Goof schreef:Urbanus schreef:Kun je niet terugzetten naar een vorige versie?
Hoe kan ik dat doen dan? Ik ben niet zo handig wat dat betreft
Instellingen ---> Foruminstellingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:karuna schreef:Dan leg ik bokt voor nu weg zo kan ik er weinig van maken en als ik mijn eigen berichten niet fatsoenlijk kan lezen heeft het ook geen zin
Maar hoe was het dan eerst bij jou? Ik ken het niet anders als het scherm wat je liet zien. Zo is het altijd bij mij.
Ibbel schreef:Dat klinkt alsof iedereen nu standaard alle forums als favoriet heeft gekregenWat betekent dat je ook een tabblad favorieten zou moeten zien, ipv een tabblad 'welkom' ?
Dat is op zich makkelijk op te lossen, want dan staan alle forums geselecteerd onder favorieten, en dan hoef je ze alleen maar (allemaal of deels) te deselecteren.
lor1_1984 schreef:Ik heb dit:
[ [url=m/KhMPZz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lnEQIJ.png]Afbeelding[/url] ]
De voor mij gewone lay-out iig, met nu mss wat meer topics in de 'nieuwe topics'.
Skyla schreef:Blij dat ik dit topic hier gevonden heb want ik was dus weer niet mee en wist niet dat er wat ging veranderen.![]()
Alleen, ik mis echt haast 70% van de oude bokt en onderdelen. Wilde net een topic met vraag openen maar weet helemaal niet meer waar ik die kan zetten.
Ik lees mensen bokt 4 en bokt 5 zeggen, wat bedoelen jullie daarmee?
Em_ schreef:lor1_1984 schreef:Ik heb dit:
[ [url=m/KhMPZz.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lnEQIJ.png]Afbeelding[/url] ]
De voor mij gewone lay-out iig, met nu mss wat meer topics in de 'nieuwe topics'.
Ik heb dit nog steeds niet (op mobiel, samsung internet)
Edit: heb uitgevogeld hoe het kwam . Mijn favorieten waren opeens niet meer ingesteld. Nu dus opnieuw gedaan en nu zie ik het tabblad wel.Wel jammer dat het tabblad actieve berichten (geloof ik) nu wel weg is daardoor?
Mondy schreef:Spuit 11... maar nog nooit van favoriete topics gehoord tot dit topic![]()
Waar klik je die aan en is dat niet hetzelfde als gewoon een stipje ?