Uitzondering regels.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:23

Het gaat er toch ook om dat er gevraagd word om exclusieve topics waar alleen mensen die er precies zo over denken mogen reageren, even algemeen gesteld.
Dus ik als pro mag niet reageren op anti , in dit specifieke geval de onzin redenen die genoemd worden mbt vaccineren.
Andere topics gebeurt het ook maar even heel kort door de bocht, daar hangen geen mensenlevens van af. Dus heel eerlijk, het zal mij een biet zijn wie een topic over niet vaccineren opent wanneer er onzin word verteld reageer ik. Wanneer dat verboden zou worden is dat absoluut foute zaak.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:24

pmarena schreef:
Eh....gewoon vanaf pagina 1 reageren er mensen die wèl de prik gehaald hebben / wat te melden hebben over andermans keuze om die prik niet te halen. Dus dat hele exclusieve "oei oei kijk nu toch wat daar gebeurt" waar hier over gepraat wordt zie je gewoon niet terug.

Volgens mij is dit topic er ook al vrijwel vanaf pagina 1.

En die 'oei oei kijk wat daar gebeurd' klopt gewoon, want er kómen mensen met complete misinformatie. Ik ben blij dat er toch wat bokkers de 'ballen' hebben gehad om ondanks de hulk daarop te reageren. En blijkbaar zien de mods dat voor nu door de vingers.

Hadden die bokkers niet gereageerd of de mods ingegrepen en de desbetreffende posts verwijderd dan had die misinformatie daar zonder enig weerwoord gestaan: dáár slaat de 'oei kijk nu toch wat daar gebeurt' op.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 09:48

Ongeacht over wat je mening over een onderwerp is, er worden hier nu gewoon dingen gezegd over dat andere topic die niet correct zijn. Er wordt namelijk net gedaan of dat topic uit de hand loopt terwijl het gewoon precies zoals altijd loopt :=

Beweren dat niemand iets gezegd zou hebben over onzinnige opmerkingen die daar geplaats worden is ook uit de duim gezogen: de middenmoot kan dan ook prima doen :j Maar die wordt al jaren vakkundig weggejaagd uit dergelijke topics en hebben daar vaak al geen zin meer in om iets te zeggen en dan meteen in het 1 of andere hoekje gepropt te worden. Want je bent voor of tegen, dat gezever.

Maar laten we dan zeggen dat die opmerkingen niet gaan over het daadwerkelijke topic, maar over een theoretisch topic.

Wat steeds weer terugkomt is het roepen "ieders mening mag toch gehoord worden, het is niet fair als er ergens besloten wordt dat er alleen maar ruimte is voor mening A en niet voor mening B".

En daar wordt dan mee bedoelt, dat als mening A iets "alternatiefs" betreft waarvan "bekeerders" vinden dat het allemaal kwalijke onzin is, dan mag en zal dat niet zonder (cònstant opgedrongen...) weerwoord blijven.

Begrijpelijk vanuit de visie "wij zijn de redder van de mensheid, zonder ons gaat het helemáál fout".

Maar wat je zegt dat je wilt beschermen (namelijk het zichtbaar maken van verschillende standpunten, dus ook je eigen standpunt B) slaat keer op keer juist door naar het volledig weg-bashen en dood-bashen van die topics met mening A, zoals meerdere bokkers hier ook al aangegeven hebben.

Ruimte willen voor je eigen verhaal, ten koste van andermans verhaal, is ook gewoon niet fair.
En dan kan je wel zeggen "tja die mensen met mening A kunnen toch net zo veel als wij? Hun verhaal is gewoon minder sterk" ofzo, en daar heb je in principe een punt, maar met dat constante gezever van het hele bijna professioneel aanwezige knokploegje hebben juist die gebruikers die je normaal niet vaak hoort, de nieuwe verhalen, al helemaal geen zin meer om hun verhaal te komen doen in zo'n vijandig wespennest waar ze dan direct belachelijk gemaakt worden met hun post over hun goede ervaring met middeltje zus of behandeling zo.

