Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
slimmerik schreef:Waarom moet het altijd in het beleid? Af en toe mag je denk ik ook best maatwerk toepassen....
Jennyj01 schreef:Ik vind het geen prima beslissing maar meer een pappen en nathouden. Het team kon natuurlijk niet eindeloos in stilte afwachten tot het topic zou weg zakken. Ik blijf er bij dat je op zulke momenten toch wel wat meer voor principes en idealen moet staan. En ze dus gewoon helemaal van het forum moet. Al is het maar voor alle ellende die ze voor haar beesten heeft veroorzaakt
ruitje schreef:Voor deze persoon vind ik het een goede oplossing maar vraag mij af hoe jullie deze regel gaan opnemen in het beleid. Lijkt mij zeer lastig eenduidig uit te voeren.
Hebben jullie daar al iets op bedacht of is dat de volgende stap?
Jennyj01 schreef:Ik vind het geen prima beslissing maar meer een pappen en nathouden. Het team kon natuurlijk niet eindeloos in stilte afwachten tot het topic zou weg zakken. Ik blijf er bij dat je op zulke momenten toch wel wat meer voor principes en idealen moet staan. En ze dus gewoon helemaal van het forum moet. Al is het maar voor alle ellende die ze voor haar beesten heeft veroorzaakt