Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:44

Hoezo is het onbegrijpelijk dat dat topic op slot gaat? TS reageert niet meer en het ging er ondertussen over wie er wel B mocht starten en wie niet.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:44

Jullie werden niet persoonlijk aangevallen in dat topic dus waarom je je per se wilt verdedigen? Ik zag gewoon een algemene 'belediging' richting de posters in het ITP topic. Tja, dan haal je je schoudertjes op en ga je door. Zolang men niet letterlijk zegt 'Die Selina is pas echt een trut' kan ik me er niet druk om maken.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:45

jessdaniels schreef:
Hoezo is het onbegrijpelijk dat dat topic op slot gaat? TS reageert niet meer en het ging er ondertussen over wie er wel B mocht starten en wie niet.

TS reageert één dag niet. Dat is toch geen reden om een verder netjes verlopend topic op slot te gooien, dunkt me. Dat gebeurt nergens.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:45

jessdaniels schreef:

Het topic is gesloten omdat de ts waarschijnlijk toch niet meer ging reageren. Kun jij mij een voorbeeld geven van nog zo'n gesloten topic? Na een dag?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:46

Ik heb wel eens een OW gehad hoor voor bespreken van een topic in een HK. Is nu blijkbaar veel gemakkelijker geworden allemaal opeens. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:47

Selina schreef:
Jullie werden niet persoonlijk aangevallen in dat topic dus waarom je je per se wilt verdedigen? Ik zag gewoon een algemene 'belediging' richting de posters in het ITP topic. Tja, dan haal je je schoudertjes op en ga je door. Zolang men niet letterlijk zegt 'Die Selina is pas echt een trut' kan ik me er niet druk om maken.

Ik was één van die posters in de groep die beledigd werd. Waarom moet ik dat over me heen laten gaan :)? Waarom is dat minder 'erg' dan wanneer het wel specifiek op één persoon is gericht?

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:53

Constantijn beschreef "sommige" reacties als heel vals en doordrammerig, als je je daar door aangesproken voelt moet je mischien eens nagaan hoe je reageert. Als je zelf al vind dat je reactie vriendelijk was en je niet 100x bleef herhalen dan is het natuurlijk niet nodig om je aangesproken te voelen ;)

Amandavd

Re: Sneller intreden bij bekendere bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:54

jaloerse mutsen vind ik anders niet zo aardig..

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:58

Dan nog. Spreek die personen er dan in het topic op aan of via pb. Dat gebeurd niet maar wel achterbaks. Tja dan kun je verwachten dat je het ook terug krijgt.

Verder denk ik dat we dat andere topic moeten laten rusten aangezien het verder los staat van wat wij hier aan willen kaarten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 14:59

slimmerik schreef:
Ik heb wel eens een OW gehad hoor voor bespreken van een topic in een HK. Is nu blijkbaar veel gemakkelijker geworden allemaal opeens. ;)

De ene Bokker mag dat wel, de andere niet :).

jessdaniels schreef:
Constantijn beschreef "sommige" reacties als heel vals en doordrammerig, als je je daar door aangesproken voelt moet je mischien eens nagaan hoe je reageert. Als je zelf al vind dat je reactie vriendelijk was en je niet 100x bleef herhalen dan is het natuurlijk niet nodig om je aangesproken te voelen ;)

Houd toch op :D. Die hele post was als sneer naar de posters met commentaar in dat topic bedoeld, de reacties bleven namelijk netjes en ja er werd herhaald, noem één topic waarin dat niet gebeurt :). Als het allemaal kusjekroel-reacties waren geweest zou dat prima zijn.

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:07

slimmerik schreef:

Troostje; dat gebeurt nogsteeds hoor ;)

Inge; volgens mij heeft Constantijn ook mensen aangesproken in dat topic hoor.

Tsja San, ik vond een heleboel van de reacties anders helemaal niet zo netjes.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:10

Als ie dat had gedaan was zo'n reactie bij HK overbodig geweest. Dat is het laatste wat ik erover wil zeggen.