Is het dan fair om zo'n clubje topic na topic kapot te laten maken onder het motto van "zij moeten toch ook hun mening kunnen uiten" of zou het dan toch wel fair zijn als je op een gegeven moment een keer de rest van je gebruikers beschermt tegen zo'n extreem dominant aanwezig groepje, en wat lùcht creëert voor de rest zodat er ook eens wat andere, nieuwe mensen (zich veilig genoeg voelen) aan het woord kunnen komen?

En dan doel ik dus op topics zoals TS in de OP aanhaalt.

Is het fair om een forum te laten kapen door een soort knokploegje dat topic na topic overneemt?
Dat er voor zorgt dat topic na topic op dezelfde manier verloopt?

Krijg je dan óók niet juist een soort echokamer? :=

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:20

pmarena schreef:
Ongeacht over wat je mening over een onderwerp is, er worden hier nu gewoon dingen gezegd over dat andere topic die niet correct zijn. Er wordt namelijk net gedaan of dat topic uit de hand loopt terwijl het gewoon precies zoals altijd loopt :=

Beweren dat niemand iets gezegd zou hebben over onzinnige opmerkingen die daar geplaats worden is ook uit de duim gezogen: de middenmoot kan dan ook prima doen :j Maar die wordt al jaren vakkundig weggejaagd uit dergelijke topics en hebben daar vaak al geen zin meer in om iets te zeggen en dan meteen in het 1 of andere hoekje gepropt te worden. Want je bent voor of tegen, dat gezever.

Maar laten we dan zeggen dat die opmerkingen niet gaan over het daadwerkelijke topic, maar over een theoretisch topic.

Wat steeds weer terugkomt is het roepen "ieders mening mag toch gehoord worden, het is niet fair als er ergens besloten wordt dat er alleen maar ruimte is voor mening A en niet voor mening B".

En daar wordt dan mee bedoelt, dat als mening A iets "alternatiefs" betreft waarvan "bekeerders" vinden dat het allemaal kwalijke onzin is, dan mag en zal dat niet zonder (cònstant opgedrongen...) weerwoord blijven.

Begrijpelijk vanuit de visie "wij zijn de redder van de mensheid, zonder ons gaat het helemáál fout".

Maar wat je zegt dat je wilt beschermen (namelijk het zichtbaar maken van verschillende standpunten, dus ook je eigen standpunt B) slaat keer op keer juist door naar het volledig weg-bashen en dood-bashen van die topics met mening A, zoals meerdere bokkers hier ook al aangegeven hebben.

Ruimte willen voor je eigen verhaal, ten koste van andermans verhaal, is ook gewoon niet fair.
En dan kan je wel zeggen "tja die mensen met mening A kunnen toch net zo veel als wij? Hun verhaal is gewoon minder sterk" ofzo, en daar heb je in principe een punt, maar met dat constante gezever van het hele bijna professioneel aanwezige knokploegje hebben juist die gebruikers die je normaal niet vaak hoort, de nieuwe verhalen, al helemaal geen zin meer om hun verhaal te komen doen in zo'n vijandig wespennest waar ze dan direct belachelijk gemaakt worden met hun post over hun goede ervaring met middeltje zus of behandeling zo.

Is het dan fair om zo'n clubje topic na topic kapot te laten maken onder het motto van "zij moeten toch ook hun mening kunnen uiten" of zou het dan toch wel fair zijn als je op een gegeven moment een keer de rest van je gebruikers beschermt tegen zo'n extreem dominant aanwezig groepje, en wat lùcht creëert voor de rest zodat er ook eens wat andere, nieuwe mensen (zich veilig genoeg voelen) aan het woord kunnen komen?

Is het fair om een forum te laten kapen door een soort knokploegje dat topic na topic overneemt?

Ik vind eigenlijk dat zo'n topic vol met fakenews gelijk gesloten mag worden en de verspreiders ervan een ban.

pmarena

Re: Uitzondering regels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:27

Maar misschien vind jij het al snel fakenews?

Moeten alle topics dan langs jou heen voor ze zichtbaar gemaakt worden en jij keurt goed wat de beïnvloedbare bokkertjes wel of niet mogen lezen?

Mogen er alleen dingen besproken worden waar jij achter staat?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:31

pmarena schreef:

Moeten alle topics dan langs jou heen voor ze zichtbaar gemaakt worden en jij keurt goed wat de beïnvloedbare bokkertjes wel of niet mogen lezen?

