Bokt... je moet je schamen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 17:50

safina schreef:
Ik heb de indruk dat veel mensen denken dat er legio andere oplossingen voorhanden zijn voor iemand die op straat staat. Ik ben vroeger maatschappelijk werker geweest en ik kan helaas niet anders dan het verhaal van PenP2014 bevestigen. Je hebt als maatschappelijk werker niet een set met sleutels van slaapplekken of huizen in je bureaulade liggen helaas. Je kunt vaak niet veel meer doen dan rondbellen tot je ergens een plek vindt om te overnachten, Crisiscentra, nachtopvang...ze zitten doorgaans allemaal vol.
Voor veel opvangmogelijkheden komt TS niet in aanmerking. Als je bijvoorbeeld enkel op zoek bent naar onderdak en geen acute bijkomende psychosociale of psychiatrische problematiek hebt, nemen veel crisiscentra je niet op. Ook Blijf van mijn Lijfhuizen zijn geen optie, want er is geen sprake van geweld of dreiging met geweld. Andere adressen zitten vaak langdurig vol en hebben een wachtlijst. Vaak laten ze andere mensen voorgaan omdat hun situatie ernstiger is. Denk aan mensen met kinderen, mensen met medische problemen, ouderen, slachtoffers van vrouwenhandel etc.
Ik weet dat ik soms een halve dag zat de bellen. Heel het land door. Soms had ik geluk en vond ik een plekje waar iemand een poosje kon blijven. Soms was het enige dat ik iemand aan het eind van de dag nog aan kon raden om ruim voor openingstijd voor de poort van de daklozenopvang te gaan staan. Hopend dat er plek was. Soms lukte het me om er een plekje te reserveren voor iemand, maar lang niet altijd. En dan slaap je dus wel tussen mensen met hele heftige problemen, zoals verslaving, psychiatrie etc. Dat brengt onder meer lawaai en onderlinge agressie met zich mee en was vaak heel beangstigend voor mensen die daar niet gewend aan waren. En niet handig als je de volgende dag weer fris en monter op je werk moet verschijnen.
Ik heb wel eens heel lang gezocht voor een heel kwetsbare, licht verstandelijk beperkte vrouw. Ze was dakloos geworden en ten einde raad bij een vieze kerel in huis gaan wonen die haar de meest walgelijke dingen liet doen om 'de huur te betalen'. Stad en land afgebeld, nergens plek. En zo'n vrouw wil je ook niet tussen de daklozen laten slapen in de nachtopvang, want daar maken ze gehakt van haar. Uiteindelijk viaviavia uitgekomen bij een klooster aan de andere kant van Nederland, waar wat nonnen zich over haar ontfermd hebben tot er plek was bij een instelling waar ze haar verder konden helpen.
Hier, in het oosten van het land, lossen mensen acute woningnood nog wel eens op door een stacaravan of chalet te huren. We hebben hier diverse uithuilparken in de buurt (parken die bevolkt worden door gescheiden mannen :D ). Maar in vakantietijd is dat vaak ook geen optie, want in deze periode kunnen de eigenaren e.e.a. voor veel gunstigere prijzen verhuren. Bovendien moet je een bedrag op je rekening hebben staan om een voorschot op de huur te kunnen betalen.
Kortom: zo makkelijk is het dus allemaal niet. En dan moet je bedenken dat ik hele lijsten met adressen had en als professional veel makkelijker dingen gedaan kreeg bij instanties dan iemand die zelf belt.

Over of het terecht is dat er een topic op slot is gegaan, wil ik geen uitspraken doen. Voor beiden is wat te zeggen. Maar het argument "er zijn legio andere oplossingen voorhanden voor iemand die dakloos is" klopt mijns inziens niet.

Helemaal met je eens Safina. Ik ben ook maatschappelijk werkster en heb jaren gewerkt in de dak- en thuislozen opvang. Ken de Blijf huizen en FIOM huizen vrij goed, waar je echt niet met een telefoontje binnen komt want dat is afhankelijk van de problematiek. Dak-en thuislozen opvang zoals o.a Leger des Heils is echt geen fijne wereld om als vrouw met of zonder kinderen in opgevangen te worden. Dus fijn dat er Bokkers zijn die haar hebben geholpen des te eerder is ze weer op de rit.
Zeker omdat er nog sprake is van WERK...o zo belangrijk om je leven weer op de rit te krijgen. Succes alle betrokkenen!!

