Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:blokje schreef:Ik weet der naam niet meer.
Was een dubbele naam. Echt horror dat verhaal.
Edit: hier het verhaal. Schiet direct weer vol [HK] waarom ons kleine meisje,waarom?????????????
Reusje0504 schreef:De bokker die op zoek ging naar een medewerker van de efteling (joris en de draak)
De jongen die frankyfrank heette ofzo en zei dat zn zus was overleden en hij haar fries had gekregen. Daarna was het paard gestolen en gingen bokkers allemal zoeken. Verhaal rammelde aan alle kanten een hij had foto's in zijn profiel van christiano ronaldo!
Het ongeluk van bietjuhh
Een bokker die verstandelijk iets minder begaafd was en altijd zat te zeuren en alle tips afwimpelde en heel veel om aandacht vroeg. Op een dag zei ze ik kom nooit meer op bokt en iedereen zei dat ze wel weer terug zou komen maar dat is niet gebeurd!
terpentijn schreef:Fay, het veulen dat niet kon ademen, en toch geopereerd is, waarbij voor veel geld en moeite en begeleiding de luchtwegen(schotten)zijn opengebrand.... Die het zo goed ging...om dan in de wei te verongelukken aan een gebroken been... die vergeet ik nooit meer. Die Bokster had zoveel voor Fay en een ander paard over, met ernstige hoefproblemen, die het ook niet redde. Verschrikkelijk, ik was er ziek van.