Compleet een leek op paardengebied (behalve manege ervaring en wat helpen op een privéstal) en heb toch wel een paar vragen gesteld waarvan ik nu denk...., hoe vreselijk onwetend kon je zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Ik kwam op bokt toen ik 24 was..... toen nog onder een andere naam...
Compleet een leek op paardengebied (behalve manege ervaring en wat helpen op een privéstal) en heb toch wel een paar vragen gesteld waarvan ik nu denk...., hoe vreselijk onwetend kon je zijn
Citaat:hoihoi, ik ben hier nieuw, en ik weet hier eigenlijk nog helemaal nixx. HELP!!!!!!!!! ik ben alleen niet zo'n paardenfan, is dat errûg? En is er hier misschien iemand die ook aan synchroonzwemmen doet? Hoop hoop. Nou ja ik hoor het wel.
Groetjes *
Citaat:hihi, dat komt me zeeeeeeer bekend voor. haha![]()
![]()
maar ik denk toch echt dat as het blondste van ons alle is. want zij struikeld over de trap. Hihi he as en dankzij haar moet ik nu nieuwe hartkleppen
![]()
![]()
Citaat:Hoihoi, ik wil bij de politie of naar het CIOS. Ik heb vanavond voorlichting van de politie op het Valuas in Venlo dus maar ff afw88 of dat leuk is. Maar het CIOS staat voor mij bovenaan en als het goed is slaag ik dit jaar voor mijn diploma en kan ik de aanmeldingstest gaan afleggen. 3 kilometertjes rennen in 15 minuten. Kippetje!!!
Citaat:Haha, sukkel!!!!!! echt weer zo'n actie voor jou! Hihi typisch astrid! ik vind het echt jammer dat ik er niet bij was! dan had ik misschien nog wel harder gelachen als toen met de trap. Hihi hè as. Nou de groeten, en veel plezier nog met de rest van je blunders![]()
![]()
. Oh en As, we moeten vlug weer eens afspreken.
Groetjes * love uuuuuuuuuuuuhm
Druif_01 schreef:Echt wáárom ga ik dit ook gewoon met jullie delen?Citaat:hoihoi, ik ben hier nieuw, en ik weet hier eigenlijk nog helemaal nixx. HELP!!!!!!!!! ik ben alleen niet zo'n paardenfan, is dat errûg? En is er hier misschien iemand die ook aan synchroonzwemmen doet? Hoop hoop. Nou ja ik hoor het wel.
Groetjes *
Druif_01 schreef:Haha ja klopt, ik ben via een toenmalige vriendin op Bokt beland en eigenlijk altijd blijven hangen. Overigens heb ik paarden wel altijd leuk gevonden, maar is het er nooit van gekomen om te gaan paardrijden. Inmiddels de knoop doorgehakt en ga binnenkort starten met lessen
musiqolog schreef:Druif_01 schreef:Haha ja klopt, ik ben via een toenmalige vriendin op Bokt beland en eigenlijk altijd blijven hangen. Overigens heb ik paarden wel altijd leuk gevonden, maar is het er nooit van gekomen om te gaan paardrijden. Inmiddels de knoop doorgehakt en ga binnenkort starten met lessen
Nu al.Welkom in ons midden!
musiqolog schreef:Lotus83 schreef:Ik kwam op bokt toen ik 24 was..... toen nog onder een andere naam...
Net zoiets als ik dus.... Geeft toch niet, jij stelde die vragen om minder onwetend te worden en dat is blijkbaar gelukt.
Citaat:hallo
Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!
Lottexxx schreef:Heerlijk topic dit, mijn eerste post was ook meteen mijn ergste. Ik had het penny zijn wel meteen afgeleerd
.
Lottexxx @ [PP] ZIELIG!Citaat:hallo
Ik was net aan het wandelen en toen kwamen we een stel verwaarloosde paarden tegen zo zagen ze eruit teminste ze hadden hele lange manen met knopen,hoeven zagen er slecht uit. zielig een paar durvden wel te komen anderen bleven op afstand!
Mariett schreef:Ooh wat is dat topic zielig zeg, Lottexxx, zo'n schattige OP en dan zo erop gereageerd, hahah. Wat zul jij je naar gevoeld hebben toen!
Lottexxx schreef:Heerlijk topic dit, mijn eerste post was ook meteen mijn ergste. Ik had het penny zijn wel meteen afgeleerd
.
Lottexxx @ [PP] ZIELIG!Citaat:hallo
Lottexxx schreef:Mariett schreef:Ooh wat is dat topic zielig zeg, Lottexxx, zo'n schattige OP en dan zo erop gereageerd, hahah. Wat zul jij je naar gevoeld hebben toen!
Haha volgens mij heb ik ook gehuild achter mijn computer, sindsdien heb ik nooit een topic meer durven te openen. Nu kan ik er wel om lachen, mooie uitspraken wel . Het bleek trouwens een handelaar te wezen en het ging er wel appart aan toe daar.