Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quarterh0rse schreef:
Misschien bij VMR ook een apart deel over stalvragen dus de vragen over bakbodems (inmiddels zijn daar zoveel topics over), welke stallen het makkelijkst, stevig & goedkoopst zijn om neer te zetten, drainage, bodembedekking (stro, zaagsel, vlas, rubbere matten etc)
Bij rassenpraat misschien handig om onder te verdelen in koudbloeden, warmbloeden, kruisingen etc ipv per ras een apart forum te maken.
Bij evenementen staan nu alleen foto's, denk dat het ook wel handig is als er een soort van kalender komt met evenementen en evt clinics & belangrijke wedstrijden.
Nieuwe "Entertainment" forum vind ik ook een zeer goed idee!
Pellie schreef:ik vind het er overzichtelijk uitzien met die tabbladen!! slim!
misschien is het volgende al genoemd en heb ik er overheen gelezen maar misschien is een
'alternatief' forum een aanvulling.
hierin kunnen bijvoorbeeld de volgende zaken aan de orde komen
diverse geneeswijzen als acupunctuur, magnetiseren/reiki, kruiden/planten/fytotherapie ed en het paranormale gedeelte, dierentolken e.d. dit alles paardgericht omdat ik ook van mening ben dat Bokt wel een paardenforum moet blijven.
Djilan schreef:Indeling ziet er prima uit!
Ben vooral blij met een eigen plek voor voeding en voor endurance
Lielle schreef:We hebben een poging daartoe gedaan doro RT op te delen in
- Praktijkproblemen
- Theoretische discussies
sandorra schreef:Wat dachten jullie van de mesthoop weer teug, die mis ik wel heel erg. Gewoon om te lezen wat er weggegooid werd.
sandorra schreef:Wat dachten jullie van de mesthoop weer teug, die mis ik wel heel erg. Gewoon om te lezen wat er weggegooid werd.
MissJ schreef:Ik zie niet in waarom zulke dingen voor iedereen zichtbaar zouden moeten zijn.
Sandertjuh schreef:Geen paars Bokt trouwens! Alsjeblieft niet, zeg. Doe me dat niet aan.Blauw is prima.
meiske16 schreef:De mesthoop lijkt me idd ook leuk!
Gewoon alleen om terug te lezen!
Verder vind ik de indeling erg goed,de nieuwe dan he!
Misschien nog een optie voor bij het algemene forumdeel:
een tv,radio(liedjes),pc(spelletjes) forum?? Is dat wat?
Lielle schreef:*note to me*
tot hier alle opmerkingen verzameld