Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__KELLY schreef:Bokt heeft ook betere sfeer + meer mensen
Neonlight schreef:Komt vast omdat al die forestmensen ook op Bokt zitten.![]()
Maar zonder gekheid, ik denk dat hier een beetje een generatiekloof ook is. In dit topic zijn er geen moderators te vinden omdat ze 18+ (of zelfs 16+ ???) moeten zijn, op het New Forestforum zijn de leden praktisch allemaal de 18 gepasseerd, meeste zijn volwassen en wonen op zichzelf, en zijn daardoor erg bewust met het ras bezig. Ik vraag me af hoeveel van jullie na je 18de nog met een forester rijden??? Nou, daar dus een heleboel. Zitten een boel fokkers en hengstenhouders ook op. Het gaat daar niet om het kwijlgehalte van het hoofdje van je forester, maar om serieuzere zaken vaak. En gezellig is het daar zeker, iedereen kent elkaar, heeft elkaar al meerdere keren gemeet, en het is zeer zeker heel persoonlijk daar, persoonlijker dan op Bokt. Maar dat komt ook omdat er een gesloten deel op dat forum is (voor een kleine bijdrage per maand) waar iedereen dus echt persoonlijke dingen verteld die niet zomaar op internet hoeft te staan. Dat forum is een club hechte vriendinnen, die elkaar puur door het forum hebben leren kennen.
sronnie schreef:Voordat ik me ga bemoeien met het ''echte'' aanvraag topic eerst even dit;
Ik zelf heb geen New Forest pony wel heb ik hier ervaring mee en zijn het gewoon erg leuke pony's.
Nu ik languit op de bank lig heb ik voor jullie even alles netjes op een rijtje gezet, het is niet van belang wie wat heeft aangedragen voor een aanvraag maar om alles concreet op papier te krijgen.
Jullie hebben nu 1 potentieel sub-moderator, dit moeten er 5 zijn! Zelf wil ik mij inprincipe wel aanbieden, mits jullie daarmee geholpen zijn.
Mochten jullie mijn versie van alles op een rijtje willen hebben hoor ik het wel
(Ik verveel me ja)
BasiNami schreef:Ik ben 18, wil wel submod zijn!