Jouw meest beschamende post op Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:12

Ik kwam op bokt toen ik 24 was..... toen nog onder een andere naam...

Compleet een leek op paardengebied (behalve manege ervaring en wat helpen op een privéstal) en heb toch wel een paar vragen gesteld waarvan ik nu denk...., hoe vreselijk onwetend kon je zijn -O-

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 14:20

Lotus83 schreef:

Compleet een leek op paardengebied (behalve manege ervaring en wat helpen op een privéstal) en heb toch wel een paar vragen gesteld waarvan ik nu denk...., hoe vreselijk onwetend kon je zijn -O-

Net zoiets als ik dus.... Geeft toch niet, jij stelde die vragen om minder onwetend te worden en dat is blijkbaar gelukt.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:03

Echt wáárom ga ik dit ook gewoon met jullie delen?

Citaat:
hoihoi, ik ben hier nieuw, en ik weet hier eigenlijk nog helemaal nixx. HELP!!!!!!!!! ik ben alleen niet zo'n paardenfan, is dat errûg? En is er hier misschien iemand die ook aan synchroonzwemmen doet? Hoop hoop. Nou ja ik hoor het wel.
Groetjes *

Citaat:
hihi, dat komt me zeeeeeeer bekend voor. haha :)) :)) :)) maar ik denk toch echt dat as het blondste van ons alle is. want zij struikeld over de trap. Hihi he as en dankzij haar moet ik nu nieuwe hartkleppen :)) :)) :))

Ik geef toe, smileys zijn leuk, maar je kunt het ook overdrijven...

Citaat:
Hoihoi, ik wil bij de politie of naar het CIOS. Ik heb vanavond voorlichting van de politie op het Valuas in Venlo dus maar ff afw88 of dat leuk is. Maar het CIOS staat voor mij bovenaan en als het goed is slaag ik dit jaar voor mijn diploma en kan ik de aanmeldingstest gaan afleggen. 3 kilometertjes rennen in 15 minuten. Kippetje!!!

Afw88...serieus?!

Citaat:
Haha, sukkel!!!!!! echt weer zo'n actie voor jou! Hihi typisch astrid! ik vind het echt jammer dat ik er niet bij was! dan had ik misschien nog wel harder gelachen als toen met de trap. Hihi hè as. Nou de groeten, en veel plezier nog met de rest van je blunders :)) :)) :)) . Oh en As, we moeten vlug weer eens afspreken.
Groetjes * love uuuuuuuuuuuuhm

Ik ben gestopt met verder terug lezen, ik kan het niet meer aan -O-

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:07

Druif_01 schreef:
Echt wáárom ga ik dit ook gewoon met jullie delen?

Citaat:
hoihoi, ik ben hier nieuw, en ik weet hier eigenlijk nog helemaal nixx. HELP!!!!!!!!! ik ben alleen niet zo'n paardenfan, is dat errûg? En is er hier misschien iemand die ook aan synchroonzwemmen doet? Hoop hoop. Nou ja ik hoor het wel.
Groetjes *

Niet zo'n paardenfan? Maar je houdt het al wel meer dan veertien jaar uit. :)

Hhilde

Re: Jouw meest beschamende post op Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:21

Daar moest ik ook om lachen :=

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 15:48

Haha ja klopt, ik ben via een toenmalige vriendin op Bokt beland en eigenlijk altijd blijven hangen. Overigens heb ik paarden wel altijd leuk gevonden, maar is het er nooit van gekomen om te gaan paardrijden. Inmiddels de knoop doorgehakt en ga binnenkort starten met lessen :)

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 17:07

Druif_01 schreef:
Haha ja klopt, ik ben via een toenmalige vriendin op Bokt beland en eigenlijk altijd blijven hangen. Overigens heb ik paarden wel altijd leuk gevonden, maar is het er nooit van gekomen om te gaan paardrijden. Inmiddels de knoop doorgehakt en ga binnenkort starten met lessen :)

Nu al. :) Welkom in ons midden!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 17:09

Haha echt he. 14 jaar over getwijfeld ? :')

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 17:24

14 jaar op bokt zitten en nu eindelijk lessen gaan volgen.
Volgens mij hebben we onze trouwste bokker ontdekt! :D

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 17:28

musiqolog schreef:
Druif_01 schreef:

Nu al. :) Welkom in ons midden!

Haha goed werk heeft tijd nodig he ;)

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-16 18:38

musiqolog schreef:
Lotus83 schreef:

Net zoiets als ik dus.... Geeft toch niet, jij stelde die vragen om minder onwetend te worden en dat is blijkbaar gelukt.

