Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse schreef:Haha al die mensen die zichzelf opgeven, maar wel eerlijk om het zo te vermelden
Shanna16 schreef:Ilse schreef:Haha al die mensen die zichzelf opgeven, maar wel eerlijk om het zo te vermelden
Ach, er zijn er iig genoeg die willen modden. Aan het team dan de keuze of ze geschikt zijn.
Redrumfox schreef:Ik heb jou volgens mij ook opgegeven, met nog 2 anderen maar ik weet zo gauw niet meer wie.
Elessar schreef:Rode zinnetje is hier al de hele tijd leesbaar, en de link doet 't ook nog is.
Elessar schreef:Rode zinnetje is hier al de hele tijd leesbaar, en de link doet 't ook nog is.
Elessar schreef:Om eerlijk te zijn kom ik vakjes tekort.
Ellende schreef:Zeker weten dat je hem goed gespeld heb IceEva, en dat het niet iemand is die recent zijn naam veranderd heeft?
Jurjen schreef:Wel goed dat dit besluit in de handen van de gebruikers zelf wordt gelegd, maar toch wat op en aanmerkingen van mijn kant.
Degene met de meeste stemmen wordt niet meteen gekozen maar wordt eerst wel een beetje "bekeken" door de admins etc. Opzich een goede zaak, omdat niet iedereen natuurlijk geschikt is. Maar! Er zal wel gekeken worden met mensen met veel stemmen en dit zullen dat toch de mensen met meer posts zijn die bekend zijn, omdat die veel genomineerd zullen worden (lijkt mij) waardoor andere mensen vrijwel geen "kans" krijgen.
Hierdoor krijg je dus misschien toch het feit dat je een paar mensen die prima mod zouden kunnen zijn misloopt, gewoon wegens het feit dat ze niet een PC van 5000+ hebben en erg bekend zijn onder de leden.
Lenneke_ schreef:_angela_ schreef:Ik ben net zo vrij geweest om mezelf op te geven...
Ik ook
Shanna16 schreef:Wel erg jammer dat er maar zo'n klein percentage stemt. Hebben de bokkers de mogelijkheid om hun eigen mening te geven, willen ze altijd zo graag, doen ze het niet...