Dierenbeul niet bannen, waarom???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:14

Petje af voor deze moeilijke beslissing van de mods.
Maar ik denk dat jullie met deze beslissing de "gulden middenweg" hebben gevonden voor wat wel en niet kan volgens de regels van bokt.
Laatst bijgewerkt door miss_lizje op 24-11-14 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

slimmerik

Re: Dierenbeul niet bannen, waarom???

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:16

Goed zo!

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:17

Goede oplossing waar, denk ik, iedereen zich wel in kan vinden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:18

Jullie hebben een goede oplossing gevonden. Bedankt voor het mededelen Leo. :)

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:29

Een goede oplossing!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:31

Voor deze persoon vind ik het een goede oplossing maar vraag mij af hoe jullie deze regel gaan opnemen in het beleid. Lijkt mij zeer lastig eenduidig uit te voeren.

Hebben jullie daar al iets op bedacht of is dat de volgende stap :) ?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:36

Waarom moet het altijd in het beleid? Af en toe mag je denk ik ook best maatwerk toepassen....

Miksmaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 23:48

Prima Bokt! En een hele verstandige beslissing. ;)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 00:01

slimmerik schreef:
Waarom moet het altijd in het beleid? Af en toe mag je denk ik ook best maatwerk toepassen....

Ja, daar krijg je vast totaal geen gedonder mee :+

Ik zie gewoon het volgende topic al voor me, van iemand die vind dat iemand paarden mishandeld en nu van de BM af moet.... En dan is beleid wel handig lijkt mij, ik ken bokkers en die nemen meestal geen genoegen met 'maatwerk' :')

Mijn vraag is ook niet ' lelijk' bedoeld, ik ben gewoon benieuwd :)

Ook naar de gevolgen voor deze vrouw, mag zij nooit meer adverteren? Ookal verbeterd ze haar manier van dieren houden?

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 05:13

Soms moet je maatwerk toepassen, inderdaad. Dit komt zo weinig voor (gelukkig; in dit geval) dat het niet nodig is om er ook nog beleid op te maken.
Fijn dat deze kwestie is aangepakt. Het probleem is er niet mee opgelost, maar gaat in ieder geval niet meer via bokt.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 07:59

Top +:)+

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:06

Ik vind het geen prima beslissing maar meer een pappen en nathouden. Het team kon natuurlijk niet eindeloos in stilte afwachten tot het topic zou weg zakken. Ik blijf er bij dat je op zulke momenten toch wel wat meer voor principes en idealen moet staan. En ze dus gewoon helemaal van het forum moet. Al is het maar voor alle ellende die ze voor haar beesten heeft veroorzaakt

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 08:08

Ik ben zeer positief verrast, echt top!

manie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-14 08:31

Jennyj01 schreef:
Ik vind het geen prima beslissing maar meer een pappen en nathouden. Het team kon natuurlijk niet eindeloos in stilte afwachten tot het topic zou weg zakken. Ik blijf er bij dat je op zulke momenten toch wel wat meer voor principes en idealen moet staan. En ze dus gewoon helemaal van het forum moet. Al is het maar voor alle ellende die ze voor haar beesten heeft veroorzaakt

Daar kan een forum weinig aan veranderen....
Ik vind het dus wel heel goed dat ze géén podium krijgt om meer dieren aan te schaffen via boktmarkt.
Prima maatregel dus wat mij betreft :j

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 10:38

ruitje schreef:
Voor deze persoon vind ik het een goede oplossing maar vraag mij af hoe jullie deze regel gaan opnemen in het beleid. Lijkt mij zeer lastig eenduidig uit te voeren.

Hebben jullie daar al iets op bedacht of is dat de volgende stap :) ?

In principe is er geen beleidsregel van te maken. Dit geldt uitsluitend voor deze situatie en hopelijk (!) zal het ook bij deze situatie blijven. Zo niet, zal op basis van een eventuele nieuwe situatie ook een passende oplossing worden gezocht. Wat hier ook wordt genoemd is dat dus een stuk maatwerk.

Jennyj01 schreef:

Deze beslissing heeft niets te maken met jullie als gebruikers tevreden willen stellen, maar is vanuit waar wij als forum en team voor staan en willen staan. Het zou anders de omgekeerde wereld zijn. Wij handelen op basis van informatie die wij hebben, in combinatie met het regelsysteem wat we hanteren. Dit laatste bleek in deze situatie niet toereikend dus is er voor een andere oplossing en dus een uitzondering op onze vaste regels gekozen, juist omdat de vaste regels hier niet toepasbaar waren.
Waarom we niet iemand kunnen bannen op het forum op basis van wat iemand doet buiten Bokt is al eerder uitgelegd. We kunnen wél voorkomen een platform te zijn voor de activiteiten, en dat willen we met de gekozen maatregel dan ook bewerkstelligen.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 11:59

Ik vind dit een super oplossing! +:)+
En juist prima om het verder niet op te nemen in het 'beleid'. Super om te zien dat, ondanks dar 'de regels' er niet naar zijn, er eens een uitzondering gemaakt wordt, juist om het hele idee áchter de regels (Bokt leefbaar en veilig houden) te waarborgen.
Dikke duim!

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 13:02

Ik ben ook op een positieve manier verrast. Blij dat dit de uitkomst is. +:)+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:29

Toch is dit niet voor het eerst. Als ik me goed herinner is de banner die bokker Bedouin ooit plaatste ook om min of meer dezelfde reden verwijderd, maar bestaat haar account nog wel.
Goeie beslissing Leo!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 14:46

Chapeau!! Als je haar geen platform meer geeft om te adverteren dan kun je in ieder geval voorkomen dat ze dieren via bokt in handen krijgt. Wil ze meelezen en berichten plaatsen, prima. Zo behoed je mensen die door omstandigheden misschien een account op bokt aanmaken om een goed tehuis te vinden en op de markt gaan zoeken om op haar vraag in te gaan.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:34

Goede oplossing!

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-14 16:54

Ze heeft inmiddels een permanente ban *\o/*

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-15 22:12

Stomme vraag.... maar heeft zij ook jog andere namen en kan het zijn dat ze nu in België zit? Dit naar aanleiding op iemand die op FB in het Belgische herdersforum naar herplaatsers vraagt en die naam lijkt wel heeeel erg...
wil niemand bals beschuldigingen maar bem gewoo bezorgd. .m

Miksmaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 16:24

Je hebt een PB Sasja.

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 21:32

En beantwoord Miksmaks :-)

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 12:35