Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Nieuwe HAW regel nodig? Max 1 topic per week?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:12

ik heb geen kritiek op 1 bepaalde combinatie, heb zelfs al gezegd dat ik het leuk vind om naar Ginny's fotos te kijken

maar blijf bij mijn standpunt dat 1 topic per gebruiker per week genoeg is

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:14

Ik stoor me er persoonlijk niet aan, als je de naam herkend ga je toch gewoon niet kijken. Soms is het juist wel leuk om een persoon echt te volgen.

Een ander alternatief is misschien een nieuw 'forumstuk' bv een HAW dagboek ofzo, voor de vele posters. Dan kan je makkelijk volgen en de 1 keer per maand mensen kunnen dan gewoon bij HAW posten. Dit is alleen wel veel werk voor de mods

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:15

mooney schreef:
Ik stoor me er persoonlijk niet aan, als je de naam herkend ga je toch gewoon niet kijken. Soms is het juist wel leuk om een persoon echt te volgen.

Een ander alternatief is misschien een nieuw 'forumstuk' bv een HAW dagboek ofzo, voor de vele posters. Dan kan je makkelijk volgen en de 1 keer per maand mensen kunnen dan gewoon bij HAW posten. Dit is alleen wel veel werk voor de mods

dat vind ik dus een beetje overdreven, een dagboek kan je ook op je site bijhouden, en er is al meerdere keren uitgelegd waarom het storend is Lachen

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:15

Ik vind die regel echt niet nodig!

Bij sommige vind ik het juist leuk om topics te zien Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:16

Bokt Weblog Pling

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:17

goed idee Knipoog
vind idd ook dat er veel te vaak dezelfde namen voorbij komen

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:17

Wel ja....laten we nog meer regeltjes verzinnen voor bokt!

Lang leve de betutteling! Haha!

je hoeft er toch niet naar te kijken...

ThisIsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:20

Ik persoonlijk vind het simpelste idee nog steeds het beste, gewoon één topic (per paard) per week. Als mensen heel veel foto's hebben die ze iedereen willen laten zien is het tegenwoordig heel simpel om zelf een (gratis) site op te zetten, link in het onderschrift voor alle fans, iedereen tevreden toch?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:20

1x per week vind ik wel goed.

Maar als we nou gewoon eens met ons allen de moeite nemen om de topics waar bijna niet op gereageerd wordt eens extra te bekijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:21

ThisIsMe schreef:
Ik persoonlijk vind het simpelste idee nog steeds het beste, gewoon één topic (per paard) per week. Als mensen heel veel foto's hebben die ze iedereen willen laten zien is het tegenwoordig heel simpel om zelf een (gratis) site op te zetten, link in het onderschrift voor alle fans, iedereen tevreden toch?

als er een regel komt dan ben ik meer voor 1 topic per gebruiker, anders kunnen de gebruikers die 1 paard hebben, 1 keer per week posten, en de gebruikers met 7 paarden, elke week Clown

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:21

Sheran schreef:

Maar als we nou gewoon eens met ons allen de moeite nemen om de topics waar bijna niet op gereageerd wordt eens extra te bekijken?

Ja bekijken Clown dan krijg je dergelijke opmerkingen steeds meer: Al 653 keer bekeken en nog maar 1 reactie Verward

Nagelbijten / Gniffelen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:22

Cyntje schreef:
Sheran schreef:

Ja bekijken Clown dan krijg je dergelijke opmerkingen steeds meer: Al 653 keer bekeken en nog maar 1 reactie Verward

Nagelbijten / Gniffelen

Ja okee ik bedoel ook je best doen om zinnig commentaar te geven Nagelbijten / Gniffelen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:23

HAW is voor rijtechnisch commentaar toch?
De meeste foto's kunnen net zo goed op ITP geplaatst worden. Daar is niets op te zien en dus niets zinnigs over te zeggen.
Dan heb je nog de topics die standaar meerdere pagina's reacties krijgen. Al is het alleen om het slofgebruik. Clown
Setjes zijn schijnbaar super hip. Moet minimaal 20x vermeld worden. Net als (geen) capgebruik.
En op een of andere manier hebben maar weinig mensen mij iets te vertellen als ik een topic open. Ben ik dan zo goed dat ik geen rijtechnisch commentaar hoef te krijgen?! Zou toch wat wezen! Haha! Haha!
Overigens stoor ik mij er ook aan dat als er dan eindelijk rijtechnisch commentaar gegeven wordt, men gelijk op de achterste poten staat en gepikeert is. Verward Daarvoor plaats je toch foto's daar? Wil je geen commentaar, dan plaats je gewoon geen foto's! En imo geld dat ook voor zonder cap en slofgebruik. Je weet dat t reacties geeft, dus be prepared.
Laatst bijgewerkt door Needje op 29-01-08 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:23

ik vind het ook wel een goede regel, 1x per week of, 1x per 2 week. Ja
1x per maand vind ik een beetje te lang, niet dat ik meerdere keren per maand een topic open maar toch Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:30

