madrieka schreef:
sorry hoor spreek voor jezelf ,ik moet van een aow uitkering rondkomen en nee ik rook en drink niet en sorry hoor maar jij kunt niet in andermans portomonee kijken
je niet zo aangevallen voelen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
madrieka schreef:
sorry hoor spreek voor jezelf ,ik moet van een aow uitkering rondkomen en nee ik rook en drink niet en sorry hoor maar jij kunt niet in andermans portomonee kijken
kimmie261 schreef:madrieke het is VRIJWILLIG ,als je niet kan of wil storten,waarom ga je hier dan in discussie,dat snap ik niet.
je MAG geld storten het HOEFT niet,en ik ben echt niet geinteresseerd in de reden waarom mensen niet storten...
madrieka schreef:kimmie261 schreef:madrieke het is VRIJWILLIG ,als je niet kan of wil storten,waarom ga je hier dan in discussie,dat snap ik niet.
je MAG geld storten het HOEFT niet,en ik ben echt niet geinteresseerd in de reden waarom mensen niet storten...
ik bedoelde het andersje zei waarom zou je je druk maken over een euro en dat vond ik...nou daarom dus
er loopt namelijk op dit moment nog een topic waarin wordt gesproken over verplicht betalen
tessyke schreef:ze is het niet waard om met in discussie te gaan...
voor iemand dat nog maar 4 maanden op bokt zit...
madrieka schreef:kimmie261 schreef:madrieke het is VRIJWILLIG ,als je niet kan of wil storten,waarom ga je hier dan in discussie,dat snap ik niet.
ik bedoelde het andersje zei waarom zou je je druk maken over een euro en dat vond ik...nou daarom dus
er loopt namelijk op dit moment nog een topic waarin wordt gesproken over verplicht betalen
madrieka schreef:ja hierzo... viewtopic.php?f=25&t=674068&hilit=
madrieka schreef:
Paula schreef:tessyke schreef:ze is het niet waard om met in discussie te gaan...
voor iemand dat nog maar 4 maanden op bokt zit...
Wat een reactie zeg, wel iemand afzeiken die haar mening geeft maar zelf net zo hard doorgaan.Ze reageert alleen maar opdat 1 euro voor iemand wél wat kan betekenen of erg belangrijk is.
Ontopic: bel ook wel even op mijn werk.
Citaat:Maar goed, de kans is erg klein dat er ooit betaald moet gaan worden voor het registreren op Bokt.nl Het zou kunnen dat er betaald moet gaan worden voor extra functionaliteit maar de basis (b.v. de paardenforums) blijven gewoon gratis. Anders ga ik ook helemaal aan het doel voorbij.
Fairie schreef:madrieka schreef:
AOW betekend Algemene Ouderdoms wet en het is een basispensioen voor mensen die 65 of ouder zijn. Middels je profiel laat je weten dat je 29 bent.
Maar goed; Ieders menig is natuurlijk anders. Maakt ook niet veel uit, als je je maar realiseert dat er _veel_ geld en tijd in Bokt is gestoken door de jaren heen.
Butterfly14 schreef:waarom moet bokt betalen als we iets overmaken?
en is er ook bekend hoeveel de kosten daarvan zijn?
pff, je komt er haast niet tussendoor...![]()