[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:51

nickyu schreef:
chips karl je hebt helemaal gelijk
te merken aan de pbtjes en mailtjes die ik krijg als ik weer eens zo blonT ben om in de karlettes topic te posten
blijkt toch wel heel erg als je pre karlettes bent dat je dan anti iets anders schijnt te moeten zijn

Karl is alleen maar anti-eendimensionaal denken Bloos

Maar volgens mij gaat het niet over mij maar over de nieuwe moddies.

edit: even een kleine toevoeging
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 15-11-06 00:53, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:51

Anya schreef:
Dan kun je bij deze je mod-sollicitatie wel intrekken Alane. Je hebt een terroristische hamster Haha!
Dus dan moet je voor een revolutie gaan.

(zal maar niet vragen hoe die andere 4 er dan uitzien Haha!)

of mischien is dit juist een voordeel Nagelbijten / Gniffelen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:52

Anya schreef:
Tja daar kan ik niet echt iets over zeggen. Ik ben zwart tegenwoordig. Maar persoonlijk heb ik daar wel een mening over. Waarom? Vanwege één situatie die ook nog eens uitgelegd is? En opgelost?

Ik weet niet hoe het de gemiddelde bokker vergaat maar ik maak me sterk dat iedereen wel eens zoiets zal hebben meegemaakt. Een afspraak maken en door persoonlijke omstandigheden niet reageren. Ik heb hier in de kast nog een boek staan dat ik al een jaar terug moet geven. Maar wat er maar niet van komt. Het is 'maar' een boek maar het principe is hetzelfde. Het is niet mijn intentie het boek te houden. Maar betreffende persoon woont in Zuid Duitsland. Niet handig? Klopt? Zelfs niet netjes? Klopt ook. Maar niet integer? ja dat gaat me te ver. Betrokken persoon weet dat ik het niet vergeten ben, het komt ook wel goed. Zo is het met dat zadel ook gegaan en ook nog vanwege heel andere omstandigheden dan afstand.

En dan is het een zaak van geloven in die integriteit. Ik heb persoonlijk geen reden daaraan te twijfelen. Er is geen sprake van bewuste en grootschalige oplichting o.i.d. En dat wordt gesuggereerd.

Dat gaat over lenen en niet willen kopen en beloven het terug te brengen/ te betalen vind ik een wezenlijk verschil + dat de eigenaar van jou boek je er schijnbaar niet op geattendeerd heeft.... anders had je dat vermeld in dit verband.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:52

Alane schreef:
vergeten te vermelden: ik had en heel bekende hamster, maar Ogsnart is helaas naar de eeuwige hamstervelden, en heb nu 5 nieuwe... en dit is er 1 van:
Afbeelding

geloof dat martin(mijn man) m wel wil inhuren Haha! die weet nog wel 2 adresjes waar die zich mag uitleven Clown

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:53

als ik de foto's plaats van z'n familiehamster.... dan komt zelfs de CIA, FBI en de rest op visite Clown

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:53

en een boek en een zadel is wel verschil in handelswaarde

hup daar gaat men cariere als mod Huilen Ach gut

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:54

Anya schreef:
Ik weet niet hoe het de gemiddelde bokker vergaat maar ik maak me sterk dat iedereen wel eens zoiets zal hebben meegemaakt. Een afspraak maken en door persoonlijke omstandigheden niet reageren.

Eerlijke reactie?
Nee zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs bij het overlijden van mijn ouders heb ik gelijk de mensen gebeld met wie ik afspraken had lopen om eea uit te leggen en begrip te hebben voor vertraging. En om eerlijk te zijn ben ik zelf ook altijd zo behandeld.

Overigens vind ik het uitlenen van een boek niet vergelijkbaar met het verkopen van zo'n duur (voor mij in ieder geval heel duur) produkt. Boeken en platen (omg ik ben oud) ben ik in de loop der jaren wel kwijtgeraakt aan mensen die mij totaal vergeten zijn.
Denk niet dat een ruitersportzaak genoegen had genomen met persoonlijke omstandigheden.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:54

Alane schreef:
vergeten te vermelden: ik had en heel bekende hamster, maar Ogsnart is helaas naar de eeuwige hamstervelden, en heb nu 5 nieuwe... en dit is er 1 van:
Afbeelding

Damn en ik maar denken dat de badeendjes de wereldheerschappij over willen nemen Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:55

Het gaat om intentie... Ik heb niet de intentie het boek te houden. Zij ook niet m.b.t. zadel. Dat is volgens mij duidelijk gesteld.

