sureido schreef:Nu even iets anders... Het animo is erg groot zo te lezen en mij lijkt het ook erg leuk. Nu is de locatie niet zo groot als het animo zo te lezen. Maar het is een Bokt-dag, dan is het denk ik de bedoeling dat er alleen mensen met een bokt account komen. Is het dan niet lichtelijk un fair als een kind van of een man of vriendin een plek inneemt van iemand met wel een bokt account? Of willen jullie het +1 maken? Ik stel maar vragen he heb geen mening verder.
De planning voor dit hele gebeuren zit nog in de toenka-toenkafase (de onderontwikkelde oer-fase, bedoel ik). We weten nog wie er willen komen, wie er kúnnen komen, in welke plaats het gaat gebeuren, op wat voor locatie het moet gaan gebeuren, hoe lang het moet duren, enz. enz. Pas als we weten hoeveel mensen er willen komen én hoeveel mensen het evenement aankan, moet je serieus gaan denken over wel of geen kinderen/partners/niet-Bokkers.
Qua locatie zat ik zelf te denken aan het terrein van de faculteit Diergeneeskunde in Utrecht. Lekker centraal, en voor mij anderhalve kilometer ver.
Je moet er wel rekening mee houden dat daar ook elk jaar de Dag van het Aangespannen Paard is; die twee paardendagen moeten dan niet te dicht op elkaar. (En de faculteit moet het goedvinden.) Voor de Vlamingen, die ik zeker niet wil missen, zou een iets zuidelijker locatie handiger zijn, maar dat is dan weer erg in het nadeel van de Friezen en Groningers...