Heb ook geen oordeel over BOKT die zich strikt aan het eigen beleid heeft gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:31

pien_2010 schreef:
Helemaal met je eens Safina. Ik ben ook maatschappelijk werkster en heb jaren gewerkt in de dak- en thuislozen opvang. Ken de Blijf huizen en FIOM huizen vrij goed, waar je echt niet met een telefoontje binnen komt want dat is afhankelijk van de problematiek. Dak-en thuislozen opvang zoals o.a Leger des Heils is echt geen fijne wereld om als vrouw met of zonder kinderen in opgevangen te worden. Dus fijn dat er Bokkers zijn die haar hebben geholpen des te eerder is ze weer op de rit.
Zeker omdat er nog sprake is van WERK...o zo belangrijk om je leven weer op de rit te krijgen. Succes alle betrokkenen!!

Heb ook geen oordeel over BOKT die zich strikt aan het eigen beleid heeft gehouden.

Het is één van de redenen waarom ik blij ben dat ik geen maatschappelijk werker meer ben. Dan eindeloze bellen.... En het gaat in het huidige politieke klimaat steeds meer die kant op. Er wordt steeds meer verantwoordelijkheid gelegd bij het eigen sociale netwerk van mensen. Familie, de buurt....die moeten problemen helpen oplossen.

Het lastige is alleen dat sommige mensen geen sociaal netwerk hebben, om welke reden dan ook. Niet iedereen heeft ouders of vrienden om op terug te vallen.

Ik kan me trouwens voorstellen dat het al dan niet sluiten van zo'n topic best een dilemma is. Ik heb niet zozeer moeite met het sluiten an sich als wel met de argumenten die aangevoerd worden. Want dat iemand die dakloos is makkelijk bij instanties terecht kan, klopt echt niet (gelukkig kan jij dat ook bevestigen). En het idee dat topics op slot moeten vanwege de volstrekt hypothetische reden dat het een vies vrouwtje / mannetje zou betreffen staat me ook niet aan. Laat staan dat mensen daar door het sluiten van topics tegen beschermd moeten / kunnen worden.

TS heeft een eigen afweging gemaakt tussen iemand willen helpen en het risico dat daaraan vast zit. Ik had zelf waarschijnlijk een andere keuze gemaakt. Maar wat ik veel belangrijker vind is dat mensen vrij zijn om hun eigen beslissingen daarin te nemen.

....en dat een keuze om een topic te sluiten vooraf afgewogen wordt en dat er niet achteraf naar allerlei argumenten gezocht wordt om die keuze te legitimeren. Want die indruk heb ik nu een beetje.

Mjetterd

Re: Bokt... je moet je schamen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:39

Alle meeting topics maar sluiten, stel je voor dat er mensen met verkeerde bedoelingen op af komen.
Moderators willen blijkbaar graag die bescherming bieden.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:42

ook al ben ik een van de mensen die het leger des heils heeft geopperd ik zou mij daar ook niet melden, tenzij ik alle andere opties uitgeput had... het scheelt al dat ze in ieder geval eerst een nacht tot rust kon komen bij een medebokker. op die manier heeft zowel zei als bokkers de tijd gehad om out of the box te denken..

gelukkig waren geen van de opties nodig..
maar wat ik bedoel met er zijn veel opties, zijn niet alleen de reguliere wegen waar je 'heen geleid wordt' bijvoorbeeld inderdaad door maatschappelijk werk..

persoonlijk zou ik eerder een tent van iemand accepteren dan daar zomers te overnachten..
of de boerderijen afgaan situatie uitleggen en of ik dan maar een paar nachtjes in het hooi mag slapen en in ruil voor wat hulp wat kan eten en drinken tot ik iets voor de langere duur had gevonden.. op deze optie kwam ik overigens te laat om nog echt wat toe te voegen te hebben..

maar zomers kun je echt wel overleven als het echt echt moet. fijn of te verkiezen boven andere opties laat ik daarbij buiten beschouwing.. puur eerste levensbehoeften.. slaapplek, eten, drinken tot je hulp kunt inschakelen die meer kan betekenen.

