en ik doe niet flauw soxje, ben alleen telleurgesteld omdat ik het verkeerd begrepen had.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylleke schreef:Het is nu een proefversie, later kunnen er dan, als het goed gaat, nog meer gemaakt worden.
Dacht ik toch?
Simmie schreef:
Het was idd 10 mensen, maar omdat er zoveel aanmeldingen waren voor subforums, moest er dus gekozen worden. Ieder subforum moest vergezeld zijn van een motivatie. De forums met de meeste leden en de beste motivatie zijn dus gekozen en de anderen hebben het niet "gehaald". Hoop dat het zo duidelijker uitgelegd is.
T@nj@ schreef:Chestnut, ze zijn er al hoor
[***] schreef:Ik had Sizzy een pmtje gestuurd omdat ik een idee had. Het valt me op dat er op, met name JH en AM, veel liefdesproblemen zijn. Dus misschien een idee om dat te splitsten. Ze verwees me toen naar dit topic dus vandaar mijn reacite hier.
Het valt me op dat er zoveel liefdesproblemen zijn zeg maar, dus misschien is het een idee om een algemeen supfora te maken? Omdat er zoveel zijn kan je die misschien beter verdelen in 2 topics, zoals: realtieproblemen en liefdesproblemen.
Dus een topic voor als je al een relatie hebt en een topic voor mensen die deze aan het opbouwen zijn.
Misschien iets voor bokt?