Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Nee, actieve mensen uit het verleden niet opschonen. Naam verwijderen betekend namelijk ook reacties verwijderen. En al naar gelang of de persoon in kwestie heel actief is geweest, zijn de topics dan ook niet meer leesbaar. En wat moet je dan met bijvoorbeeld de users zoals Dorine? Of Miep?
MSQuincyTE schreef:Volgens mij is iedreen weer blij
Faas schreef:Wat heeft het dan voor nut dat de gebruiker verwijderd wordt?Cassidy schreef:Nee, actieve mensen uit het verleden niet opschonen. Naam verwijderen betekend namelijk ook reacties verwijderen. En al naar gelang of de persoon in kwestie heel actief is geweest, zijn de topics dan ook niet meer leesbaar. En wat moet je dan met bijvoorbeeld de users zoals Dorine? Of Miep?
Dat is niet helemaal waar. Als je een gebruiker verwijderd hoeven de berichten niet verwijderd te raken.
Faas schreef:Maar dat heeft verder weinig nut voor dit probleem neem ik aan?Nou een gebruiker kan bv. op eigen verzoek verwijderd worden. Ik heb dat op mijn eigen forum gehad. Een gebruiker die het niet voor elkaar kreeg dat iedereen het met hem eens waswilde verwijderd worden. Dat is prima, maar eenmaal geplaatste berichten gaan we dan niet verwijderen. Tenzij er echt een heel goede reden voor is. Die gebruiker is verwijderd maar zijn berichten staan er nog steeds. Is ook wel fijn want anders vallen er zulke gaten in topics he
.
Prima schreef:hadden we Bokt.nl deel 1 nog maar.... Of op zijn minst de vorige versie. Was allemaal veel beter.