Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Dus het is, hij nodigt uit.
Maar dan is het toch ook, hij word uitgenodigt? Prakkedenk me suf of word hier nu met dt moet ivm lopen
En als je nu praten, heten etc wil doen.
Hij heette? Hij praatte?
Lielle schreef:Goh, als ik zoiets zou zeggen over mensen met dyslexie, valt de halve wereld over me heen, maar nu kan dat kennelijk welMijn opmerking gaat erom dat erg gemakkelijk is om te roepen dat je je maar op de inhoud moet concentreren, misschien wel net zo gemakkelijk als roepen dat je je tekst moet nalezen
![]()
Ik doe zelf moeite om slecht geschreven teksten te ontcijferen, en zo verwacht ik ook dat anderen moeite doen voor een verzorgde tekst.
Katja, precies.
holly schreef:En als je in deze zin word veranderd dan krijg je loopt dus is het wordt.Oh kijk nou toch eens wat een moeite er gedaan word.
Katja schreef:Hahaha, woorden omzeilen herken ik maar al te goed.
holly schreef:Oh kijk nou toch eens wat een moeite er gedaan word.
Ik vind het heel erg, maar hoe leuk jullie ook uitleggen, het is en blijft chinees voor mij.
Lest schreef:holly schreef:Oh kijk nou toch eens wat een moeite er gedaan word.
Ik vind het heel erg, maar hoe leuk jullie ook uitleggen, het is en blijft chinees voor mij.
Probeer mij ook geen engelse grammatica uit te leggen hoor.
Maureenn schreef:om het maar even in moeilijk te maken: bv: krijgen - en = stam = krijg maar de G zit niet in 't kofschip dus zou het volgens die regel met een D moeten terwijl het toch krijgt is.![]()
Edit: zie het al krijgen is tegenw. tijd nu ga ik weer alles door elkaar halen
Maureenn schreef:om het maar even in moeilijk te maken: bv: krijgen - en = stam = krijg maar de G zit niet in 't kofschip dus zou het volgens die regel met een D moeten terwijl het toch krijgt is.
evanescence schreef:Lest schreef:
Probeer mij ook geen engelse grammatica uit te leggen hoor.
Dat is dus iets wat ik echt niet kan hea..het is eigenlijk gewoon alleen maar stampen. Maar het wil niet..
Mijn hoogste voor engels grammatica is een 5.8Gewoon hoe je de woorden schrijft, welke volgorde enzo
nee dat wil niet..
Terwel me moeder zegt dat het makkelijker is dan het nederlands..Nou ik vind het allebij moeilijk..
evanescence schreef:Lest schreef:Probeer mij ook geen Engelse grammatica uit te leggen hoor.
Dat is dus iets wat ik echt niet kan hea..Het is eigenlijk gewoon alleen maar stampen. Maar het wil niet..
Mijn hoogste voor engels grammatica is een 5.8Gewoon hoe je de woorden schrijft, welke volgorde enzo
nee, dat wil niet..
Terwel mijn moeder zegt dat het makkelijker is dan het Nederlands..Nou ik vind het allebei moeilijk..
Lielle schreef:alleen zou ik het ook wel prettig vinden als iemand als bv Melody21 wat begrip wil opbrengen voor mensen voor wie taalfouten echt storend zijn, en dat is dus geen aanstellen. Ik heb een beetje het gevoel dat het eenrichtingverkeer moet zijn.