[Dienstmededeling] Proef met subforums

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Proef met subforums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:08

ow was het zo, nou dat wist ik niet

en ik doe niet flauw soxje, ben alleen telleurgesteld omdat ik het verkeerd begrepen had.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:50

Ik vind het jammer dat het Voedings subforum het niet gehaald heeft, ik vond dat belangrijker/ informatiever dan een aantal subfora die nu gekozen zijn

Wel ben ik erg blij met het Naturals subforum en het Tinker subforum

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:20

Sylleke schreef:
Het is nu een proefversie, later kunnen er dan, als het goed gaat, nog meer gemaakt worden.
Dacht ik toch?

Ja klopt volgens mij, en het subforum dat dan niet loopt wordt weer verwijderd ofzo...
Dacht ik

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 21:21

Ja, ik dacht het ook .

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:04

Simmie schreef:

Het was idd 10 mensen, maar omdat er zoveel aanmeldingen waren voor subforums, moest er dus gekozen worden. Ieder subforum moest vergezeld zijn van een motivatie. De forums met de meeste leden en de beste motivatie zijn dus gekozen en de anderen hebben het niet "gehaald". Hoop dat het zo duidelijker uitgelegd is.

Ik vond ook aanmeldingen die er niet doorheen zijn gekomen, een goede motivatie hebben en veel aanmelding..maar dat heeft ook helaas allemaal niet mogen baten.. Verder ben ik het deels wel met RK eens, dat het niet eens zoveel uitmaakt, wat meer subfora;s

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:20

Tja, helaas kan men niet iedereen tevreden stellen.
En ach, wat maken jullie je druk; tis nog maar een proef, misschien loopt het wel niet en zijn er straks geen subforums meer. Of het loopt als een trein en komen de andere subforums er ook.

En zo niet, dan start je toch een topic over dat onderwerp in de HK?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 00:17

Of 'wat meer subforums' niet uit gaan maken gaan we juist met die proef bekijken.

Kijk, het is wat nieuws, we hadden ervoor kunnen kiezen om in één keer tig forums toe te staan, maar we hebben er om verschillende redenen voor gekozen om eerst eens te kijken hoe het loopt. Als het leegbloed, doodloopt, mensen de weg niet kunnen vinden of de fora een ontzettende hoop werk gaan opleveren voor mods stoppen we ermee. Maar als over een maand of drie blijkt dat het gezellige subforums geworden zijn waar mensen elkaar kunnen vinden, interessante discussies gevoerd worden etc etc. Kunnen we dingen goed gaan/niet goed

Dan kunnen dingen die goed gaan/minder goed gaan meegenomen worden voor het opstarten van de nieuwe forums, kunnen we regels helderder maken et cetera. Wordt het hopelijk alleen maar beter van.

En nogmaals: er zijn inderdaad onderwerpen met veel aanmeldingen en een goede motivatie niet doorgekomen. En dat is niet omdat we het geen interessante onderwerpen vinden, maar omdat we een gevarieerde groep subs willen om te 'proefdraaien'. Als we nu zouden beginnen met een groep serieuze onderwerpen waarin vooral veel professionele paardenmensen interesse hebben, hebben we geen idee of het misschien compleet anders is als het gaat om onderwerpen waar eigenlijk altijd heftige discussies over zijn, of als deelnemers vooral uit wat jongere mensen bestaan.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 11:52

RK: je kan altijd een topic op HK openen

Het is maar een proef. Ik hoop dat-ie slaagt en dat er dan wel een paranormaal/spiritueel subforum bijkomt

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 09:54

Is er al meer nieuws?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:33

Chestnut, ze zijn er al hoor

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 10:34

Wat voor nieuws bedoel je???

Jammer dat het subforum waar ik voor was er niet bij zit, maar ja.... het is ook nog maar een proef.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:09

ik vind het subforum 'vp' nutteloos gezien=>[MV] Manege- en Verzorgpaarden er ook al is
dan hadi k daar liever een subforum 'paranormaal' gezien

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:53

Weet je ook waarom wij het aangevraagd hebben?

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:32

T@nj@ schreef:
Chestnut, ze zijn er al hoor

O! Niet eens doorgehad.

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 10:40

[***] schreef:
Ik had Sizzy een pmtje gestuurd omdat ik een idee had. Het valt me op dat er op, met name JH en AM, veel liefdesproblemen zijn. Dus misschien een idee om dat te splitsten. Ze verwees me toen naar dit topic dus vandaar mijn reacite hier.
Het valt me op dat er zoveel liefdesproblemen zijn zeg maar, dus misschien is het een idee om een algemeen supfora te maken? Omdat er zoveel zijn kan je die misschien beter verdelen in 2 topics, zoals: realtieproblemen en liefdesproblemen.
Dus een topic voor als je al een relatie hebt en een topic voor mensen die deze aan het opbouwen zijn.

Misschien iets voor bokt?

Als jullie iets gevarieerd willen.. denk ook aan de jongeren he

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:07

Dat vind ik meer iets voor een Vivaforum (of zoiets) als ik het eerlijk mag zeggen.