Heb ik te weinig tijd voor ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stef schreef:net zoals iemand die totaal geen verstand van fokkerij heeft een prima moddie voor FA kan zijn.
Vind niet dat je per definitie verstand van het forum moet hebben om er een goede mod voor te zijn (als je het niet zo bedoelde heb ik niks gezegd)
verana schreef:(...)
Zelf zou ik ook wel mod willen worden maar dan iets algemeeners
Dit omdat ik in de paarden nog wel wat mag leren
[AM], [VT], [ITP], [JH], {KH], [HK], [VvdD] enz. ?
Ann schreef:IMO is een uitdrukking die BartVB altijd gebruikt
BartVB is een soort van "pappie" van/voor Bokt.nl, de moddie's zijn eigenlijk "kindjes"
Ook al heb ik misschien weinig posts, vergeleken bij de meesten hier. Maar ik ben wel elke dag (bijna) aan het bokken! En discusieren vind ik ook leuk!
sarabande schreef:Maar een mede moddy op F&A die wel goed ingevoerd is in de huidige fokkerij van sportpaarden, zou de boel zeker vergemakkelijken, ook voor Joost hoe prima hij het ook doet getuige de steeds vriendelijker sfeer op F&A.
) Je hoeft geen verstand van wedstrijden te hebben om te zien of een topic goed verloopt of dat ze elkaar de hersens inslaan. Bij twijfels of het op de goede plek staat kan je altijd overleg plegen met de andere mods... (althans, toen ik nog mod was, was dat wel zo)
Zorgen dat de discussie een beetje loopt en dat mensen niet op elkaar gaan hakketakken.