Hahahha ja dat is zeker gelukt.

Vanmiddag nog wat oude berichten terug gelezen... vreselijk.. en dat op die leeftijd

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:13

Heerlijk topic dit, mijn eerste post was ook meteen mijn ergste :o . Ik had het penny zijn wel meteen afgeleerd :') .

Lottexxx @ [PP] ZIELIG!
Citaat:
hallo

Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:20

Ooh wat is dat topic zielig zeg, Lottexxx :oo , zo'n schattige OP en dan zo erop gereageerd, hahah. Wat zul jij je naar gevoeld hebben toen!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:27

Mariett schreef:
Ooh wat is dat topic zielig zeg, Lottexxx :oo , zo'n schattige OP en dan zo erop gereageerd, hahah. Wat zul jij je naar gevoeld hebben toen!

Nou inderdaad, een boel bokkers mogen hun meest beschamende post wel uit dat topic vissen..

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 00:39

Lottexxx schreef:
Heerlijk topic dit, mijn eerste post was ook meteen mijn ergste :o . Ik had het penny zijn wel meteen afgeleerd :') .

Lottexxx @ [PP] ZIELIG!
Citaat:
hallo

Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!

Ah gut, ben je bezorgd om paardjes en dan is dat je dank :P

Lottexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 13:16

Mariett schreef:

Haha volgens mij heb ik ook gehuild achter mijn computer, sindsdien heb ik nooit een topic meer durven te openen. Nu kan ik er wel om lachen, mooie uitspraken wel . Het bleek trouwens een handelaar te wezen en het ging er wel appart aan toe daar.

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 13:21

wat een geweldige verhalen komen hier langs.

ikzelf kwam pas op bokt na mijn penny tijd. nu ik dit zo lees vind ik dat wel jammer :')

lottexxx wat schattig dat je je zo zorgen maakte om die paarden. bij ons doen sommige penny meisjes dat ook ( verzorgpony's staan bij een camping in de buurt). komen ze heel schattig naar me toe: mevrouw die pony staat alleen en kijkt zo zielig. nou als ie naar achter loopt staat hij bij zijn vriendjes maar dat wil hij blijkbaar niet!

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 14:48

Lottexxx schreef:

Lottexxx @ [PP] ZIELIG!
Citaat:
hallo

Wat een reacties van andere mensen daarin seg..
Maar tussen haakjes, hoe was het nu met de paardjes na deze kleine pauze van zelfreflectie? :p

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:37

ik had een keertjj geprobeerd als ze iets gingen omroepen via die intercom om dan te gaan schreeuwen.. was egt sow grappig iedereen zat me aan te kijken eentjj ging een medewerker halen en zij dat er ene monchool in de winkel lach nou toen begon ik heel hard te lachen ik kwam niet meer bij..

is egt het proberen waard..!!

x nicky

ik sla altijd wild om me heen en k slaap wandel.. Tong uitsteken
en ik draai me ook om in me slaap dat ik met me voeten op me kussen lig maar als ik dat doe kneus ik altijd me ribben dus mijn ribben zijn altijd gekneust best irritant maja.. :+

Oh wauw, dit wil ik helemaal niet meer weten :Y)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:40

Je ribben waren altijd gekneusd? :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:43

Lottexxx schreef:
Mariett schreef:

Haha volgens mij heb ik ook gehuild achter mijn computer, sindsdien heb ik nooit een topic meer durven te openen. Nu kan ik er wel om lachen, mooie uitspraken wel . Het bleek trouwens een handelaar te wezen en het ging er wel appart aan toe daar.

Jeetje... Het is toch eigenlijk schandalig dat mensen zo reageren. Mensen vergeten dat je ook online mensen kunt kwetsen en dan zeker naar een jong meisje dat je toen was... Gossie weet dat het nu lang geleden is maar voel me nu plaatsvervangend rot voor je! Daar zou eigenlijk iets mee gedaan moeten worden. Want dit gebeurt nog steeds

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:52

nienke555 schreef:

Larriekoek uiteraard, is me 1 x overkomen :')

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 15:52

Nickyyyy schreef:
nienke555 schreef:

Larriekoek uiteraard, is me 1 x overkomen :')

:')

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:13

Heb je wel eens echt gechreeuwd in de winkel Nicky? :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-16 17:29

Hhilde schreef:
Heb je wel eens echt gechreeuwd in de winkel Nicky? :')

Kan ik me niet herinneren in ieder geval 8-)