Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doom schreef:Je kan ook een hele pagine in 1 keer verwijderen dan hoef je niet steeds bericht voor bericht te verwijderen.ik had 4 pagina's vol en was een beetje berichtje voor berichtje aan het verwijderen ..
Tinkerloos schreef:doom schreef:Je kan ook een hele pagine in 1 keer verwijderen dan hoef je niet steeds bericht voor bericht te verwijderen.ik had 4 pagina's vol en was een beetje berichtje voor berichtje aan het verwijderen ..
Je klikt op Markeer alles, dat zit onder de Sorteer op: datum bericht knop,en dan klik je op gemarkeerde berichten verwijderen,en dan is je hele pagina leeg.
Tada.
WinBinChes schreef:Ik heb sinds een uurtje 255 nieuwe berichten staan?? Ik was wat berichten aan het verwijderen en ineens. Hopla 255 nieuwe berichten?? Krijg ze ook niet vrij of opnieuw ingedeeld??
doom schreef:WinBinChes schreef:Ik heb sinds een uurtje 255 nieuwe berichten staan?? Ik was wat berichten aan het verwijderen en ineens. Hopla 255 nieuwe berichten?? Krijg ze ook niet vrij of opnieuw ingedeeld??
het gebeurt dus waarschijnlijk alleen als je dus een aantal of een hoop berichten verwijderd..?? mods..??