Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vrouwke schreef:Ik vind het opzicht ook wel meevallen.
Aan 2 dingen erger ik me wel.
Als er iets gebeurt is dat ze het gelijk over "penny" hebben.
Zullen wel penny's gedaan hebben of als een kind een topic opent.
En als er iemand een topic opent dat de kat/ hond drachtig is.
Dan zijn er altijd de zelfde die ts af zit te katten met: asiel's zitten vol, enz enz.
Terwijl Ts erg trots is.
Blijheid schreef:Ik vind dat laatste wel een moeilijk iets hoor. Ik bedoel, ik gun een ander zeker zijn plezier en kan ook echt blij zijn voor iemand die een vrolijk topic opent en trots is op zijn paard/hond/kat/whatever
Maar stel (extreem voorbeeld) iemand zit supertrots op zijn nieuwe pony, een kleine shet en diegene is zelf 180 lang. Dan vind ik dat toch wel wat om een opmerking over te maken.
Net zo met hondjes en katjes fokken, als de hond/kat nog niet gedekt is en de TS heeft er duidelijk niet over nagedacht dan vind ik een opmerking om iemand even aan het denken te zetten niet zo raar. Het hoeft niet 100x herhaald, en ook op een normale toonMaar alleen maar blij zijn en gunnen vind ik ook niet wat, juist aan positief/opbouwende kritiek kan je heel veel hebben
Jolien87 schreef:Blijheid schreef:Ik vind dat laatste wel een moeilijk iets hoor. Ik bedoel, ik gun een ander zeker zijn plezier en kan ook echt blij zijn voor iemand die een vrolijk topic opent en trots is op zijn paard/hond/kat/whatever
Maar stel (extreem voorbeeld) iemand zit supertrots op zijn nieuwe pony, een kleine shet en diegene is zelf 180 lang. Dan vind ik dat toch wel wat om een opmerking over te maken.
Net zo met hondjes en katjes fokken, als de hond/kat nog niet gedekt is en de TS heeft er duidelijk niet over nagedacht dan vind ik een opmerking om iemand even aan het denken te zetten niet zo raar. Het hoeft niet 100x herhaald, en ook op een normale toonMaar alleen maar blij zijn en gunnen vind ik ook niet wat, juist aan positief/opbouwende kritiek kan je heel veel hebben
Oh er is absoluut een grens, maar bij sommigen straalt het eraf dat ze iemand iets misgunnen.
Jelleee schreef:Ik heb een beetje hetzelfde als TS. Er zitten een paar enorme doordrammers hier op Bokt, die koste wat het kost hun eigen mening moeten doordrammen.
Laatst nog, bij Leven Zonder Paarden, een topic over edelstenen en hun werking. Leek me interessant om te lezen. Maar zelfs bij zo'n onderwerp moet het blijkbaar verziekt worden. Sarcastische opmerkingen, bewijzen willen dat het niet bestaat, enzovoorts enzovoorts. Geeft niets als je er niet in gelooft, maar stop alsjeblieft met het verzieken van zo'n topic, want anderen geloven er misschien wel in en vinden het leuk om daarover te babbelen. Maar helaas, het doordrammen gaat gewoon verder. Ik kwam er puur uit nieuwsgierigheid, maar zoiets nodigt niet echt uit om het hele topic door te lezen.
Bovenstaand is puur een voorbeeld, maar zo zijn er nog honderden onderwerpen/voorbeelden te noemen. Voor mij is de lol er goed vanaf in ieder geval.
Dribbel schreef:Verder heb je dan nog het, ik heb gehoord dat (vul maar in). In journalistieke termen doe je aan 'hoor'. maar niet aan 'wederhoor'. Je neemt dus iets aan zonder het te onderzoeken. Dat gebeurd zelfs in dit topic.
Elles schreef:Ik zie dit topic nu pas.Dribbel schreef:Verder heb je dan nog het, ik heb gehoord dat (vul maar in). In journalistieke termen doe je aan 'hoor'. maar niet aan 'wederhoor'. Je neemt dus iets aan zonder het te onderzoeken. Dat gebeurd zelfs in dit topic.
Heel goed. Mooi gesproken. Zo kan dat werken.
En zo is het ook met ons gegaan.
"Hoor" is klaarblijkelijk over het algemeen niet zo moeilijk en bizar vlot op gereageerd. Van "wederhoor" vanuit beheer is op dat moment echter helaas absoluut geen sprake geweest.
Sees schreef:Ik begrijp deze post eigenlijk niet. Hoort die hier wel thuis?
Sees schreef:Ik heb de oprechte vraag gesteld aan TS wat haar doel was van dit topic?
Sees schreef:Haha grappig Nies, jij bewijst dus PRECIES waar dit topic voor geopend is en wat ik bedoel. Funny...