En uit ander postgedrag o.i.d. is ook geen negatieve intentie te halen. Dan valt het bij mij onder vervelende situatie, maar niet onder gebrek aan integriteit. Dat is heel wat anders.

Kom op met die foto's Alane Haha!

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:57

Nee de ruitersportzaak had uiteindelijk een deurwaarder gestuurd wegens niet betaalde rekening, na een aantal herinneringsrekeningen. Maar dan is er geen sprake van een strafbaar feit o.i.d. Gewoon van een stommigheid.

Anders zijn alle mensen die hun electriciteitsrekening niet op tijd betalen strafbaar. Het gaat nogmaals om intentie. En ik kan geen reden vinden om te twijfelen aan die intentie. Niet handig. Zeker niet. Stom: ook wel. Maar hallo iedereen doet wel eens iets stoms.

Maar goed. Ik heb mijn dingetje gezegd.
Wil natuurlijk nog wel die hamsterfamilie aanschouwen, maar zo heel veel meer heb ik niet echt te melden.
Ga naar leuke topics Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:59

Anya schreef:
Het gaat om intentie... Ik heb niet de intentie het boek te houden. Zij ook niet m.b.t. zadel. Dat is volgens mij duidelijk gesteld.

En uit ander postgedrag o.i.d. is ook geen negatieve intentie te halen. Dan valt het bij mij onder vervelende situatie, maar niet onder gebrek aan integriteit. Dat is heel wat anders.

Kom op met die foto's Alane Haha!

Om dan maar even in alle eerlijkheid door te gaan: Ik weet niet of ik zelf nog zo benieuwd zou zijn naar de intentie als het om zo'n bedrag zou gaan en om zo'n lange tijd.
Als je iets aflevert heb je normaal gesproken gewoon recht op betaling.
Zoals ik al zeg: Als je een tweedehands zadel in een ruitersportzaak koopt kan je zoiets ook niet maken, ongeacht wat de reden ook is en ongeacht of je intentie goed is.
En die kunnen het dan waarschijnlijk nog een heel stuk beter zonder dat geld stellen dan ik. Knipoog

Eeeh Anya: Als ik mijn energierekening niet betaal (gelukkig krijg ik terug dit jaar Haha!) wordt hier gewoon de stroom afgesloten hoor.
Als ik ooit iets stoms in mijn verleden had gedaan hoefde ik niet bij de politie te solliciteren.
Zo ken ik nog wel meer voorbeelden. Knipoog

Het heeft allemaal twee kanten en ik begrijp de ene kant gewoon wat meer dan de ander.
Heeft er denk ik ook mee te maken hoe je zelf in elkaar zit.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:00

hammie op z'n vrij dag, uiteraard incognito:
Afbeelding

als 'onbekende' bokker:
Afbeelding

als wannabee mod: Afbeelding

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:02

Karl66 schreef:
[Karl is alleen maar anti-eendimensionaal denken Bloos
]

er springen toch ineens een paar namen in mijn Blond koppie omhoog Haha! Bloos

alane kom op met die foto;s Vork

maar ontopic , nieuwe moddies succes !
en zoals jullie hebben kunnen zien aan dit topic een verhitte discussie kan netjes gaan
en zelfs netjes eindigen .. de tijd zal het leren ..

edit : erg mooie , waarheidsgetrouwe Verward Bloos , foto;s
en ik maar denken dat die ip gebande bokker weer achter mijn broek aanzat maar
het was de "onbekende" bokker Vork
Laatst bijgewerkt door nickyu op 15-11-06 01:04, in het totaal 2 keer bewerkt

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:03

Hier dus niet. Zou fraai zijn, als meteen de stroom afgesloten wordt Scheve mond Toevallig kregen wij gisteren ook een aanmaning van Essent, voorschotnota die 1,5 maand geleden verlopen was was niet betaald. En dat gaat ook niet om een paar tientjes. Ik zit nog steeds op Bokt hoor Vork

Juist omdat ik 2 kanten heeft vind ik dat het op een bepaald moment gewoon goed is. Het heeft een jaar geleden gespeeld. Alleen Lia's kant is idd erg negatief voor Yvonne. Yvonnes kant is juist weer erg positief voor haar. Als ik iets geleerd heb de afgelopen 6 jaar dan is het wel dat ieder verhaal 2 kanten heeft en de waarheid vrijwel altijd in het midden ligt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:03

ThePast03 schreef:
Eeeh Anya: Als ik mijn energierekening niet betaal (gelukkig krijg ik terug dit jaar Haha!) wordt hier gewoon de stroom afgesloten hoor.

