Subforumaanvraag: Arabische Volbloeden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoomsJJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:27

Tieneke schreef:
Citaat:
100. Jido
101. Jeszica
102. Kowloon
103. lovelygirl
104. Wildwings
105. Barcelano
106. Rhiannon
107. Bonita14
108. laartje
109. Denise_Perla
110. sannev
111. arinda
112. Joyce_
113. Loontje_84
114. sarahkuh (via pm)
115. play_coy
116. Arabesk
117. Valiant
118. skara
119. superhaffies
120. Lina
121. Sylleke
122. kimbosman
123. roxiie
124. MeliSsj
125. mango
126. arabiandevil
127. Vedetje
128. lissetje
129. Melina
130. tweety_be
131. Carita
132. Temp
133. Kowloon1
134. bella24
135. Monsje
136. naomi1985
137. Sanchowtju

Ziezo, f geupdate

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:27

Ok Nu maar weer wachten op een bericht van de modjes De aanvraag is nu al een week oud....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:33

Sjoert schreef:
Heb geduld.
Er liggen nu meerdere aanvragen bij het mod-team.
We zijn nog bezig.

..

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:34

Ja, ik weet dat we geduld moeten hebben, maar ze kunnen toch wel iets laten weten?

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:47

Dat heb ik toch net gedaan?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:49

wat zijn jullie ongeduldig hier
laat die modjes toch even alle Ja´s en Nee´s op een rijtje zetten!

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 20:50

Sorry... Tijd vliegt hier voorbij...

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:51

0ojannekeo0 schreef:
wat zijn jullie ongeduldig hier
laat die modjes toch even alle Ja´s en Nee´s op een rijtje zetten!

Ben ik het mee eens , ze hebben het ook druk

ZzzeiN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:51

Foutje dubbel post kan hem niet meer verwijderen.
Laatst bijgewerkt door ZzzeiN op 16-05-06 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Hazzebaz

Re: Subforumaanvraag: Arabische Volbloeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 20:52

Is dat besluit zo belangrijk dat er een hele week overheen moet gaan voor er wat kenbaar wordt gemaakt?

Is maar te hopen dat je geen hartattack krijgt als je van de moddies afhankelijk bent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:20

Hazzebaz schreef:
Is dat besluit zo belangrijk dat er een hele week overheen moet gaan voor er wat kenbaar wordt gemaakt?

Is maar te hopen dat je geen hartattack krijgt als je van de moddies afhankelijk bent.

Die mensen hebben ook hun privé leven..die kunnen niet iedere minuut van de dag meteen op bokt om te kijken of er iets is waarbij zei moeten stemmen. er zijn zoveel dingen in de wereld waar meer dan een paar dagen over gepraat moet worden...laat dat op bokt nou ook het geval zijn!

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:50

dus hier weten we nog niks?

DunjaR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:56

ik zit ook al weken op een moderator's antwoord te wachten over een vermeende schaduwacount die ik onder de naam Mango zou hebben aangemaakt... die naam heb ik al een aantal jaren hier en ik verschuil me nooit achter een schaduw dus vroeg text en uitleg...nooit gehad....wel een aanpassing in de ow lijst maarja schrale troost.

dus je kan soms wachten tot je een ons weeg en ja je hebt een priveleven als moddie zijnde maar als je moddie bent heb je je verantwoordelijkheden ook.

en meiden we wachten gewoon veel keus is er niet en ook al krijgen we er geen 1 is toch niet het einde vd wereld???
ik zie ineens zoveel aanvragen voor subforums om me heen hahahaahh gaat dat wel goed komen allemaal???
Laatst bijgewerkt door DunjaR op 16-05-06 22:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Bren79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-06 21:58

We hebben idd nog niks vernomen. We wachten rustig af

Dus het NRPS subforum gaat niet door, maar veel nrps mensen kunnen natuurlijk ook hun vragen in het AV subforum kwijt, natuurlijk iedereen die een kruising met Arabisch bloed heeft kan dat

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-06 22:11

Jup. Veel moeten we ook niet weten, een ja of nee. Ok, dat kan zijn dat het even duurt eer er gestemd is of wat dan ook, maar een week? Ondertussen hebben we een lijst met zoveel medestanders, als het dan voor niets is geweest, jeej...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:07

nogmaals tieneke, het aantal mede standers zegt niet bij de mods...dat hebben ze zelf ook al aangegeven!

poekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 08:09

nou ik wacht het ook allemaal even af,ben benieuwd

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:24

Citaat:
Submoderators
Tieneke, Maroush, remsy

Motivatie en toelichting op het forum
Dit subforum is bedoeld voor alles wat te maken heeft met de Arabische Volbloed. Je kan hier dus vragen stellen over dit ras en ook bijvoordbeeld discussiëren over bloedlijnen, verschillende disciplines waarvoor de Arabier ingezet wordt, ... Ook topics over Anglo-Arabieren, Halfbloeden, ed, horen hier thuis.
Dit subforum heeft ook de bedoeling om het ras toegankelijk te maken voor iedereen, zonder dat je je daarom moet aanmelden op een ander specifiek forum. Je kan lekker op Bokt blijven en hoeft dus niet op verschillende fora zitten te zoeken. Hier kan je al je vragen kwijt, ook aan mensen die in de professionele wereld met de Arabier te maken hebben, je komt dus niets te kort!
Iedereen die geïnteresseerd is in dit ras, kan hier terecht.

Fototopics horen thuis op ITP/HAW, daar dient dit subforum dus niet voor. Als je dus wilt laten zien hoe je les op je favoriete Arabier ging, plaats je dat topic op HAW. Wil je vragen wie een beroemde Arabische hengst is aan de hand van een foto, kan dat wel op dit forum.

Ook hier gelden dezelfde regels als op de andere fora.

Dit is als ik het goed begrepen heb de laatste charter die we binnen hebben gekregen.

Verzoek: Wie wil hier even mee aan de slag gaan en deze uitgebreider maken? (zie voorbeeld van het subforum voor de haflingers. Die is erg goed!)

Ook het verzoek of er nog meer bokkers zijn die zich eventueel beschikbaar willen stellen als submod.

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:32

Die moeten we nog wel ff uitbreiden idd. Maar waar staat het voorbeeld van de haflingers dan? Kan alleen een kort stukje vinden ...

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:39

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:42

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:43

Ik snap dus nooit hoe een link naar een exacte plek / bericht uit een topic moet plaatsen

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:49

Klik op de quote knop van het bericht -> annuleren -> juiste link.

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 11:55

Weten we dat ook weer
Ik ga er wel ff mee aan de slag!

Maroush

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 12:25

Het Arabieren Subforum

Dit subforum is bedoeld voor alles wat te maken heeft met de arabier. Dit is zeker een heel speciaal ras waarvan op bokt een heleboel liefhebbers zijn, maar nu worden topics vaak ondergesneeuwd door de populairdere rassen.
Je kunt hier alle mogelijke vragen stellen over arabieren en bijvoorbeeld discussiëren over fokkerij (dekhengsten, bloedlijnen e.d.). Ook de topics over Anglo-Arabieren, Halfbloeden e.d. horen hier thuis.
D.m.v. dit subforum willen we het ras toegankelijk te maken voor iedereen, zonder dat je je daarvoor eerst moet aanmelden op een ander specifiek forum. Mensen die meer over het ras te weten willen komen, kunnen hier lekker meelezen en iedereen kan hier makkelijk zijn arabiergerelateerde vragen kwijt. Deze zullen waarschijnlijk ook eerder beantwoord worden door de echte arabierenkenners, omdat de topics zo handig bij elkaar staan.
Vanzelfsprekend gelden ook op het subforum van de arabier de algemene boktregels. Slowchatten is dus verboden (dat kan bij het huidige HKtopic) en fototopics horen dus bij HAW of ITP. Er mogen wel links naar deze topics geplaatst worden bij de Arabiertjes gekken. Ook mogen er per topic in de eerste post ter illustratie twee foto’s worden neergezet, in de rest van het topic is het plaatsen van foto's alleen toegestaan als link. Een uitzondering hierop is het taxatietopic dat we graag willen starten. Hierin mogen per te taxeren paard twee foto’s worden neergezet.
Voor de rest is het de bedoeling dat niet meerdere keren dezelfde vragen worden gesteld. Voordat je een topic start dus altijd eerst even kijken of er niet al een topic over dit onderwerp loopt. Aangezien oude topics niet omhoog geschopt mogen worden, kan het wel voorkomen dat later vergelijkbare (specifiekere) vragen nog een keer worden gesteld, als iemand nog geen duidelijk antwoord op zijn/haar vraag heeft kunnen vinden in de oudere topics.
Tot nu toe hebben Tieneke, Maroush en remsy zich als potentiële hulpmoderators aangemeld, maar als meer mensen zich geroepen voelen, kunnen ze dat in dit topic kenbaar maken, zodat we er later over kunnen stemmen. Hun taak zal vooral zijn om de Boktmoderators in te lichten als zich problemen voordoen in het subforum. De rest van de bokkers kunnen hierover dus ook eerst de hulpmoddies inlichten.

Wil iemand anders ff de voorbeeldtopics en de lijst met voorstanders erbij zetten? Die kan ik niet meer terugvinden ...