in de winter wordt het een heel akelig verhaal, dan moet je eigenlijk gewoon onderdak vinden in een huis of opvanghuis omdat het anders geen doen is..

daarom vond ik het zo raar dat mensen zo over de rooie gingen toen iemand het woord tent liet vallen.... hoezo is dat te min dan? vooral als daar een kampeeruitrustig bij zit (meesten hebben beiden)

ik had tijdens deze discussies vaak het gevoel dat ieder ander voorstel dan een particulier bed te min is voor een mens. en dat kan toch niet zo zijn? je kunt een ander daar nooit toe verplichten.. gelukkig zijn er twee opgestaan die dit wel wilde bieden.. maar anders, had ze niet naar het leger des heils hoeven gaan.. er waren andere opties gegeven.

----

maar goed het laatste wat ik zeg voor ik mij verder helemaal uit deze discussie terug trek (want het is toch grotendeels een wellus nietus spelletje geworden).

laten we het eens zijn dat we het niet overal over eens kunnen zijn.. en dat een mens gelukkig een veerkrachtig dier is..

mvg

elena

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:50

----

Ik ga even een nachtje slapen over 2 opties :) Of het topic ontstippen en me beperken tot HK's, of een permanente ban aanvragen. En ik denk het laatste. Geloof niet dat dit een forum is waar ik me ook nog maar mee wil in laten :)

Gemmeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:44

PenP2014 schreef:
----

Ik ga even een nachtje slapen over 2 opties :) Of het topic ontstippen en me beperken tot HK's, of een permanente ban aanvragen. En ik denk het laatste. Geloof niet dat dit een forum is waar ik me ook nog maar mee wil in laten :)

Vandaag pas alle topics over dit schrijnende geval gelezen, met pijn in mijn buik, wat moet Kevertje zich vreselijk hebben gevoeld, toen zij het eerste topic opende....
En wat is ze blij geweest met jouw berichtje......ja er zijn mensen die hulp aanbieden en geloven in het goede van de mens.
Kevertje is voorlopig onder de pannen, gelukkig rust keert terug in haar leven.....

Maar lieve PenP2014, hoe moet het nou als ik in zo'n situatie kom en een berichtje plaats op bokt? En jij als helper bent niet meer te vinden op bokt? En ik krijg enkel reacties van meid je bent 40 had je eerder moeten bedenken....... Nee PenP2014, laat je niet wegjagen door mensen die jouw waarde als mens niet kunnen zien, zij missen wat in het leven! En ik, wil jou niet missen als bokker. Al ken ik je niet, voor mij ben je een topbokker.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:47

PenP2014 schreef:
----

blij dat we ons puntje in pm besproken en uitgesproken hebben pen.. en dat je je post verwijderd heb waardeer ik zeer.. ik had gezegd dat ik niet meer terug zou keren om weerwoord te geven, maar keer wel even terug om mijn waardering te uiten in dit geval pen

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:49

Was ook idd niet om jou helena.

Ik heb evengoed besloten te kiezen voor een permanente ban :) Bokt.nl is geen site waarmee ik me wil inlaten noch geassocieerd wil worden. Blijkbaar moet je je doodschamen dat je je medemens hulp biedt.

Ik heb mijn mail adres is mijn profiel gezet voor verdere communicatie.
Laatst bijgewerkt door PenP2014 op 29-07-14 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:53

Ik snap beide partijen, natuurlijk had Bokt een uitzondering kunnen maken of in ieder geval nu kunnen zeggen dat ze het verkeerd ingeschat hebben maar om nu direct mensen harteloos te gaan noemen...

We weten het hele verhaal van betreffende TS niet en ook niet het hele verhaal van het Bokt team.
Ik vind het jammer dat er zo snel oordelen geveld moeten worden over mensen die over het algemeen gewoon doen wat voor hun het goede lijkt. Natuurlijk zijn er altijd mensen met kwaad in de zin maar laten we daar niet vanuit gaan tot het tegendeel bewezen is.