Onzin, bewezen fake nieuws mag op gereageerd worden. Kom niet met de opmerking ja maar het is jouw ogen fake news.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 10:54

In het begin waren aerosolen op langere afstand in slecht geventileerde ruimtes ook wel fakenieuws, Maurice de hond is wat neergesabeld er om.
En nu??

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:57

De aerosolen in slecht geventileerde ruimtes was geen fake news, Maurice kwam met de conclusie dat alleen die voor gevaar zorgden. Dat is wat anders, volgens hem kon alles open wanneer de ventilatie maar op orde was en zo simpel was het niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:58

bigone schreef:
pmarena schreef:

Onzin, bewezen fake nieuws mag op gereageerd worden. Kom niet met de opmerking ja maar het is jouw ogen fake news.

Hoho Bigone, we hebben het niet alleen over de 5G / chips en weet ik wat voor gekkigheid hè, maar dus ook alternatieve behandelwijzes.
En ik heb zo maar het idee dat er best wat Bokkers zijn die topics daar over ook het liefst zouden willen zien verdwijnen.

Dus dat het niet alleen de insteek is om super overduidelijk fake-nieuws in de meest bizarre categorie onder "dat moet weg" fakenieuws te scharen, maar ook andere zaken die "de bekeerders" maar nep vinden.

Maargoed, even terug naar de vraag waar het wat mij betreft om draaide:

Citaat:

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 10:59

DuoPenotti schreef:
In het begin waren aerosolen op langere afstand in slecht geventileerde ruimtes ook wel fakenieuws, Maurice de hond is wat neergesabeld er om.
En nu??

Dat is geen fakenieuws, dat zijn hernieuwde inzichten.
Fake news is bijv.

Magneten die aan je arm blijven hangen

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:02

DuoPenotti schreef:
En nu??

Dit is dus zo’n dooddoener hè. Dus omdat sommige onderwerpen er zijn waar men op terug is gekomen / er nu wat meer nuance is (waarvan het overigens écht wel meeviel hoe men “neergesabeld” werd en hoeveel daarover gepraat werd alszijnde fake news), moet er maar niks meer gedaan worden aan duidelijke, klinkklare misinformatie?

@pmarena: er wordt gezegd dat misinformatie toch weer de kop op komt steken. ‘Uit de hand lopen’ kan natuurlijk anders geïnterpreteerd worden, bijv: er ontstaat toch een discussie terwijl dat officieel niet was toegestaan. En ook die middenmoot zou er niet tegenin mogen gaan als de nieuwe regel goed bewaakt zou worden, want dat mocht daar niet en dat zou dan maar in een ander topic moeten.

Even geen tijd om uitgebreider te reageren, maar vind het nogal flauw om de mensen die misinformatie corrigeren meteen op een vervelende toon weg te zetten alsof ze zichzelf als redders zien. Kom op nou, beetje respect voor elkaar misstaat niet.

oji

Voor mij zou gewoon een tegengeluid kunnen laten horen tegen het fake news een betere oplossing zijn, als alles wat neigt naar fake news maar te censureren en weg te halen. Dan bevindt je je wel een beetje op een hellend vlak. Voor mij is bv alles wat met homeapathie te maken heeft of religie ook al gauw fake news maar daarmee wil ik niet die mensen een platform verbieden.

Gewoon de discussie open houden zolang het met het topic onderwerp te maken heeft lijkt mij het simpelste...ongeacht het topic.

rien10

En zelfs dat is discutabel. Als je plaat in je arm hebt bijvoorbeeld. Heus, er is meer grijs tussen zwart en wit dan je denkt.

Dit was dus nav de magneten opmerking.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 11:03

janderegelaa schreef:
DuoPenotti schreef:
En nu??

Dat is geen fakenieuws, dat zijn hernieuwde inzichten.
Fake news is bijv.

Magneten die aan je arm blijven hangen

Nu is je voorbeeld wel heel overduidelijk :D Maar stel nu in het gekste geval dat het wel waar is en dat dat uiteindelijk ook een hernieuwd inzicht is?

