zou toch wat wezen!![]()
Overigens stoor ik mij er ook aan dat als er dan eindelijk rijtechnisch commentaar gegeven wordt, men gelijk op de achterste poten staat en gepikeert is.Daarvoor plaats je toch foto's daar? Wil je geen commentaar, dan plaats je gewoon geen foto's! En imo geld dat ook voor zonder cap en slofgebruik. Je weet dat t reacties geeft, dus be prepared.
Needje schreef:Welk commentaar?![]()
xSiep schreef:ik erger me er niet zo aan eigenlijk..
stel nou dat je 3 paarden rijd, en er gaat een keer iemand mee om foto's te maken, mag je dan maar van 1 foto's plaatsten of allemaal in een topic?
verder vind ik het niet zo erg, als ze willen laten zien dat ze ook echt wat met het commentaar doen.
Wel als ze willen laten zien dan ze nu ook het anky sunshine dekje hebben![]()
Steffie89 schreef:Ik stoor mij er niet aan
Er zijn duidelijk combinatie's waarvan ik het leuk vind op foto's te zien.
Van niemand hoef je op het topic te klikken, dus waar maak je, je druk om
ThisIsMe schreef:Ik persoonlijk vind het simpelste idee nog steeds het beste, gewoon één topic (per paard) per week. Als mensen heel veel foto's hebben die ze iedereen willen laten zien is het tegenwoordig heel simpel om zelf een (gratis) site op te zetten, link in het onderschrift voor alle fans, iedereen tevreden toch?
Sheran schreef:Ja daar zit natuurlijk ook wel weer een nadeel van opdeling in niveaus naar mijn mening...
De B-ruiters zullen denk ik minder bekeken worden dan de Z-ruiters, terwijl daar door meer mensen nuttig commentaar op te geven is.
dees_daan schreef:xSiep schreef:ik erger me er niet zo aan eigenlijk..
stel nou dat je 3 paarden rijd, en er gaat een keer iemand mee om foto's te maken, mag je dan maar van 1 foto's plaatsten of allemaal in een topic?
verder vind ik het niet zo erg, als ze willen laten zien dat ze ook echt wat met het commentaar doen.
Wel als ze willen laten zien dan ze nu ook het anky sunshine dekje hebben![]()
alles in 1 topic lijkt mij..
Sheran schreef:Ja daar zit natuurlijk ook wel weer een nadeel van opdeling in niveaus naar mijn mening...
De B-ruiters zullen denk ik minder bekeken worden dan de Z-ruiters, terwijl daar door meer mensen nuttig commentaar op te geven is.