Ik moet wel even wennen aan die grotere avatars maar ik vind het wel mooier staan
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
angrywolf schreef:Hier ook nog steeds helemaal niks qua verandering, Ondanks meerdere malen de enquête opnieuw invullen met verschillende browsers en apparaten, Jammer had het nieuwe bokt graag willen ontdekken![]()
Of is dat juist de grap, Dat we met zn alle aan het poedersuiker en kloten zijn om op flarum te komen{wat dus nog steeds niet lukt}En dat de bokkers die beweren dat het ze wel gelukt is onder een hoedje spelen met de mods
![]()
xVerax schreef:Na een uurtje klooien met Flarum heeft het echt een super positieve indruk achtergelaten op mij! De subfora zijn mega overzichtelijk en de chat functie werkt super goed, ook mobiel! Het forum ziet er strak uit en ook Julius heeft een leuk nieuw jasje gekregen.
Ik heb wel een paar kleine dingetjes gevonden die bij mij niet werken, zo kan ik geen enkel huiskamer topic openen, die zorgen bij mij voor een foutmelding..
Ook het foto's plaatsen en bekijken wil nog niet echt lukken, als ik over een foto heen scroll gaat de pagina enorm haperen en de foto wordt maar half ingeladen.
Verder echt heel heel heel veelbelovend!!