Nu weten we echt wel dat het dat niet gaat zijn, met de chip enz.
Maar stel nu, dat over een jaar blijkt dat de vruchtbaarheid wel mindert bij het vaccin?
Nu worden de mensen die daar bang voor zijn behoorlijk afgesnauwd.
Toch zou het best eens waar kunnen gaan zijn.
Nee ik zeg niet dat het is, maar stellig beweren nee nooit, dat is net zo gevaarlijk vind ik.

@ Imandra, nee geen doodoender, dit is zoals al het gewoon gaat.
Maar dan komt het ineens niet goed uit?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:07

Giolli schreef:
Op CV zijn wij met 6 moderators, dat zijn 6 vrijwilligers op een best wel heel erg druk onderdeel van Bokt. Hoe graag wij bijvoorbeeld ook zouden willen modereren op fakenews, dat is gewoon niet haalbaar.

Ik ben dat lijstje even nagelopen, die moderators, dat zijn er trouwens 7, hun recente berichten bekeken, en het leeuwendeel van deze mensen plaatst alleen gezellige berichten, er zijn er precies twee die actieve moderator berichten in hun geschiedenis hebben staan. In CV wordt dus iig niet (veel) zichtbaar gemodereerd, en dan kun je er 100 moderators opzetten maar wanneer niemand er iets doet begrijp ik wel dat je niet op fakenews kunt modereren. Misschien dat de andere moderators alleen maar onzichtbaar modden, dat er ik weet niet hoeveel pb's uitgaan op een dag of dat ze super actief zijn op het forumonderdeel voor moderators maar dat laatste heeft het forum zelf niet heel veel aan denk ik. Hoe dan ook heb ik niet het idee dat er op CV nou echt erg actief gemod wordt. Zoals ik al eerder gezegd heb denk ik dat er pas echt iemand wakker wordt wanneer er 1 of meerdere tems binnenkomen op berichten en dan komt er wel een keer een moderator kijken. Wat mij betreft hoeft niemand zich te verantwoorden en ik begrijp heel goed dat het allemaal vrijwilligers zijn hoor maar in mijn ogen mag dit op zo'n groot forum toch wel iets serieuzer aangepakt worden ofzo

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:07

Doet me wel denken aan een filmpje dat ik een paar jaar geleden zag, over een kerel waar magneten aan bleven hangen :D Geen idee hoe of wat verder hoor, ik ben er niet in gedoken hoe dat zat :=

DP doelde uiteraard op zaken die weggezet worden "dat is onzin = fakenieuws" en dan later blijkt (oeps) dat het toch niet zo nep was.

En hee, ik geloof niet in chips of weet ik wat in vaccins. Ik geloof ook niet dat de Covid-epidemie expres gemaakt en verspreid werd of weet ik wat. Maar als een ander dat nou wel gelooft dan heb ik daar eigenlijk ook niet echt een groot probleem mee. Er zijn wel meer mensen die allerlei (imo) rarigheid aanhangen, die hoef ik toch ook niet allemaal te verbeteren :=

Je denkt een keer "wauw.... := " en vindt het interessant om te lezen, al die zeer verschillende standpunten die soms heel ver van je af staan. En zou graag meer oprechte standpunten van mensen zien zònder dat daar elke keer die uitgekauwde discussie over komt.

Gewoon eens allerlei uiteenlopende meningen, ervaringen van mensen zonder daar doorheen (pek hem beet) 80-90% "nou die mening is stom, omdat..." zou ook wel eens leuk zijn :j

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:17

IMANDRA schreef:
Even geen tijd om uitgebreider te reageren, maar vind het nogal flauw om de mensen die misinformatie corrigeren meteen op een vervelende toon weg te zetten alsof ze zichzelf als redders zien. Kom op nou, beetje respect voor elkaar misstaat niet.

Ja ho nou even, dat is toch juist wat men zelf steeds zegt :?

Als wij niet mogen reageren dan gaat het helemaal fout, zal gevaarlijke onzin blijven staan want er is verder niemand die er tegenin gaat, en leest heel naïef en beïnvloedbaar Bokt allerlei gevaarlijke verhalen met verstrekkende gevolgen?

