"Ik heb geen interesse in horse event"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 00:18

LoveUggs schreef:
Mijn mening is dat dit topic alleen maar is om te zeuren. (Accepteer aub mijn mening) Ik hoef echt niks te zien dat mij niet boeit dus kunnen we ook een knopje krijgen om dit soort zinloze topics uit te schakelen? Dat we ze niet meer te zien krijgen want het boeit me echt niet en zou me ook nooit boeien ook.

Jeetje zeg, waar men wel niet een probleem van maakt. Toevallig weet ik dat bokt een groot aandeel heeft bij HE. Daarnaast; niet alleen op bokt komt er 'reclame' voorbij. Facebook, bit, al die bladen... Zie nooit ergens een berichtje bij staan; dit is reclame. Ga je daar ook over zeuren? Ik zou zeggen; klaag facebook, en al die paarden bladen ook gelijk aan met hun artikels over HE.

Haha. 'Accepteer mijn mening' gevolgd door 'rest van het bericht'. :')

Monmaster

Re: "Ik heb geen interesse in horse event"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 00:31

Lieveli.... Tis net tv je hoeft niet te kijken.... Er zit een knop op die tv.....lalalala

Dan ga ik mee naar de gamma

Djonah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 19:32

Misschien een beetje domme vraag hoor 8)7 Over welk knopje zitten jullie ruim 10 pagina's over de te discusieren? Ik zie namelijk niks. :=

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 20:35

Djonah schreef:
Misschien een beetje domme vraag hoor 8)7 Over welk knopje zitten jullie ruim 10 pagina's over de te discusieren? Ik zie namelijk niks. :=

Als je het topic had gelezen had je ook gezien dat Bart inmiddels actie heeft ondernomen :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:17

xyzutu2 schreef:
Ik zou het leuk vinden als er bij alle Bokkers die invullen "ik kom dit jaar NIET naar Horse Event' dit dan ook open en bloot onder hun avatar zou komen te staan, net als wanneer je aangeeft dat je wél naar het HE gaat. :)) :D

Of: Horse Event boeit mij geen ene reet en het stoort mij dat het op bokt zo gepusht wordt.

Als die optie er bij komt ga ik hem direct aanklikken :j

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:20

Koper schreef:
xyzutu2 schreef:
Ik zou het leuk vinden als er bij alle Bokkers die invullen "ik kom dit jaar NIET naar Horse Event' dit dan ook open en bloot onder hun avatar zou komen te staan, net als wanneer je aangeeft dat je wél naar het HE gaat. :)) :D

Of: Horse Event boeit mij geen ene reet en het stoort mij dat het op bokt zo gepusht wordt.

Ik ben voor :D

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:40

Het gaat over keuzes om aan te geven of je dit wel of niet ziet?
Maar wat dacht je van de keuze om die weken Bokt niet te bezoeken als het zo irritant is. Staat iedereen vrij om bokt te openen of niet.

(Ja, ik heb gezien dat Bart het inmiddels heeft aangepast)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-16 19:44

Stal_Fiore schreef:
Maar wat dacht je van de keuze om die weken Bokt niet te bezoeken als het zo irritant is. Staat iedereen vrij om bokt te openen of niet.

was een heel bericht aan het typen maar besloten dat het kansloos is om tegen zoveel kortzichtigheid in te gaan....

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:48

Verstandig besluit!

Ik zou ook voor die optie gaan, Koper :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:50

Sammyoo schreef:
http://www.computeridee.nl/nieuws/nieuw ... ikreclame/

Hieruit begrijp ik dat er inderdaad een meldplicht is.

Aangezien reclame-uitingen sinds 1 januari 2014 ook door social media alleen vertoond mogen worden als in elke uiting vermeld wordt dat het om reclame gaat, dan is Bokt dus al jarenlang bezig met illegale praktijken, zoals HE-reclame verhullen als nieuws, aanmeldtopics en enquetes of mensen wel/niet gaan.
En negatieve posts over het Horse Event verwijderen is natuurlijk helemaal tegen alle wetten/reclamecodes in.

