@Slina; helpt het opnieuw opstarten van je telefoon? @Bellatrix; Bokt4 gaat op een gegeven moment verdwijnen. Wanneer precies is niet duidelijk, dat hangt vooral af van grote wijzigingen aan Bokt5 of aan de forumsoftware. Nieuwe dingen komen in principe niet meer in Bokt4 terecht. Maar het wordt eigenlijk wel hoog tijd dat men over gaat stappen De Bokt Upload is wat dat betreft wel een aardige motivatie lijkt me? En zoals we eerder al hebben gezegd; als je problemen hebt met Bokt5 dan horen we het graag. Er horen echt maar heel weinig verschillen te zitten tussen Bokt4 en Bokt5.
Bhodi
Geplaatst: 27-11-14 09:40
Woehoe!!
Iolanthe
Geplaatst: 27-11-14 09:50
Laatst bijgewerkt door Iolanthe op 27-11-14 09:58, in het totaal 1 keer bewerkt
@Marit; op dit moment worden de verkleinde foto's in erg hoge kwaliteit naar de bezoekers gestuurd, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de betere/scherpere versies van Flickr? Een paar pagina's terug kwam Tinypic ook voorbij maar daar lijkt het erop dat Tinypic een sharpen filter over de verkleinde versie haalt.
Voel je overigens vrij om een topic te starten over de kwaliteit van de foto's. We zijn geen foto expert, we hebben ons best gedaan om te zorgen dat de kwaliteit ruim voldoende (of zelfs erg goed) is, maar grote kans dat we daarin nog dingen kunnen verbeteren. Wat vergelijkende foto's helpen overigens enorm bij dit soort dingen Zie ook de post van xTitanic.
Tazzey
Geplaatst: 27-11-14 11:06
Bellatrix schreef:
Daar gaan ze nog mee bezig...nu kan dat alleen door een mail te sturen...
Oh super! Dank je!
petraaken
Vanaf mijn mobiel lukte het niet (Samsung Galaxy Advance). Het ging goed tot het moment dat ik de foto had gekozen. Hij leek sowieso de foto ineens al op zn kant te draaien, maar ik kreeg hem ook met geen mogelijkheid in mijn post geplaatst. Heb van alles geprobeerd, maar mn internet sloot uiteindelijk alleen zichzelf maar af.
Als ik op save drukte gebeurde er in elk geval niks en ik weet ook niet of ik uberhaupt op save moest drukken of hoe ik hem anders in mijn post moest krijgen. Andere dingen werkten namelijk ook niet.