En daar zijn die redders toch voor nodig om dat vreselijke scenario te voorkomen?

Of dat waar is of niet doet er even niet toe, maar dat is wel wat men zelf steeds zegt :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:18

janderegelaa schreef:
Ik vind eigenlijk dat zo'n topic vol met fakenews gelijk gesloten mag worden en de verspreiders ervan een ban.

Ik modereer verder niet op dit onderdeel dus heb er weinig mee van doen maar lees wel vol interesse mee in dit topic dus ik dacht ik laat ook eens iets horen. Ik pik deze quote er even uit. Fakenews modereren klinkt heel goed maar is tegelijkertijd ook heel erg lastig. Ten eerste zijn moderators geen mensen die overal kennis van hebben dus iets beoordelen en daar gedegen onderzoek naar doen is niet mogelijk. En daarnaast zien wij natuurlijk niet alles wat zich op het forum afspeelt. Er gebeurt teveel. Hoe zie jij (maar anderen die hier een mening over hebben laat het vooral weten) een mogelijkheid dit op te lossen? En gaat het dan in jullie ogen om fake nieuws op het gebied van Corona of ook ander fake news?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:18

Dan zijn die redders behoorlijk naïef; een Bokt bericht -of een heleboel dezelfde Bokt berichten- gaat iemand echt niet op andere gedachten brengen.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:20

luxx schreef:
Giolli schreef:
Op CV zijn wij met 6 moderators, dat zijn 6 vrijwilligers op een best wel heel erg druk onderdeel van Bokt. Hoe graag wij bijvoorbeeld ook zouden willen modereren op fakenews, dat is gewoon niet haalbaar.

Ik ben dat lijstje even nagelopen, die moderators, dat zijn er trouwens 7, hun recente berichten bekeken, en het leeuwendeel van deze mensen plaatst alleen gezellige berichten, er zijn er precies twee die actieve moderator berichten in hun geschiedenis hebben staan. In CV wordt dus iig niet (veel) zichtbaar gemodereerd, en dan kun je er 100 moderators opzetten maar wanneer niemand er iets doet begrijp ik wel dat je niet op fakenews kunt modereren. Misschien dat de andere moderators alleen maar onzichtbaar modden, dat er ik weet niet hoeveel pb's uitgaan op een dag of dat ze super actief zijn op het forumonderdeel voor moderators maar dat laatste heeft het forum zelf niet heel veel aan denk ik. Hoe dan ook heb ik niet het idee dat er op CV nou echt erg actief gemod wordt. Zoals ik al eerder gezegd heb denk ik dat er pas echt iemand wakker wordt wanneer er 1 of meerdere tems binnenkomen op berichten en dan komt er wel een keer een moderator kijken. Wat mij betreft hoeft niemand zich te verantwoorden en ik begrijp heel goed dat het allemaal vrijwilligers zijn hoor maar in mijn ogen mag dit op zo'n groot forum toch wel iets serieuzer aangepakt worden ofzo

Hier wil ik toch even op inhaken. Het overgrote deel van het moderatorwerk vindt plaats via de TeM-functie en via de PB. Het klopt dus inderdaad dat je dat als gebruiker niet direct terugziet in de berichtengeschiedenis. Ik vind het wel jammer dat je daaruit de conclusie trekt dat de moderators niet actief zijn. Deze groep vrijwilligers besteedt namelijk dagelijks echt een flinke hoeveelheid tijd en het komt wel een beetje vervelend over als dan aangenomen wordt dat er niets gedaan wordt of het niet serieus aangepakt wordt.

Overigens; het zijn wel degelijk 6 moderators, plus één Hoofdmoderator (ondergetekende). :)

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 11:20

rien10 schreef:
Dan zijn die redders behoorlijk naïef; een Bokt bericht -of een heleboel dezelfde Bokt berichten- gaat iemand echt niet op andere gedachten brengen.

Precies.

