Anya schreef:Tja daar kan ik niet echt iets over zeggen. Ik ben zwart tegenwoordig. Maar persoonlijk heb ik daar wel een mening over. Waarom? Vanwege één situatie die ook nog eens uitgelegd is? En opgelost?
Ik weet niet hoe het de gemiddelde bokker vergaat maar ik maak me sterk dat iedereen wel eens zoiets zal hebben meegemaakt. Een afspraak maken en door persoonlijke omstandigheden niet reageren. Ik heb hier in de kast nog een boek staan dat ik al een jaar terug moet geven. Maar wat er maar niet van komt. Het is 'maar' een boek maar het principe is hetzelfde. Het is niet mijn intentie het boek te houden. Maar betreffende persoon woont in Zuid Duitsland. Niet handig? Klopt? Zelfs niet netjes? Klopt ook. Maar niet integer? ja dat gaat me te ver. Betrokken persoon weet dat ik het niet vergeten ben, het komt ook wel goed. Zo is het met dat zadel ook gegaan en ook nog vanwege heel andere omstandigheden dan afstand.
En dan is het een zaak van geloven in die integriteit. Ik heb persoonlijk geen reden daaraan te twijfelen. Er is geen sprake van bewuste en grootschalige oplichting o.i.d. En dat wordt gesuggereerd.
Dat gaat over lenen en niet willen kopen en beloven het terug te brengen/ te betalen vind ik een wezenlijk verschil + dat de eigenaar van jou boek je er schijnbaar niet op geattendeerd heeft.... anders had je dat vermeld in dit verband.