Prima schreef:slimmerik schreef:
Volgens mij is het geen aanval hoor.
Heet jij ook Desiree??
Alleen in de weekenden.

sorry voor deze one-liner maar viel bijna van mn stoel van t lachen om dit antwoord..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prima schreef:slimmerik schreef:
Volgens mij is het geen aanval hoor.
Heet jij ook Desiree??
Alleen in de weekenden.
slimmerik schreef:Een tegen argument..... moet ik zeggen dat ik niet net als de NSB mensen heb verraden die daarna doodgeschoten zijn??? Het leermoment is aan Prima en jou, die duidelijk niet opgelet hebben in de geschiedenislessen......
edit: Maar laten we het a.u.b. verder on-topic houden.
dwaallicht schreef:![]()
geweldig..
sorry voor deze one-liner maar viel bijna van mn stoel van t lachen om dit antwoord..
Mickey schreef:Prima,
Je zult wel begrijpen dat we de vergelijking die je hier maakt, niet kunnen accepteren.
We laten het topic nog open, maar graag de discussie zinvol voortzetten en niet onnodige vergelijkingen maken met zaken uit OWII.
Prima schreef:Prima, ik heb ook al vaker duidelijk proberen te maken aan de bokkertjes dat het klik-systeem nou niet echt bevordelijk is voor een goede onderlinge sfeer.Ik vind het iets weghebben van verklikken. Een soort burgerwacht. Zulke ideeen werkten ook heel goed in duitsland, gedurende 1933 tot 1944. Het 1 leid tot het ander. Er worden mensen in het leven geroepen ala slimmerik, die er een sport van maken om mensen middels deze tools te narren. Ik wil er gif op in nemen dat je steeds dezelfde soort groepen ziet terugkomen in dat temgebeuren.
Shadow0 schreef:Ik heb het voorzichtige idee dat de jury nog niet overtuigd is...
SuperPepeijn schreef:Prima, ik heb ook al vaker duidelijk proberen te maken aan de bokkertjes dat het klik-systeem nou niet echt bevordelijk is voor een goede onderlinge sfeer.
Shadow0 schreef:Even terzijde, het is zo opvallend hoe makkelijk mensen hun eigen verantwoordelijkheid opzij schuiven. Wordt iemand aangesproken op z'n woorden dan is het de schuld van de mods of van de TeMmer. Maar uiteindelijk is er maar 1 iemand die de woorden schrijft en vervolgens op verzenden drukt. Je bent uiteindelijk toch echt verantwoordelijk voor je eigen acties.
Als ik mijn teen stoot tegen een stoelpoot kan ik ook die stoel de schuld wel geven maar...
KiWiKo schreef:nee tuurlijk niet, de booschapper zend een bericht uit....... het is aan de boodschapper om het bericht zo aan te kleden dat het niet verkeerd gelezen kan wordne..