Please, wie kan mij helpen? Het lukt bij mij dus ook niet. Alles geprobeerd, via mijnalbum, via infoplaats.. Deze komt van infoplaats, wat is er fout aan? Ik heb echt elk plaatje geprobeerd.. Ook plaatjes die het toeeerst wel deden?
Ik kan ook geen avatar krijgen. Als ik hem dan verklein doet hij het nog niet. Kan iemand mij helpen? Het gaat om dit plaatje; http://www.blurty.com/userpic/1211554
Davanni: je plaatje is te groot, als je hem verkleint naar 60 bij 60 moet het lukken. Moonlight: die van jou zie ik wel hoor Heinekengirl: is je ava kleiner dan 60 bij 60? Als ie dat wel is en het nog niet lukt, post het even in dit topic.
bij mij lukt het ook niet... heb het al veel keren geprobeerd.. er staat dan steeds dat mijn profiel bewerkt is..maar later zie ik dat ik nog steeds geen avatar heb... wie kan mij helpen??
promiss, zet de link van de foto die je als avatar wilt eens in dit topic. Davanni, als het na verkleinen nog niet lukt moet je hem misschien nog renamen naar .jpg (bijvoorbeeld) ipv die cijfers. Misschien dat het daarin zit???
Mmja.. zoals gezegd, hij is geupload via de pc zelf.. Heb 'm inmiddels wel op internet staan, maar das dus op groups, en die (begreep ik) pakt bokt niet..