Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jaduuh schreef:Die andere bokker is ook niet netjes geweest, maar heeft dat waarschijnlijk op zo'n manier gebracht, dat de moddies het niet doorhadden of dachten van 'Nou met een UN is het ook goed'.
Ibbel schreef:Jaduuh schreef:Die andere bokker is ook niet netjes geweest, maar heeft dat waarschijnlijk op zo'n manier gebracht, dat de moddies het niet doorhadden of dachten van 'Nou met een UN is het ook goed'.
Het kan heel goed - ik ga het niet nazoeken want deze discussie zou onpersoonlijk zijn, zonder concrete voorbeelden - dat de 'tegenstander' ook een OW heeft gehad. Als dat de eerste was, wordt dat niet openbaar gemaakt.
SuperPepeijn schreef:Mensen, dat temmen, dat is toch gewoon een mooi woord voor klikken? Tja, of dat goed is voor onderlinge relaties... ik weet niet hoor
Grietzz schreef:Hoe wil je dat gaan regelen dan? Het temknopje staat overal dus mensen gaan dan alsnog temmen, omdat zij het niet eens zijn met een ruzie, het zielig vinden voor de 'gepeste', whatever!
Wat dat betreft is het niet haalbaar, denk ik, om te zeggen er mag alleen getemd worden voor foute plaatsingen e.d. Sowieso ik hoef al die ruzies op Bokt niet te lezen hoor! Als je elkaar zo nodig dwars wil zitten doe dat dan via pb of in real life!
russel schreef:orionneke schreef:Ik vind dat er niet over ieder wisse wasje gevallen moet worden, dat is 1 van mijn verbeterpunten voor bokt.
Enne Nickyu, als je nog mee post, gewoon lekker op jouw manier schrijven, ben ik aan gewend en dat hoort bij jouw. Niks geen spellingscheck.
russel-> heeeeeeeeeeel erg graag![]()
orionneke->het lijkt soms idd dat er erg veel mensen erg snel op hun teentjes zijn getrapt , soms zelfs echt zoeken .
zo heb ik een paar ows voor bij zien komen bij verschillende mensen dat ik echt dacht "jeetje daarvoor al ..pff, nou nou "Ibbel schreef:
Wat we (tot nu toe) niet doen, is aan de temmer aangeven of er OWs uit voortvloeien, en al helemaal niet aan wie. Ik weet bijna wel zeker dat dat zo blijft. Als je buurman links een politieagent is, die je buurman rechts een bon geeft voor te hard rijden, gaat-ie je dat ook niet vertellen, ook al reed buurman rechts je gisteren nog bijna van de stoep.
Dus zo zit het een beetje met het temsysteem.
(Maar eigenlijk is dat een beetje off-topic)
Ibbel schreef:SuperPepeijn schreef:Mensen, dat temmen, dat is toch gewoon een mooi woord voor klikken? Tja, of dat goed is voor onderlinge relaties... ik weet niet hoor
Nee, temmen is een ander woord voor 'helpen'. Wij kunnen als mods echt niet alles in de gaten houden, daar is bokt te groot voor. Dus als jij denkt dat iets niet goed staat, of niet kan of mag, dan help je ons als mods om daar actie op te ondernemen - als dat inderdaad nodig blijkt te zijn.
Als jij dat als klikken ziet, dan zie je die tem-knop alleen maar als mogelijkheid om 'iemand te pakken', terwijl het in de overgrote meerderheid van de tems het echt alleen gaat over: staat hier niet goed, is oud topic, foto's doen het niet, topic is dubbel geplaatst, etc. Je doet enorm afbreuk aan de temfunctie als je die functie niet (ook) erkent. En het zou ons werk (en de structuur van bokt) enorm moeilijk en onoverzichtelijk maken als er geen temknop was.
SuperPepeijn schreef:Ja ik zie dat als klikken en niet als helpen. Als jullie vinden dat er nog niet genoeg moddies zijn om jullie strenge regels uit te voeren, moeten jullie nog meer moddies recruteren en niet vragen aan gebruikers om andere gebruikers te verlinken.
SuperPepeijn schreef:Overigens is de andere optie heel simpel hoor, gewoon wat minder regels en wat meer zelfregulering, maar na jaren dit voorgesteld te hebben zie ik dit niet snel gebeuren. En waarom? Joost mag het weten.
Tieneke schreef:Ik denk niet dat alles zo zwart-wit moet bekeken worden. TeM'en kan zeker een hulp zijn voor de moderators, daar ben ik 100% van overtuigd. Ik ben er ook 100% van overtuigd dat het ook een klik-middel is en dat het daar voor gebruikt wordt, dat is nu wel duidelijk. Dat klik-middel moet eruit, zo simpel is het. Heeft er iemand een goed idee wat daartoe kan leiden?
SuperPepeijn schreef:Serieus, wat boeit het nou of iemand 5 of 10 foto's van 600x600 of 800x800 pix in CreaBea zet zeg. De betutteling die daarop volgt is veel irritanter. Sluit het topic en ga dan gewoon iets anders lezen.
Overigens een goed voorbeeld van een gekkenhuis op bokt is juist CreaBea, daarom kom ik er ook gewoon niet. Probleem opgelost.
lies schreef:Dat zeg ik, Gamma!ze er in het verleden samen wel uit kwamen.
Tieneke schreef:Sja, in het verleden hebben ze er telkens gezocht en gevonden, dan lijkt het me dat dat weer kan gebeuren. Maar zo ver zijn we nog niet. Is er een moderator die kan antwoorden op de vraag van Jaduuh?