Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeVol schreef:Goed dat jullie ermee bezig zijn!
Wat er goed aan is:
- Het gaat allemaal heel netjes.
- Er worden veel verschillende dingen aangeboden.
Wat ik graag zou willen (en dus ook de minpunten):
- Een mogelijkheid om de woonplaats van TS te zien, nu moet je eerst alle topics openen en dan nog staat het er soms niet in
- Pony's en paarden apart
- Een betere zoekfunctie
Eline schreef:[*] verplichting tot kopen - er hebben voor- en tegenstanders gereageerd, denk dat het eerst duidelijk moet zijn of we richting een 'bieden' of een 'vaste prijs' systeem gaan voordat we hier een keuze in kunnen maken.[/list]
Judje schreef:Wat ik een nadeel vind is dat je eerst 25 reacties geplaatst moet hebben voordat je een topic kan openen.
Hierdoor moet ik dus eerst 25 mensen 'lastig vallen' bij hun verkoop voordat ik zelf wat mag verkopen.
Vandaar dat ik het gewoon via mijn onderschrift probeer en er dus niet eens een topic open.
jolentinus schreef:Dat is al eerder aan de orde geweest, maar het schijnt boekhoudkundig een behoorlijk klus te zijn om dat goed te laten verlopen + dat eea belastingtechnisch ook niet zo interessant is voor de eigenaren/het beheer.wat je ook kan doen is dat je een euro moet betalen voor alles wat je verkoopt, dat dat er gewoon bij komt
Citaat:paarden en pony's apart (zie boven )
verplicht bepaalde informatie invoeren bij paarden te koop