Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:lies schreef:Toch is deze ban wel erg flauw. Ze had een ban, maar die was blijkbaar onterecht. De ban zou daarom om 12.56u (6-11) afgelopen zal zijn. Op het moment dat ze post (onder het account van Oudehinken) is het inmiddels al avond (21.10u 6-11). Oke, ze had niet op Oudehinken's account mogen posten, maar ik vind dat jullie toch zelf ook niet correct hebben gehandeld, door haar een 'unban' te beloven om 12.56 uur en die niet uit te voeren.
Een zeer onterechte ban voor onbepaalde tijd imo. Ik ben het er mee eens dat het gebruiken van andermans account niet zo hoort, maar in dit geval zouden jullie ook eens je hand in eigen boezem kunnen steken, aangezien a; de ban in eerste instantie al onterecht was en b; jullie te laat waren met het opheffen van een onterechte ban.
Ik begrijp dat jullie van mening hierover verschillen met het modteam. Dat mag ook gerustOverigens, persoonlijk vind ik niet dat de OW met bijbehorende ban onterecht was, dat is door de bemiddelaars besloten, en dat accepteren wij gewoon. Verder geloof ik niet dat haar een bepaald tijdstip is beloofd dat ze geünband zou worden. Hoe dat met dat technische verhaal zit, dat weet ik persoonlijk niet precies
Daar heb ik geen verstand van.