Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jessdaniels schreef:Hoezo is het onbegrijpelijk dat dat topic op slot gaat? TS reageert niet meer en het ging er ondertussen over wie er wel B mocht starten en wie niet.
jessdaniels schreef:Hoezo is het onbegrijpelijk dat dat topic op slot gaat? TS reageert niet meer en het ging er ondertussen over wie er wel B mocht starten en wie niet.
Selina schreef:Jullie werden niet persoonlijk aangevallen in dat topic dus waarom je je per se wilt verdedigen? Ik zag gewoon een algemene 'belediging' richting de posters in het ITP topic. Tja, dan haal je je schoudertjes op en ga je door. Zolang men niet letterlijk zegt 'Die Selina is pas echt een trut' kan ik me er niet druk om maken.
slimmerik schreef:Ik heb wel eens een OW gehad hoor voor bespreken van een topic in een HK. Is nu blijkbaar veel gemakkelijker geworden allemaal opeens.
jessdaniels schreef:Constantijn beschreef "sommige" reacties als heel vals en doordrammerig, als je je daar door aangesproken voelt moet je mischien eens nagaan hoe je reageert. Als je zelf al vind dat je reactie vriendelijk was en je niet 100x bleef herhalen dan is het natuurlijk niet nodig om je aangesproken te voelen
slimmerik schreef:Ik heb wel eens een OW gehad hoor voor bespreken van een topic in een HK. Is nu blijkbaar veel gemakkelijker geworden allemaal opeens.
Amanda schreef:Inge: Waarom je een topic opent? Gewoon om foto's te laten zien?
Zoals jij misschien niet snapt dat dat gewoon maar daarom is, snap ik nooit zo goed dat er zo nodig op pagina 10 nog een keer hetzelfde gezegd moet worden, terwijl na tig topics toch wel duidelijk is dat er toch niks mee gebeurt...
Topics worden niet altijd geopend om commentaar te krijgen, maar ook wel eens om gewoon iets te delen.
geerke schreef:in een van de nette goed onderbouwde posten stond dat Maarten de mond van het paard in tweeen trok en zat te bonken op het zadel.(ook erg knap om te zien dat iemand bonkt van een foto...)
Ik vind dat dus overdreven.
geerke schreef:in een van de nette goed onderbouwde posten stond dat Maarten de mond van het paard in tweeen trok en zat te bonken op het zadel.(ook erg knap om te zien dat iemand bonkt van een foto...)
Ik vind dat dus overdreven.
Jannepauli schreef:Dat is natuurlijk onzin. De regels van het ITP zijn duidelijk. Dan hadden ze het in een HK-topic moeten plaatsen en dan hadden waarschijnlijk alleen de fans van dit koppel hallelujah geroepen.
Citaat:RIJ-ITP is bedoeld voor alle leuke rijfoto's van je paard. Als je graag dressuurfoto's wilt laten zien maar niet specifiek op zoek bent naar rijtechnisch commentaar kun je je foto's hier plaatsen, net als bosritfoto's, en alle andere rijfoto's die niet op de overige ITP-fora thuishoren.
ingedebruijn schreef:Dan nog. Spreek die personen er dan in het topic op aan of via pb. Dat gebeurd niet maar wel achterbaks. Tja dan kun je verwachten dat je het ook terug krijgt.
Verder denk ik dat we dat andere topic moeten laten rusten aangezien het verder los staat van wat wij hier aan willen kaarten.
maralyn schreef:ingedebruijn schreef:Dan nog. Spreek die personen er dan in het topic op aan of via pb. Dat gebeurd niet maar wel achterbaks. Tja dan kun je verwachten dat je het ook terug krijgt.
Verder denk ik dat we dat andere topic moeten laten rusten aangezien het verder los staat van wat wij hier aan willen kaarten.
Ik vind het aanspreken van gemene reacties voor mods.
En vind dat dát te weinig gebeurd.