Ymor schreef:
janderegelaa schreef:

Ik modereer verder niet op dit onderdeel dus heb er weinig mee van doen maar lees wel vol interesse mee in dit topic dus ik dacht ik laat ook eens iets horen. Ik pik deze quote er even uit. Fakenews modereren klinkt heel goed maar is tegelijkertijd ook heel erg lastig. Ten eerste zijn moderators geen mensen die overal kennis van hebben dus iets beoordelen en daar gedegen onderzoek naar doen is niet mogelijk. En daarnaast zien wij natuurlijk niet alles wat zich op het forum afspeelt. Er gebeurt teveel. Hoe zie jij (maar anderen die hier een mening over hebben laat het vooral weten) een mogelijkheid dit op te lossen? En gaat het dan in jullie ogen om fake nieuws op het gebied van Corona of ook ander fake news?

En wat nu fakenieuws is kan later een veranderd inzicht hebben, hoe moet je dat modereren dan?
dat wil ik ook wel graag horen :j

En als mijn paard door klassieke homeopathie weer buiten kan staan zie ik dat het niet fake is, wat nu?

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:28

Hanmar schreef:
Hier wil ik toch even op inhaken. Het overgrote deel van het moderatorwerk vindt plaats via de TeM-functie en via de PB. Het klopt dus inderdaad dat je dat als gebruiker niet direct terugziet in de berichtengeschiedenis. Ik vind het wel jammer dat je daaruit de conclusie trekt dat de moderators niet actief zijn. Deze groep vrijwilligers besteedt namelijk dagelijks echt een flinke hoeveelheid tijd en het komt wel een beetje vervelend over als dan aangenomen wordt dat er niets gedaan wordt of het niet serieus aangepakt wordt.

Overigens; het zijn wel degelijk 6 moderators, plus één Hoofdmoderator (ondergetekende). :)

Oké, nouja dat moet ik dan geloven, ik blijf het raar vinden dat je dat niet in hun berichtgeschiedenis terug ziet maar dat zal dan onterecht zijn

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:30

Rien: ik denk dat het zelfs vaak een tegengesteld effect heeft, dat mensen zich afkeren van een (vaak op zich best goede) boodschap die zo vreselijk irritant / op een verheven toontje wordt gebracht.

Wat dat betreft zou het ook wel eens rustgevend kunnen zijn als er eens hier of daar een topic zou komen waar eens een keer géén discussie ruimte is, maar gewoon ruimte voor bvb. ervaringen van mensen.

En dan bedoel ik rustgevend voor de bokkers die interesse in het onderwerp hebben en op zoek zijn naar zo'n veelvoud van ervaringen van allerlei verschillende mensen en dat (oh utopie...) daadwerkelijk ook eens krijgen en niet 10 "echte" reacties tussen 30 pagina's gezeik uit hoeven te vissen....

Maar ook rustgevend voor "de redders" dat hun missie, hun roep, hun morele verplichting even niet van hun verwacht wordt omdat op een andere manier al duidelijk wordt gemaakt bovenaan het topic dat dit geen discussie-topic is.

Misschien heel raar op een discussie-forum :=
Maar als alle topics hetzelfde verlopen met steeds hetzelfde groepje mensen die steeds op dezelfde manier een topic naar zich toe trekken en daarmee andere gebruikers wegjagen en het onderwerp weer doodslaan...is het misschien best een leuk idee om dat eens te proberen.

Ik acht de kans overigens zeer klein dat dat gaat gebeuren hoor. Het blijft toch bij veel praten en alles blijft hetzelfde. Maar het zou zo verfrissend kunnen zijn :)

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:32

luxx schreef:
Hanmar schreef:

Oké, nouja dat moet ik dan geloven, ik blijf het raar vinden dat je dat niet in hun berichtgeschiedenis terug ziet maar dat zal dan onterecht zijn

Wij modereren als moderators liever niet in topics waar we zelf meepraten, om zo objectief mogelijk te blijven in onze handelingen (dat is eigenlijk zelfs een soort van regel). Als nu een groot deel van de moderators in dat topic zouden meepraten, blijven er minder over om in het topic te modereren.

luxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 11:34

Nee hoor, die gezelligheids post zijn niet in CV, tenminste niet dat ik heb gevonden, dus dat staat daar los van. En mocht dat wel zo zijn is het misschien niet zo handig voor een moderator op CV om mee te kletsen in 1 of meerdere topics op dat onderdeel?