Ik wacht rustig de uitleg van de Mod jes af.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:16

in een van de nette goed onderbouwde posten stond dat Maarten de mond van het paard in tweeen trok en zat te bonken op het zadel.(ook erg knap om te zien dat iemand bonkt van een foto...)
Ik vind dat dus overdreven.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:17

geerke schreef:
in een van de nette goed onderbouwde posten stond dat Maarten de mond van het paard in tweeen trok en zat te bonken op het zadel.(ook erg knap om te zien dat iemand bonkt van een foto...)

Met je eens hoor maar dat is niet de reden geweest van het sluiten.

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:18

Amanda schreef:
Inge: Waarom je een topic opent? Gewoon om foto's te laten zien?
Zoals jij misschien niet snapt dat dat gewoon maar daarom is, snap ik nooit zo goed dat er zo nodig op pagina 10 nog een keer hetzelfde gezegd moet worden, terwijl na tig topics toch wel duidelijk is dat er toch niks mee gebeurt...

Topics worden niet altijd geopend om commentaar te krijgen, maar ook wel eens om gewoon iets te delen.

Dat is natuurlijk onzin. De regels van het ITP zijn duidelijk. Dan hadden ze het in een HK-topic moeten plaatsen en dan hadden waarschijnlijk alleen de fans van dit koppel hallelujah geroepen.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:20

geerke schreef:

Sommige reacties waren idd een beetje negatiever, maar dat waren er écht niet veel. In een topic bij een onbekende bokker gaat het er soms veel extremer aan toe (pagina's vol met zo'n reacties) en daar wordt dan niet eens zo snel ingegrepen.

Ik ben ook erg benieuwd naar de reden van het slotje want ik vond het ook een vrij nette en zinvolle discussie :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:21

geerke schreef:

Dat eerste is overdreven, maar dat er teveel (al dan niet bewust) in de mond werd getrokken is duidelijk. Dat bonken in het zadel klopt denk ik wel, want dat zie je aan de foto's (uit het zadel komen zonder gewicht in de beugels, dat levert echt wel een bonk op bij het neerkomen) :).

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:24

Ik denk dat we beter even kunnen wachten op de verklaring van de mods voordat ook dit topic 'wegens herhaling' op slot gaat :')

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:25

Tillie20 schreef:
Ik denk dat we beter even kunnen wachten op de verklaring van de mods voordat ook dit topic 'wegens herhaling' op slot gaat :')

Whahahaha _/-\o_

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:26

Jannepauli schreef:
Dat is natuurlijk onzin. De regels van het ITP zijn duidelijk. Dan hadden ze het in een HK-topic moeten plaatsen en dan hadden waarschijnlijk alleen de fans van dit koppel hallelujah geroepen.

Ja echt onzin :j

Uit de regels en richtlijnen van RIJ-ITP;
Citaat:
RIJ-ITP is bedoeld voor alle leuke rijfoto's van je paard. Als je graag dressuurfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen, net als bosritfoto's, en alle andere rijfoto's die niet op de overige ITP-fora thuishoren.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:29

Het is echter ook toegestaan om rijtechnisch commentaar te geven en nogmaals.. dat is niet de reden geweest van het slotje.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:29

ingedebruijn schreef:
Dan nog. Spreek die personen er dan in het topic op aan of via pb. Dat gebeurd niet maar wel achterbaks. Tja dan kun je verwachten dat je het ook terug krijgt.

Verder denk ik dat we dat andere topic moeten laten rusten aangezien het verder los staat van wat wij hier aan willen kaarten.

Ik vind het aanspreken van gemene reacties voor mods.
En vind dat dát te weinig gebeurd.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:30

ingedebruijn schreef:
Het is echter ook toegestaan om rijtechnisch commentaar te geven en nogmaals.. dat is niet de reden geweest van het slotje.

Ik zeg ook nergens dat dat niet is toegestaan :)
En nee, dat is inderdaad niet de reden geweest van het slotje. Wat was nu eigenlijk wél de echte reden?

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:31

Herhaling van reacties dacht ik in combinatie met de verwachting dat de TS niet meer zou reageren.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 15:32

maralyn schreef:
ingedebruijn schreef:

Ik vind het aanspreken van gemene reacties voor mods.
En vind dat dát te weinig gebeurd.

Helemaal mee eens. Of het gebeurd achter de schermen maar dat kun je ook niet ruiken.