Sundancer schreef:Denk niet dat je met geld een eind komt, je zult toch ook echt connecties moeten hebben, en dat weet CJG12 ook wel
Fokt.nl was ik in notime in de lucht.........

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sundancer schreef:Denk niet dat je met geld een eind komt, je zult toch ook echt connecties moeten hebben, en dat weet CJG12 ook wel
Karnat schreef:Dus nieuwe "tijdelijke beheerders" Start een poll en laat de democratie zijn werk doen.
CGJ12 schreef:Sundancer schreef:Denk niet dat je met geld een eind komt, je zult toch ook echt connecties moeten hebben, en dat weet CJG12 ook wel
Fokt.nl was ik in notime in de lucht.........
Sjoert schreef:ThePast03, voor zover ik weet is er nog nooit sprake geweest van enige vorm van democratie.
Dat zal ook nu niet het geval zijn.
Katja schreef:Polls doen het helaas nog niet goed.
Katja schreef:Polls doen het helaas nog niet goed.
Ann schreef:Mijn bange vermoeden is uitgekomen![]()
Wat er ook gebeurt, mod-team geef CGJ12 GEEN beheerdersfunctie![]()
*Wacht op de Ban-mail*
Sjoert schreef:ThePast03, voor zover ik weet is er nog nooit sprake geweest van enige vorm van democratie.
Dat zal ook nu niet het geval zijn.
Kayla schreef:Sjoert schreef:Bart,
de opmerking over nieuwe, assertieve mods had je ook wel achterwege kunnen laten...
Wil jij geloofwaardig over gaan komen als nieuwe beheerder kan je dit soort opmerkingen ook beter achterwege laten.
Ben op zijn zachtst gezegd wat verbaasd over dit geheel...
CGJ12 schreef:CGJ heeft enige Php kennis..........
En nog wat centjes ook.........
Pipo schreef:CGJ12 schreef:CGJ heeft enige Php kennis..........
En nog wat centjes ook.........
Als CGJ dan maar niet iedereen gaat bannen die hij niet aardig vind
Mickey schreef:Wellicht kunnen jullie samen iets opstellen met hoe dat jullie vinden dat het wel gedaan moet worden.
Kunnen we natuurlijk altijd meenemen om te kijken of er bruikbare tips tussen zitten.
Sjoert schreef:Bart,
de opmerking over nieuwe, assertieve mods had je ook wel achterwege kunnen laten...
djuno schreef:ook al zou de meerderheid willen dat Bart bleef....hij geeft zelf genoeg redenen aan om er mee op te houden (bijv. ruzie op het thuisfront)
CGJ12 schreef:Wie weet hoeveel lijken die Bart nog in de kast heeft zitten.......