Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosmarijn schreef:Het zit je wel hoog he, Natasja50?
Mistic schreef:Jammer dat de geloofwaardigheid hierdoor wel een beetje zakt. Er is een tijdje geleden een topic over het meelezen in besloten fora geweest en daar werd het volgende gezegd.
[...uitspraak van een mod toen er nog geen besloten deel was...]
Jammer dat een mod ons dit verteld en dat er uiteindelijk toch een besloten gedeelte wordt gemaakt.
Jurga schreef:Toch blijft het moeilijk een datum te stellen voor BvT-ers. Ik zie Ann namelijk wel als BvT en bijv. Miss_Petit ook.
Ik ken Sypheron's mening inmiddels en ik denk inderdaad dat die quote er niet mee te maken heeft.*aldus de vriendin van*
natasja50 schreef:Lijkt misschien idd zo.....sorry zo bedoelde ik het niet. Ik vind het prima dat die "ouden" apart gaan. Maar verbaast![]()
![]()
(niet echt hoor) me een beetje dat er weer met 2 maten gemeten wordt. Waarom die jongeren geen besloten topic?? Waarom de huiskamers niet "echt" gesloten.
En waarom mogen die "ouden" ons lastig blijven vallen??
Maar ik bemoei me niet meer met dit topic.....heeft ook geen zin. Ik hoop dat jullie het eindelijk eens écht naar je zin krijgen op bokt. Maakt het misschien allemaal wat milder.
Citaat:Bart had er een tijd geleden ook voor kunnen kiezen om het forum op slot te gooien en geen nieuwe leden meer toe te laten (zodat de groep beperkt bleef). In plaats daarvan heeft hij voor deze aanpak gekozen, je mag in mijn ogen blij zijn dat je überhaupt op bokt mág plaatsen!
Ann schreef:"Grappig" dat men onder jonge bokkers valt als je geen BvT-er bent. Er is een grote groep die er "tussenin" zit. Nu krijg je officiële besloten "hokjes" op Bokt, en dat is precies de reden waarom ik tegen besloten fora ben in zijn algemeenheid. Het komt de sfeer niet ten goede, maar die was schijnbaar toch al verpest door de jonge bokkers.
natasja50 schreef:Roosmarijn schreef:Het zit je wel hoog he, Natasja50?
Lijkt misschien idd zo.....sorry zo bedoelde ik het niet. Ik vind het prima dat die "ouden" apart gaan. Maar verbaast![]()
![]()
(niet echt hoor) me een beetje dat er weer met 2 maten gemeten wordt. Waarom die jongeren geen besloten topic?? Waarom de huiskamers niet "echt" gesloten.
En waarom mogen die "ouden" ons lastig blijven vallen??
Maar ik bemoei me niet meer met dit topic.....heeft ook geen zin. Ik hoop dat jullie het eindelijk eens écht naar je zin krijgen op bokt. Maakt het misschien allemaal wat milder.
Shadow0 schreef:Nee, sorry, het lijkt me dat *iedereen* blij mag zijn dat Bart de boel in de lucht houdt. Maar ik vind niet dat mensen van voor 2003 daar meer recht op hebben dan latere gebruikers.
Shadow0 schreef:
Van de andere kant is het prima dat er zo'n proef gehouden wordt. Het klagen over 'waarom zij wel en de jongeren niet' vind ik niet echt terecht - maar het doet me erg denken aan de discussies over de subfora, dat werd ook aan alle kanten als oneerlijk gezien. Eerst was het niet goed dat de Tinkers wel een subforum kregen en de Noordafghaanse bospony niet. En toen was het niet goed dat de Noordafghaanse bospony ook een subforum aan zou mogen vragen!Kortom, het is niet goed of het deugt niet. (En de Noordafghaanse bospony is nog steeds vrij zeldzaam.)
Barmat schreef:ik zie mezelf helemaal niet als bvt maar het is wel zo dat ik méér heb met bvt dan met mensen die zich dit jaar pas geregistreerd hebben (bij wijze van spreken).
Op dat punt is het wel jammer dat ik nét buiten de boot val maar ja.... zoals ik al eerder zei: je moet ergens de grens trekken.
Ook ik heb mezelf te laat geregistreerd, had al ruim een jaar voor registratie hier zitten neuzen maar goed, dat telt niet![]()
jaloers? zeker niet... tis meer een "jammer dan" gevoel, zeker omdat ik qua raakvlakken meer bij bvt "hoor"
Shadow0 schreef:Sypheron: als jij zegt dat de nieuwe bokkers blij mogen zijn dat ze uberhaupt mogen posten, krijg ik toch de voorzichtige indruk dat jij vindt dat de oudere bokkers meer rechten hebben.