Top in elk geval dat alle Horse Event spam voor mij als waarschijnlijk niet-gaander onzichtbaar is geworden. +:)+
Nu alleen nog bij elk door Bokt geopend post/topic/highlights/specials/enz over het HE duidelijk vermelden dat het hier om reclame gaat en dan zijn alle gedragingen waardoor Bokt nu op de black list zou belanden weer netjes weggepoetst. :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-16 19:51

LadyMadonna schreef:
Stal_Fiore schreef:

was een heel bericht aan het typen maar besloten dat het kansloos is om tegen zoveel kortzichtigheid in te gaan....

:D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-16 21:03

Koper schreef:

Sorry maar ik moest echt aan South Park denken hoe jullie praten over die knop :')

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:52

Dus, als ik het goed begrijp moet ik eerst die vraag van wel/niet naar HE beantwoorden om niet meer te zien dat andere gebruikers niet naar HE gaan als ik “ik ga niet heen invul”? (Snappen jullie het nog?)

Ik wil vanuit principiële overwegingen die vraag helemaal niet beantwoorden. Het gaat namelijk niemand een ruk aan of ik wel of niet naar HE ga en wanneer.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 16:58

Roodvos schreef:
Dus, als ik het goed begrijp moet ik eerst die vraag van wel/niet naar HE beantwoorden om niet meer te zien dat andere gebruikers niet naar HE gaan als ik “ik ga niet heen invul”? (Snappen jullie het nog?)

Ik wil vanuit principiële overwegingen die vraag helemaal niet beantwoorden. Het gaat namelijk niemand een ruk aan of ik wel of niet naar HE ga en wanneer.

Dan doe je het lekker niet, dan blijf je het lekker zien :Y)
Klinkt beetje als een dwarse puber :')

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-16 17:43

xyzutu2 schreef:
Aangezien reclame-uitingen sinds 1 januari 2014 ook door social media alleen vertoond mogen worden als in elke uiting vermeld wordt dat het om reclame gaat, dan is Bokt dus al jarenlang bezig met illegale praktijken, zoals HE-reclame verhullen als nieuws, aanmeldtopics en enquetes of mensen wel/niet gaan.
En negatieve posts over het Horse Event verwijderen is natuurlijk helemaal tegen alle wetten/reclamecodes in.

Top in elk geval dat alle Horse Event spam voor mij als waarschijnlijk niet-gaander onzichtbaar is geworden. +:)+
Nu alleen nog bij elk door Bokt geopend post/topic/highlights/specials/enz over het HE duidelijk vermelden dat het hier om reclame gaat en dan zijn alle gedragingen waardoor Bokt nu op de black list zou belanden weer netjes weggepoetst. :)

Dat dus +:)+

En dan voortaan ook gewoon weer aandacht besteden aan concurrerende evenementen!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 09:13

Koper schreef:
xyzutu2 schreef:

Ik dacht eerst dat ik prima om die avatar-onderschriften heen kon (had ook niet de behoefte om die vraag überhaupt te beantwoorden), maar nu blijkt ook de hele voorpagina volgespamd te worden met Horse-Eventonzin.

Bart, is het een optie om die jaarlijks terugkerende vraag ook voor de toekomst in te vullen? Dat je eenmalig aangeeft helemaal geen interesse te hebben in het Horse Event, en dat die keuze dan vaststaat totdat je hem zelf aanpast? Veel praktischer dan ieder jaar ongewild 'nee' in te vullen voor een evenement waar je toch al geen interesse in hebt.

Over die voorpagina:
Waarom moet er überhaupt als er een bepaald evenement is, voor iedere deelnemer die van start gaat, een balk eraf tikt of een nieuw muziekje onder zijn kür heeft, een apart nieuwstopic worden aangemaakt? Wat is er mis met één nieuwstopic over Rio, Horse Event, CHIO, etc. waar dan dagelijks updates door de nieuwsredactie in worden geplaatst? Desnoods iedere dag een topic met de belangrijkste updates. Heb je interesse in dat evenement, dan weet je het nieuwstopic te vinden, en heb je geen interesse, dan lees je dat topic niet. Klaar.

