Wuis schreef:Ik bekeek het topic vandaag nog eens weer, en wat denk je? Een mod opmerking dat er niets meer gezegd mag worden dat het slecht is voor de hond.
Wat denk je nu nog te gaan bereiken met nog meer opmerkingen naar een 11 jarige die al aangegeven heeft dat ze inziet dat het niet goed is om te springen met die hond dan? Ze is gewaarschuwd, niet alleen met in watjes verpakte kritiek. Ze geeft zelf aan dat ze inziet dat het niet goed is, dan heb je je punt toch gemaakt?

Daarna pas ik mijn manier van reageren aan. Niet dat ik er bij een volwassene gelijk op los ga drammen, maar bij een jonger iemand moet je het gewoon niet in dezelfde bewoording brengen, maar in jip-en-janneketaal.
Je kunt vaak aan de schrijfstijl al zien of het iemand is die wat jonger is, en wanneer iemand totaal de grond ingebrandt wordt, dan ligt dit volledig aan de manier van communiceren van bokkers, en niet aan de leeftijd van de TS.
Niet alleen vanwege het reageren zelf, maar ook omdat een jonger iemand gewoon vaak niet de middelen heeft om iets op te lossen aan een probleem. Vaak zijn er dan ook volwassenen nodig of bij betrokken.