ik vind het een leuke actie!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar het respect naar de "tegenstanders" was gisteren érg ver te zoeken naar mijn mening.
.

MariekeB schreef:Ik vond de tweakers -Bokt dating 1 april zo geweldig. Zoveel werk ingezeten en zo'n succes![]()
Heb ik een paar leuke gesprekken mee gehad! 
Gypsy schreef:Als zo'n zinnetje niet past is imo een smiley ook ongepast.
Dat was veranderd in <naam> heeft veel jolijt (oid). De
smiliie heeft het sowieso niet makkelijk op Bokt. Hij wordt erg vaak geïnterpreteerd als zijnde vals. Dus iemand maakt een opmerking met die smilie erachter en wordt dan met die smilie extra gemeen bedoeld. Terwijl de persoon met die smilie plaatst nu net de angel uit de tekst wil halen met
er achter. Dus < serieuze > opmerking, maar ach verder geen groot probleem - >
is een beetje een valse of flauwe glimlach, maar ook als ach no worry’s 
)Ayasha schreef:MariekeB schreef:Ik vond de tweakers -Bokt dating 1 april zo geweldig. Zoveel werk ingezeten en zo'n succes![]()
tweakers vond ik leuk.Heb ik een paar leuke gesprekken mee gehad!
Thesserd ik vond deze 1 april grap niet grappig maar maak je maar geen zorgen over mijn veerkracht in het echte leven. Ik durf nl met vrij veel zekerheid te zeggen dat die boven-gemiddeld is.
Thesserd schreef:Ayasha schreef:tweakers vond ik leuk.Heb ik een paar leuke gesprekken mee gehad!
Thesserd ik vond deze 1 april grap niet grappig maar maak je maar geen zorgen over mijn veerkracht in het echte leven. Ik durf nl met vrij veel zekerheid te zeggen dat die boven-gemiddeld is.
Haha maar niet grappig vinden en er gekwetst door voelen zijn wel 2 verschillende dingen imo
" ten eerste fout en ten tweede inderdaad erg ongepast in sommige topics. Zo gebruik ik "
" dus werkelijk nooit. Ayasha schreef:Zo gebruik ik "" dus werkelijk nooit.
Juist:

vaak gebruik, eigenlijk altijd goed/leuk/ grappig bedoeld, maar die kan ook verkeerd vallen).
smilie die de pisang was. Nu is het de
Blijkbaar een smilie met meerdere betekenissen. Sammie schreef:Volgens mij gebruik je die juist best vaak Ayasha
Maar goed.. dat maakt verder ook niet veel uit.
Voorheen was het desmilie die de pisang was. Nu is het de
:’) Blijkbaar een smilie met meerdere betekenissen.
' nooit gebruik zoals de omschrijving gisteren. '
' is voor mij meer een 'verzachtende' smiley. Geen 'jolijt' smiley. Meer een 'ik bedoel het niet kwaad' smiley zeg maar.