Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela schreef:Dat lijkt mij wel, maar in het kader van duidelijkheid hoor ik graag of het inderdaad zo is dat het probleem zit in:
Offtopic en Sfeer
En niet in de rest?
Dan hebben we het in ieder geval over hetzelfde.
En dan is het weer te splitsen in:
Offtopic als TS akkoord is en als TS niet akkoord is? Of is dat voor jullie geen verschil?
En dan sfeer: die topics zouden we nog eens allemaal moeten nalopen, was het terecht (zouden we met alle info nu dezelfde beslissing nemen?) of niet?
MarlindeRooz schreef:Dat is aan jullie, om te bepalen hoe je op een handige en efficiënte manier TS laten bepalen of er een slotje op moet. Misschien TS eerst een pb sturen of een systeem waarin een mod leden zelf een slotje kan laten plaatsen.
Zo geef je leden bokt terug.
Ik heb geen idee wat er technisch mogelijk is. Maar een vinkje bij het plaatsen met "er mag door mods in gegrepen worden wanneer er oftopic wordt gegaan" moet toch te realiseren zijn. Zo geef je de leden het idee dat ze weer zelf bokt maken. In plaats van dat het "stuk gemod" wordt.
harbourlight schreef:En wie wordt er dan als TS gezien bij topics op de nieuwsforums? Daar worden slotjes geplaatst vanwege off topic gaan terwijl de meeste gebruikers het gewoon on topic vinden.
Wie bepaalt daar wat off topic is en of er een slotje op moet? De paar gebruiker die oo de temknop drukken?
Karl66 schreef:Maar in de praktijk zijn jullie allemaal kleine eendjes die achter de grote moeder-eend aanzwemmen, die vol zit met allemaal ongeschreven en soms keihard verouderde regels, gewoon omdat jullie door de groepsdruk achter de schermen te bang zijn om buiten dat vaargeultje te komen. En als jullie eerlijk naar jullie functioneren achter de schermen gaan kijken en iets dieper onder de oppervlakte kijkt, dan kunnen jullie mij geen ongelijk geven, dat maak je mij echt niet wijs.
Karl66 schreef:Maar in de praktijk zijn jullie allemaal kleine eendjes die achter de grote moeder-eend aanzwemmen, die vol zit met allemaal ongeschreven en soms keihard verouderde regels, gewoon omdat jullie door de groepsdruk achter de schermen te bang zijn om buiten dat vaargeultje te komen. En als jullie eerlijk naar jullie functioneren achter de schermen gaan kijken en iets dieper onder de oppervlakte kijkt, dan kunnen jullie mij geen ongelijk geven, dat maak je mij echt niet wijs.