Zit jij wel bij een hele strenge energieleverancier. Bij de meesten krijg je 3x een herinnering, dan een incassobureau en als dat dan een aantal rekeningen zo doorgaat zul je na een maand of wat wel worden afgesloten ja. Maar echt niet meteen hoor! Dus je krijgt echt nog wel even de tijd om je zaken uiteindelijk in orde te krijgen voor er drastische maatregelen volgen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:05

Leuke hamsters heb je trouwens Alane *LOL*

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:05

Wat ik niet snap is dat het nodig wordt gevonden iemands integriteit te grabbel te gooien. En laten we eerlijk zijn. Een bokt mod is geen politie-functionaris. Die vergelijking gaat niet op. Overigens wordt de integriteit wel te grabbel gegooid door een politiefunctionaris. En volgens mij valt politie niet onder rechterlijke macht. Het zal de zwaardmacht zijn dan.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:07

Dit is eigenlijk wel een lieffie.

En met de goede kleur ook gelijk Ja
als wannabee mod: Afbeelding

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:07

Ok energierekening was dan niet meteen het beste voorbeeld.

Maar ik heb het wel een keer meegemaakt dat ik De Hoefslag niet meer kreeg omdat ik de rekening betaald had via een andere bankrekening en hun dus niet door hadden wie er nu betaald had (klantnummer en alles erbij hoor). Die waren dus gelijk vrij direct in hun reactie.
Ook voorheen de PTT was vrij snel met afsluiten.

Voor ik het vergeet: Nieuwe moderators succes en maak er wat van. Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:09

Anya schreef:
Wat ik niet snap is dat het nodig wordt gevonden iemands integriteit te grabbel te gooien.

Nou ik zie hier wel vaker topics over bokkers die te laat betalen of hun afspraken niet nakomen.
Kan me wel voorstellen dat sommige mensen daar vragen bij stellen als ze zien dat een daarvan moderator wordt.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:10

Maar in dit geval komt het er op neer dat alles ook is opgelost en er daarvoor en erna genoeg gebruikers zijn die geen problemen met Yvonniej hebben. 1 gebruiker (Lia_) wel en die maakt er meteen zo'n grote ophef over. Dat vind ik jammer. Ze had ook haar twijfels kunnen uiten nav dat voorval en het daarbij kunnen laten...

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:11

Dat kan ik me wel voorstellen. En ik denk dat het team of betrokken nieuwe mod dat ook best wil beantwoorden. Maar niet op basis van een deel van de beschuldigingen in dit topic.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:15

doe aan internet bankieren en dan probeer je alle functies uit... en dat gaat dan wel eens mis, dan is de eindstand:
na 2 herinneringen behandelt de tandarts je niet meer....
na 2 herinneringen gaat je telefoon dood.

meer ervaringen heb ik gelukkig niet.. (bank mischien handig om erbij te vermelden dat je ook het jaartal kunt instellen Clown )
Afspraak is afspraak... en niet een sterfgeval als excuse aanvoeren...

ik moet sneller leren typen...
Laatst bijgewerkt door Alane op 15-11-06 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:15

Djilan schreef:
Maar in dit geval komt het er op neer dat alles ook is opgelost en er daarvoor en erna genoeg gebruikers zijn die geen problemen met Yvonniej hebben. 1 gebruiker (Lia_) wel en die maakt er meteen zo'n grote ophef over. Dat vind ik jammer. Ze had ook haar twijfels kunnen uiten nav dat voorval en het daarbij kunnen laten...

In dit geval was Lia ook het slachtoffer. Als ik bijna door iemand belazerd was, was ik ook op de barricades gegaan, en had het een ander ook weinig kunnen schelen Knipoog

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:17

Djilan schreef:

Als ik de reacties hier zo lees is het nooit echt opgelost. Het is betaald maar niet opgelost.

De eerste reactie hierover was niet meteen ophef maar inderdaad de twijfels. Die ophef ontstond pas later en heeft volgens mij ook te maken met reacties, maar dat mag degene zelf vertellen ik ga niet voor een ander praten.