lijkt mij ook erg leuk....ik heb ook nog niet zo veel gepost, maar dit maakt blijkbaar niet zoveel uit Volgens mij is het een lot uit de loterij als je hier gekozen wordt als mod. aangezien er zo ontzettend veel mensen zijn die het graag willen worden. Maar goed wie weet...wordt het niet de oudejaarsloterij maar deze... Ik ben er benieuwd wie het gaan worden...de meeste zitten wel lang genoeg op bokt (ik in ieder geval wel)
Ben wel benieuwd hoe jullie gaan kiezen Uit al die honderden aanmeldingen...wie de meeste stemmen heeft? Of gaan jullie ze één voor één langs? Arme moderators
Wil ook wel grazag moddie worden. Aangezien ik een bureaujob doe en dus 9u per dag voor de computer zit en daarvan zeker 8u op bokt,heb ik zeker tijd zat.
Ik wil wel heel graag mod worden. Ik tem ook vaak en veel. Maar of dat ook uitmaakt? En anders,stemmen op mij mag natuurlijk altijd. Ik heb ook gestemd op enkele!
Het lijkt mij erg leuk mod te zijn van CB. Ik ben er zoiezo al veel te vinden. Ook ik ben jonger dan 18, hoop dat ik tot 1 van de uitzonderingen mag behoren.
Ben wel benieuwd hoe jullie gaan kiezen Uit al die honderden aanmeldingen...wie de meeste stemmen heeft? Of gaan jullie ze één voor één langs? Arme moderators
Ze zullen wel al enkele bokkers in gedachten hebben, maar zullen zeker ook kijken wat de bokkers een geschikte MOD zouden vinden
denk wel dat het belangrijk is dat een bokker die MOD wordt, wel enige tijd meedraait op bokt en er ook regelmatig (toch wel elke dag) komt.
Ja,het gaat hard hier! En MoonChloe,waarom zou je geen mod mogen zijn? Er is 1 mod.die jonger is dan 18. Dus het is niet zo dat ze alleen maar boven de 18jaar moderators hebben willen. (Zelf ben ik wel 18,al staat er in mijn naam 16,maar dat is mijn geluksgetal,voor diegene die het nog niet weten. )