NadjaNadja schreef:Even naar aanleiding van het meten met 2 maten:
Ik ben nog niet zo heel lang moderator en ik moet eerlijk zeggen dat ik, voordat ik groen werd, bijvoorbeeld helemaal niet wist dat er verschillende tabbladen zijn met verschillende moderators. Niet alles wordt dus door dezelfde mensen afgehandeld. Het ene topic kan door andere moderators geregeld worden dan een ander topic.
Voor de mensen die daar wel bewust van zijn: hebben jullie het idee dat er vooral verschil is hoe er op verschillende tabbladen met bepaalde berichten/dingen wordt omgegaan? Of komt dit ook wel binnen 1 tabblad (en dus dezelfde moderators) voor?
Ook wel binnen 1 tabblad, het is niet zo dat het steeds andere moderators zijn. Het valt soms gewoon op dat gebruiker A precies net binnen de lijntjes blijft en dat wanneer er iemand tegen gebruiker A in gaat, er gelijk een horde andere gebruikers is die gebruiker A gaat verdedigen.
En nog over het meten met 2 maten, waarom zou die emoji met piemel als avatar niet mogen, maar de middelvinger van Ailill wel? Waar ligt het verschil?