Waarom moeten daar meerdere topics per dag over geopend worden met 'standhouders op HE zoeken nog bezoekers voor hun stand', 'Bokt.nl heeft hele mooie mokken die je kunt komen kopen bij hun stand op HE' of 'op HE zal dit jaar ook weer warme koffie verkrijgbaar zijn'.
Het zal mij werkelijk een worst zijn, maar dan het liefst wel één worst, met één topic om te negeren, en niet keer op keer een hele berg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:15

Wat ik niet snap is dat Bokt nog steeds doorgaat met advertenties voor het eigen Horse Event en deze blijft verhullen als 'nieuws'? Vandaag weer, met [HE] Winactie Proefgerichte Clinic – stuur je vraag in!
Dit is gewoon verboden, aangezien je reclame voor je eigen product niet mag verhullen als nieuws. Waarom gaat Bokt hier dan toch mee door? Moet er echt iemand een officiele klacht indienen bij de reclame code commisie voor het web?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:21

Ik heb het van ellende maar in mijn onderschrift gezet, ik bleef maar die vraag krijgen. NEE NEE EN NOG EENS NEE.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:37

lieveli schreef:
Ik heb het van ellende maar in mijn onderschrift gezet, ik bleef maar die vraag krijgen. NEE NEE EN NOG EENS NEE.

_/-\o_ :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 20:48

_O- _O- _/-\o_

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-16 23:47

oomens schreef:
Het zal mij werkelijk een worst zijn, maar dan het liefst wel één worst, met één topic om te negeren, en niet keer op keer een hele berg.

En natuurlijk 100% paardenvleesvrij.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 11:57

xyzutu2 schreef:
Wat ik niet snap is dat Bokt nog steeds doorgaat met advertenties voor het eigen Horse Event en deze blijft verhullen als 'nieuws'? Vandaag weer, met [HE] Winactie Proefgerichte Clinic – stuur je vraag in!
Dit is gewoon verboden, aangezien je reclame voor je eigen product niet mag verhullen als nieuws. Waarom gaat Bokt hier dan toch mee door? Moet er echt iemand een officiele klacht indienen bij de reclame code commisie voor het web?

Dit inderdaad. Voorpagina is voor echt belangrijk nieuws. Niet voor horse event reclame.
Overigens irriteer ik me ook aan de medelingen onder (of vandaag in) topics, waar je dan weer op een kruisje moet drukken.

Hou is op met die verkapte reclame.

Pancake93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:00

Bart zal er wel voor betaald worden om HORSE EVENT te promoten.
Bart moet ergens van leven ....

cygnusx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 12:08

Ik ga ook niet.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-16 16:08

Bokt.nl krijgt niet betaald voor wat we schrijven over Horse Event. Wel zijn we media partner van Horse Event waardoor we de kans hebben om, naar ons idee, erg leuke dingen te organiseren tijdens Horse Event.

Eigenlijk hadden we dit zelf nooit gezien als reclame maar ergens hebben jullie een punt :j We gaan eens kijken hoe we dit in het vervolg gaan doen maar ik vind het een lastige. Je krijgt op die manier van die Amerikaanse toestanden waarbij ieder brokje informatie is omgeven door waarschuwingen en voorbehouden die uiteindelijk erg weinig toevoegen. Overigens ben ik er uit nieuwsgierigheid even ingedoken en wat we hier doen is zeker niet illegaal, we moeten kijken hoe we dit volgend jaar aanpakken, maar zoals we het nu doen kan juridisch gezien gewoon.

Bij Horse Event gaat het overgrote deel van de berichtgeving over wat er op het evenement zelf gebeurt, kaartverkoop is zeker niet ons primaire doel. Is ook niets waar we iets aan verdienen, sterker nog, Horse Event kost ieder jaar een hoop geld en tijd.

Verder begrijp ik dat de berichten over Horse Event op de voorpagina voor mensen die niets met Horse Event hebben overbodig zijn. Maar dat is iets waar we op dit moment weinig aan kunnen doen. Ik vind voetbal echt totaal niet boeiend, toch zijn daar iedere maandag weer een paar pagina's aan gewijd in de krant. Vervelend, maar bij de krant kan het vrijwel niet anders. Op Bokt zou je dan in een enorme lijst aan moeten vinken wat je allemaal wel/niet/soms/misschien interessant vindt.

Het goede nieuws voor jullie is dat Horse Event na afgelopen weekend weer afgelopen is :)