Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_zanne schreef:Ik vind dat HAW-RT iets toevoegt voor de mensen die echt commentaar willen, en echt iets willen leren.
Ik kan me voorstellen dat als jij een serieus topic opent, je niet zit te wachten op een stel penny's met "Ooohh,,, wat een moooooooi paard het jij!!!!"
Ik zit er in elk geval niet op te wachten.
Oscar schreef:Cloverdale, dit is 1 van de dingen waar wij ook al over aan het nadenken zijn
Er is al een tijd een behoorlijk gat tussen ITP en HAW. ITP is voor de funfoto's, HAW is voor de serieuze werkfoto's (in combinatie met rijtechnisch commentaar).
Maar er zijn natuurlijk ook veel bokkers die wel werkfoto's willen plaatsen, maar niet zo'n trek hebben in rijtechnisch commentaar. Daar is nu geen plaats voor want werkfoto's mogen niet op ITP.
VValar schreef:Wat een onzin dat HAW-RT. Ik vind dat persoonlijk écht 3x niks. Gewoon de normale HAW aanhouden (1 subforum dus!) waarin zowel rijtechnisch commentaar als complimenten gegeven mogen worden. Beiden mogen, en hoeven niet gelijktijdig gegeven te worden. Snap eigenlijk niet dat hier zo'n groot probleem van gemaakt wordt.
Ilsemarie schreef:eerlijk gezegd vond ik het ook wel apart... je mag iemand niet afzeiken, maar als je niets dan complimenten hebt mag dat ook niet. Dus eigenlijk kunnen er alleen reacties komen op topics waar slecht in gereden word want dan heb je rijtechnisch commentaar te melden. Maar dan begeef je je alsnog op het gevaarlijke pad want commentaar moet ook weer niet te vaak herhaald worden...
misschien kunnen ze beter de berichten op HAW niet meer meetellen als deze regeling is omat ze bang zijn dat mensen 'sprokkelen'..
Katja schreef:Er is natuurlijk nogal een verschil tussen afzeiken en opbouwende kritiek geven en ook een verschil tussen alleen neerzetten: "mooi paardje" of onderbouwen waarom je het beeld prettig vind om naar te kijken.
Myukii schreef:Al snap ik niet waar het probleem ligt. Niemand heeft er toch last van als er complimentjes in een topic staan?
Myukii schreef:Al snap ik niet waar het probleem ligt. Niemand heeft er toch last van als er complimentjes in een topic staan?