Gebande gebruiker online?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luxje

Re: Gebande gebruiker online?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:35

Tja, jullie wachten op een uitspraak, en hopen dat die snel komt nu er 4 nieuwe mods zijn, maar dat kan gezien de historie van de één van de nieuwe mods nog wel even duren dus..

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:36

Ik denk niet dat die mods erg veel in te brengen hebben in dit verhaal, maar dat kan aan mij liggen.

En verder denk ik dan maar: vecht het lekker privé uit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:39

SVP dit topic nog een beetje ontopic proberen te houden Lachen De andere kwestie kan in het andere topic behandeld worden.

Verder kan ik jullie verzekeren dat er nog zeker overlegd wordt over de kwestie, maar het is niet aan mij om daar een uitspraak over te doen Lachen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:41

jeuh een story/privé zaakje????? een nieuw aangestelde mod met wanpraktijken op bokt? of snap ik hem nu niet helemaal?

lijkt wel op de rechtzaak van die ene amrikaan die verdacht werd zijn vrouw/vriendin vermoord te hebben.... duurde ook zo lang Haha!

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 21:41

we wachten rustig af.

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:20

Ik ga alvast een Slapen Slapen Slapen doen Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 22:56

ik geloof dat ik toch gelijk krijg Ja

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:01

Hoe lang kan overleggen duren????? Laat staan een besluit nemen.
Laatst bijgewerkt door jeanie op 14-11-06 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:06

ligt eraan of je een stok zoekt... gezien de reactie van een mod die het al oneens was met de mids en mischien voet bij stuk houdt... beetje forumhoppen gaat ook tijd inzitten...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:14

Die mod was het oneens met de beslissing van de mids dat die ban onterecht was... Maar de mids hebben het laatste woord. Dat de permanente ban terecht is heb ik haar niet zien zeggen.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:20

als ze het al oneens was met die eerste ban...

Maya schreef:
lies schreef:
Toch is deze ban wel erg flauw. Ze had een ban, maar die was blijkbaar onterecht. De ban zou daarom om 12.56u (6-11) afgelopen zal zijn. Op het moment dat ze post (onder het account van Oudehinken) is het inmiddels al avond (21.10u 6-11). Oke, ze had niet op Oudehinken's account mogen posten, maar ik vind dat jullie toch zelf ook niet correct hebben gehandeld, door haar een 'unban' te beloven om 12.56 uur en die niet uit te voeren.

Een zeer onterechte ban voor onbepaalde tijd imo. Ik ben het er mee eens dat het gebruiken van andermans account niet zo hoort, maar in dit geval zouden jullie ook eens je hand in eigen boezem kunnen steken, aangezien a; de ban in eerste instantie al onterecht was en b; jullie te laat waren met het opheffen van een onterechte ban.

Ik begrijp dat jullie van mening hierover verschillen met het modteam. Dat mag ook gerust Lachen Overigens, persoonlijk vind ik niet dat de OW met bijbehorende ban onterecht was, dat is door de bemiddelaars besloten, en dat accepteren wij gewoon. Verder geloof ik niet dat haar een bepaald tijdstip is beloofd dat ze geünband zou worden. Hoe dat met dat technische verhaal zit, dat weet ik persoonlijk niet precies Lachen Daar heb ik geen verstand van.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:25

Dat vind ik dus onzin... Laat ik het zo formuleren: ik ken Maya behoorlijk goed en ik durf best te zeggen dat ze zich neergelegd heeft bij het besluit van de mids - dat ze daar überhaupt op die ene opmerking hier niks over gezegt heeft. En dat is precies de reden waarom zij in dit verhaal absoluut niet de dwarsligger zal zijn...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:28

Ik heb nergens namen genoemd ook nergens gezegd dat 'ze' Maya is, enkel een voorbeeld van de verdeeltijd binnen het modteam, die het volgens Maya niet eens meet de beslissing van de mids...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:35

Alane, je haalt Maya's quote aan Clown
Verder snap ik je post niet... Maya vind 'm op persoonlijke titel terecht gegeven - en ze doelt op die OW waar het allemaal om begonnen is, de mids hebben bepaald dat die OW onterecht was en het modteam accepteert die beslissing. Wat lees jij nou anders dan ik?

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:35

maar goed, de ban was opgeheven, desiree was alleen in het ongewisse wanneer ze er dan weer op kon, dus oke, ze had misschien meer geduld moeten hebben, maar ook het mod team had het duidelijker kunnen zeggen, feit blijft, dat toen ze poste onder een ander acount, de ban al opgeheven was ( alleen technisch nog niet doorgevoerd) dus ze poste niet tijdens een ban, onder een ander account, dus in mijn ogen, is de nu permanente ban niet eerlijk en correct.[/quote]
Dit stukje laat niets aan duidelijkheid over.
Was ook wat ik duidelijk probeerde te maken.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:38

Zoals jullie wellicht begrijpen ligt de aandacht van het team momenteel even bij de nieuwe mods.

Voor het einde van deze week zal er een besluit in dit topic geplaatst worden.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:39

Dat is toch inmiddels ook duidelijk? Daar zijn ze over aan het praten nu als het goed is...

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:42

Nee, Apple dat begrijp ik niet .Dit kan je nog steeds in de "groep"bespreken en tot besluitvorming komen.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:45

Nou ja goed, Apple heeft nu wel een termijn gesteld. Ik ben benieuwd. Ik hoop gewoon dat er goed gekeken wordt naar de situatie, en dat ze liever 2 dagen langer bespreken als het afdoen in 5 minuten !!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:46

Dat heb ik dan blijkbaar niet helder uitgelegd.

Om tot een besluit te komen zijn wat reacties nodig van een minimum aantal moddies/hoofdmoddies. Doordat er nu ook een deel aandacht naar de nieuwe moddies gaat is dat minimum aantal nog niet gehaald.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:49

Huh dan heb ik jou niet goed begrepen. Je schrijft letterlijk dat er voor het einde van de week een besluit wordt genomen ??

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 23:59

Klopt Haha!

Het moddieforum werkt ook met topics. Besluiten moeten binnen een bepaalde termijn genomen worden (om te voorkomen dat het verzand). Alleen doordat er verschillende zaken tegelijkertijd lopen gaat er soms iets sneller en soms iets wat langzamer.

Gewoon, parallel discussies dus Lachen. Net als overal op het forum.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:15

Ja................ Dan snap ik het nog niet Haha! Einde van de week een uitspraak hier, of einde van de week gaan jullie het inzien ??

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:16

Nee, einde van de week een uitspraak hier Haha!.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 00:18

en mocht dat besluit niet bevredigend zijn (ik ga wel uit van een positief besluit) dan heeft Desiree nog het 'recht' om het via de mids te laten bekijken?

@Sylvia: iets minder selectief lezen mischien dat je dan ooit nog eens groen wordt, behalve van jaloezie Clown