welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mira283

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:19

Het verhaal van Fay, en mijn eigen reddingspony

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:23

Diëgo, ik weet niet meer welke bokker..
Die merrie met een gat in der nek vanwege een natuurlijke dekking.
Foto topic's van bokker Chalinka dacht ik, die vaak uitliepen op rel topics waardoor ze ook geen fototopic's meer mocht maken (weet niet of dat nog zo is) Die hebben toen best veel indruk op mij gemaakt, hoe ontzettend fel bokt soms reageerd.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:41

Schiet me nog een te binnen: De wilde Exmoor pony's die geslacht zouden worden en die toen allemaal? door bokkers opgevangen zijn +:)+

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:45

Ik herinner me ook nog heel goed dat Ayasha in het ziekenhuis lag, toen ze een beroerte had gehad… zo’n jonge en levenslustige meid… ben daar heel erg van geschrokken…

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:47

In mindere zin: de topics van een bokster die overduidelijk véél te zwaar was voor haar haflinger en er toch steeds op kroop. Het werden altijd eindeloze rellen en ik heb behoorlijk op mn handen gezeten, alleen haar naam weet ik zo even niet.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:52

De pony die een gat in haar hals had door een natuurlijke dekking idd..

Dat met die haflinger met zware ruiter kan ik me ook nog herinneren

Kan me ook nog iets herinneren met een klein jongetje wat in het ziekenhuis lag, heb toen nog een kaartje gestuurd.. het hoe en wat weet ik niet meer.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:54

Pax heet dat jongetje volgens mij? Weet alleen de naam van zijn grote zus niet meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:57

Pax :j

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:58

Was volgens mij idd de zus die toen een topic had geopend!

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 13:59

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:00

Veel bekende topics! :)
Die van Tunesië kende ik nog niet...hoe is dat eigenlijk afgelopen? (Topic is gesloten)

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:23

Jeetje veel verhalen ken ik wel, andere ook helemaal niet. Wel heel "leuk" om hier een boel van (terug) te lezen

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 14:54

unihorses schreef:
die merrie die natuurlijk gedekt zou zijn, wond kreeg ingesprait met blauw spray en overleden in enkele minuten door slagaderlijke bloeding

heb je daar een topic van?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:48

Pfoe, zoveel verhalen staan me bij in die 11 jaar bokt, de meeste zijn hier al genoemd.
Maar ook het verhaal van Jaimy (schreef je haar naam zo?) die door haar vader werd ontvoerd naar het buitenland. Een heel eng verhaal was dat en allerlei bokkers probeerden met haar in contact te komen. Ik weet eigenlijk niet of dat wel waargebeurd was of niet? Het was in ieder geval heel apart allemaal.

Ook het verhaal van een bokker wiens vriend schizofreen was en allerlei waanbeelden had, waarbij haar leven soms ook in gevaar was.
En dan was er nog een bokker die alcoholiste was en hier om hulp vroeg. Ik ben nog altijd benieuwd hoe het met haar gaat, maar ben haar naam kwijt :\ Maakte me echt zorgen om haar.

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 16:53

is dat neit kiwiko Cayenne? ik weet dat ze op poetsplaats uiteindelijk wilde stoppen met het drinken

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:10

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:14

EmptyWords schreef:
is dat neit kiwiko Cayenne? ik weet dat ze op poetsplaats uiteindelijk wilde stoppen met het drinken

Nee, was niet KiWiKo maar een andere bokker, ben haar naam kwijt. Volgens mij begon het met een A.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:17

Reusje0504 schreef:
De bokker die op zoek ging naar een medewerker van de efteling (joris en de draak)

De jongen die frankyfrank heette ofzo en zei dat zn zus was overleden en hij haar fries had gekregen. Daarna was het paard gestolen en gingen bokkers allemal zoeken. Verhaal rammelde aan alle kanten een hij had foto's in zijn profiel van christiano ronaldo!

Het ongeluk van bietjuhh

Een bokker die verstandelijk iets minder begaafd was en altijd zat te zeuren en alle tips afwimpelde en heel veel om aandacht vroeg. Op een dag zei ze ik kom nooit meer op bokt en iedereen zei dat ze wel weer terug zou komen maar dat is niet gebeurd!

Jaaaa daar zeg je zowat! Wie was dat toch ook alweer....

Potverdie nou blijf ik maar denken wie dit nou was... per pb een naam gekregen maar die is het volgens mij niet. Is dit niet van al langer geleden en is die dame toen niet van meerdere kanten aanbevolen om hulp te zoeken...
Laatst bijgewerkt door Amaris op 19-11-14 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 17:24

Lasca_1987?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:26

degene die ik in mn hoofd heb was ouder...en woonde op zichzelf of in een groep of zoiets...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 17:56

terpentijn schreef:
Fay, het veulen dat niet kon ademen, en toch geopereerd is, waarbij voor veel geld en moeite en begeleiding de luchtwegen(schotten)zijn opengebrand.... Die het zo goed ging...om dan in de wei te verongelukken aan een gebroken been... die vergeet ik nooit meer. Die Bokster had zoveel voor Fay en een ander paard over, met ernstige hoefproblemen, die het ook niet redde. Verschrikkelijk, ik was er ziek van.

Oooooh, dit heb ik helemaal nooit meegekregen dat ze uiteindelijk verongelukt is, wat verschrikkelijk ;( ;(

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:10

Zo, mijn geheugen is weer opgefrist. Wat een verhalen allemaal.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:16

Het verhaal van een bokker - ik weet echt niet meer wie - die haar paard sochtends liggend in stal vond, badend in het bloed. Paard had de dag ervoor een trap gehad op de wei, maar leek niks ernstigs. Bleek dus toch een breuk te hebben gehad in een been en daar snachts doorheen gezakt. Ik heb het verhaal huilend zitten lezen. Ze beschreef hoe het paard haar wanhopig aankeek, maar er was niets meer voor het arme dier te doen.

Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.
Laatst bijgewerkt door Nikass op 19-11-14 18:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:16

Ja Amaris ik denk dat ik ook weet wie je bedoeld. Ik dacht ook dat haar naam met een A begon. Ze had toch ook 2 kinderen die niet bij haar woonde? Staat me wat van bij dat ze een blauw/paarsig figuur in dr fotootje had staan?