Ja daar zit natuurlijk ook wel weer een nadeel van opdeling in niveaus naar mijn mening...
De B-ruiters zullen denk ik minder bekeken worden dan de Z-ruiters, terwijl daar door meer mensen nuttig commentaar op te geven is.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:33

Welk commentaar? Clown Clown

uletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:33

Needje schreef:
HAW is voor rijtechnisch commentaar toch?
De meeste foto's kunnen net zo goed op ITP geplaatst worden. Daar is niets op te zien en dus niets zinnigs over te zeggen.
Dan heb je nog de topics die standaar meerdere pagina's reacties krijgen. Al is het alleen om het slofgebruik. Clown
Setjes zijn schijnbaar super hip. Moet minimaal 20x vermeld worden. Net als (geen) capgebruik.
En op een of andere manier hebben maar weinig mensen mij iets te vertellen als ik een topic open. Ben ik dan zo goed dat ik geen rijtechnisch commentaar hoef te krijgen?! Zou toch wat wezen! Haha! Haha!
Overigens stoor ik mij er ook aan dat als er dan eindelijk rijtechnisch commentaar gegeven wordt, men gelijk op de achterste poten staat en gepikeert is. Verward Daarvoor plaats je toch foto's daar? Wil je geen commentaar, dan plaats je gewoon geen foto's! En imo geld dat ook voor zonder cap en slofgebruik. Je weet dat t reacties geeft, dus be prepared.

Helemaal mee eens!!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:36

Needje schreef:
Welk commentaar? Clown Clown

*LOL*

We zouden commentaar moeten geven. Een beetje ons best doen he Haha!.

Ik heb zelf ook niet zo de neiging om commentaar te geven, hoewel ik het heel leuk vindt als er op mijn topics commentaar komt Bloos.
Bij mijn weten reageer ik dan ook niet gepikeerd ofzo Tong uitsteken. Want daarvoor plaats ik de foto's inderdaad. Dan is het ook wel leuk om commentaar te krijgen.

Ik ga eens wat arme vergeten bokkertjes van commentaar voorzien Haha!.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:41

Ik vind het ook wel een goed idee om 1 topic per gebruiker per 1 a 2 weken te doen. Liever nog eens per 2 weken dan per 1 week.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:42

ik erger me er niet zo aan eigenlijk..
stel nou dat je 3 paarden rijd, en er gaat een keer iemand mee om foto's te maken, mag je dan maar van 1 foto's plaatsten of allemaal in een topic? Verward

verder vind ik het niet zo erg, als ze willen laten zien dat ze ook echt wat met het commentaar doen.
Wel als ze willen laten zien dan ze nu ook het anky sunshine dekje hebben Bloos Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:43

xSiep schreef:
stel nou dat je 3 paarden rijd, en er gaat een keer iemand mee om foto's te maken, mag je dan maar van 1 foto's plaatsten of allemaal in een topic? Verward

verder vind ik het niet zo erg, als ze willen laten zien dat ze ook echt wat met het commentaar doen.
Wel als ze willen laten zien dan ze nu ook het anky sunshine dekje hebben Bloos Lachen

alles in 1 topic lijkt mij..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:47

Steffie89 schreef:
Ik stoor mij er niet aan

Er zijn duidelijk combinatie's waarvan ik het leuk vind op foto's te zien.
Van niemand hoef je op het topic te klikken, dus waar maak je, je druk om Knipoog

Idd

ThisIsMe schreef:

Daar kan ik me in vinden Lachen

Sheran schreef:
Ja daar zit natuurlijk ook wel weer een nadeel van opdeling in niveaus naar mijn mening...
De B-ruiters zullen denk ik minder bekeken worden dan de Z-ruiters, terwijl daar door meer mensen nuttig commentaar op te geven is.

En dat herken ik behoorlijk..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:49

dees_daan schreef:
xSiep schreef:

alles in 1 topic lijkt mij..

Vind ik erg jammer, ik zou zelf in dit geval 3 topics maken Ja

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:50

Ik ben het ook helemaal eens met de regel om 1 keer per week een topic te openen. Niet vanwege jaloezie, maar je kunt ook overdrijven natuurlijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 16:51

Sheran schreef:

helemaal mee eens

en ik vind ook dat het in anky (...) setje ook wel uit de titels gehaald mag worden want voor eht showen van je dekje vind ik dat de ITP is