Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Maar ik had op de eerste pagina ook al aangegeven: posts met een opvallend onderschrift lees ik meestal niet eens. Lijkt me vaak dat die posts niets hebben toe te voegen.
Quellian schreef:@ MevrouwtJ: jouw onderschrift vind ik echt ver beneden peil, snap niet dat je daarop nooit bent aangesproken door de mods.
@ Sabine_: mijn ervaring is dat er wel degelijk een verband is.
Sabine_ schreef:dat van MevrouwtJ is gewoon een geintjeen wat is die ervaring dan?
MSQuincyTE schreef:Wat is er mis dan met MevrouwtJ haar onderschrift
MSQuincyTE schreef:Wat is er mis dan met MevrouwtJ haar onderschrift
luxje schreef:MSQuincyTE schreef:Wat is er mis dan met MevrouwtJ haar onderschrift
jij vindt het normaal dat zij iedereen met een andere haarkleur dan bruin dood wenst?
Sabine_ schreef:denk je dat echt? je moet het gewoon niet te letterlijk opvatten, het is bedoeld als grapje.
Citaat:jij vindt het normaal dat zij iedereen met een andere haarkleur dan bruin dood wenst?
Citaat:denk je dat echt? je moet het gewoon niet te letterlijk opvatten, het is bedoeld als grapje.
Quellian schreef:Sabine_ schreef:denk je dat echt? je moet het gewoon niet te letterlijk opvatten, het is bedoeld als grapje.
Geen leuk grapje dus.
Edit: ik kan het niet zien als grapje, meerdere mensen met mij.
MevrouwtJ schreef:Ik bedoel het echt niet serieus ofzoDenk je dat ik gek ben? Vind helemaal niet dat een ander moet sterven ofzo. Is gewoon een grapje hoor.
Maar ik ga weer Doei Doei
MSQuincyTE schreef:Ik vindt het op discriminatie lijken eigelijks
Fenn schreef:had je dit gezien voordat dit toppic geplaats werd?
Fenn schreef:had je dit gezien voordat dit toppic geplaats werd?