Je zou die bijvoorbeeld bij gebruikers neer kunnen leggen (zelf kunnen verwijderen of wijzigen) en andere fora, waar het veel minder voorkomt nog steeds bij de mods. Dus dat het daar wel mogelijk is, maar echt alleen voor de gevoelige posts/topics.
Ik weet het ook niet exact hoor. Ook geen idee wat er mogelijk is. Maar ik probeer het voor mezelf even helder te krijgen.
Sabine: duidelijk. Kan ik me ook in vinden

Dan voorkom je inderdaad de gaten. Alleen voor de HK zou ik dat dan wel een optie vinden (ook wanneer je geen TS bent), want die topics zijn zo lang en de TS is er niet altijd meer. Terwijl daar wel persoonlijke info te vinden is. Dat zou voor mij de uitzondering kunnen zijn

Frummels: maar hoeveel persoonlijke informatie staat er in een informatief topic? En dan heb ik het echt over persoonlijk, persoonsgegevens, gevoelige gegevens, enz. Ik vermoed niet veel. En als dat nog via mods aan te passen is, dan is dat toch geen probleem?
Want aan de andere kant staat daar bijvoorbeeld ook genoeg over het medische verleden van paarden, die ik bij een aankoop van een paard wel zou willen weten. Voor de verkoper misschien niet altijd even leuk, maar voor een koper wel heel fijn. En met de mogelijkheid zelf te verwijderen, zul je die info ook moeten missen.
Kayleigh_ schreef:Als je mensen alleen de wijzig-optie geeft, krijg je dus wijzigingen waarin de user 'blablabla' tikt. Ik denk dat dat een stuk meer vervuiling is dan gaten in topics.
Daar heb je ook zeker een punt. Wel kinderachtig als iemand niet even de moeite neemt om het daadwerkelijk aan te passen en zich te beperken tot verwijderen van de echt gevoelige informatie of een andere tekst er voor in de plaats zet om wel een logisch verhaal te houden. Maar goed, die mensen heb je inderdaad