Verder heeft de laatste tijd het Bokt team al heel veel vaker onder vuur gelegen, terwijl het al een aantal jaren voor heel veel mensen een hele fijne plek is om te komen (om wat voor reden dan ook).
Waardoor ik het niet eerlijk vind van sommige mensen (in de verschillende discussies) om Bokt door 1 meningsverschil maar helemaal af te schrijven. Perfectie is helaas niet menselijk.
Natuurlijk is dat ieder zijn of haar eigen keus, leven en laten leven maar wil het toch even gezegd hebben!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:54

Ben je echt een maatschappelijk werkster geweest PenP? Of haal ik nu dingen door elkaar? Jammer dat je moeilijk kunt omgaan met andere meningen. Maar misschien zijn er niet voor mijn ogen dingen gebeurd die wel een reden zijn om weg te gaan. Wens je het allerbeste met misschien wel vrijwillige chrisisopvang of zo iets. Succes !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:06

PenP2014 schreef:
Was ook idd niet om jou helena.

Ik heb evengoed besloten te kiezen voor een permanente ban :) Bokt.nl is geen site waarmee ik me wil inlaten noch geassocieerd wil worden. Blijkbaar moet je je doodschamen dat je je medemens hulp biedt.

Ik heb mijn mail adres is mijn profiel gezet voor verdere communicatie.

Dat is jammer. Ik denk dat bokt een afspiegeling is van de samenleving. Met alle mooie en minder mooie kanten. Een samenleving die mensen zoals jij hard nodig heeft, om het verschil te maken.

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:17

Pff ongelooflijk wat is er gebeurd met ons dat we eerst een bewijs?? Moeten hebben of iemand iets met paarden heeft voor we kijken of we iemand wel/niet op straat laten slapen.. als dat inderdaad de afspiegeling van de maatschappij is maak ik me wel zorgen..
Gelukkig heb ik genoeg ervaringen die het tegendeel bewijzen.
Maar ik ben het dus met je eens TS! Heel kort door de bocht van Bokt..

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:34

slimmerik schreef:
Ben je echt een maatschappelijk werkster geweest PenP? Of haal ik nu dingen door elkaar? Jammer dat je moeilijk kunt omgaan met andere meningen. Maar misschien zijn er niet voor mijn ogen dingen gebeurd die wel een reden zijn om weg te gaan. Wens je het allerbeste met misschien wel vrijwillige chrisisopvang of zo iets. Succes !!

Je haalt mensen door elkaar idd

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:02

Nog steeds helemaal eens met de TS..

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 23:30

Ik moet meteen denken aan de enquête die ik vandaag heb ingevuld over bokt... hoe de sfeer is hier..

Wat een walgelijke sfeer hangt er in dit topic zeg. Beginnend met de nogal botte en flauwe op. Ik snap je punt wel ts, maar ik vraag me echt af of je wat denkt te bereiken door gelijk op die toon een topic te starten. Wat wilde je ermee bereiken ? Dat iedereen weer zijn of haar zegje kan doen over hoe slecht iets is of om daadwerkelijk een oplossing te bedenken ? Waarom dan niet een mod een pb sturen met de oprechte vraag waarom iets is gebeurd en of er niet wat aan veranderd kan worden ?
Vele topics hiervoor wordt er nog geklaagd dat bokt geen onderscheid moet maken, om hier moord en brand te schreeuwen zodra het ineenswel zou moeten. Een mod heeft uitgelegd waarom de regel zo is ingesteld en toch blijft er geroepen worden dat niemand tekst en uitleg geeft.
In plaats van een fijn topic te hebben waarin meegedacht kan worden wat er mogelijk is zie ik alleen een reltopic waarin iedereen om het hardst roept dat ie gelijk heeft. Krijg je t niet dan roept men nog harder om hier weg te gaan.
Of iemand een mens in nood helpt is ieder voor zich en kan beide wel begrijpen hier, maar wat ikecht absoluut niet begrijp is dat hier als een stel kleuters op elkaar afgereageerd moet worden :n
De info mbt waar mensen heen kunnen in geval van nood is imo een heel goed onderwerp voor een nieuw fris topic toch, zodat men weet wat ze kunnen doen als ze in een soortgelijke situatie terwcht komen. Jammer dat dat nu wegvalt in een topic wat als doel had memsen af te kraken...
Wellicht dat iemand toch zo'n topic wil openen ? Zonder situatie van de ts van die topics maar gewoon in het algemeen ? Want nogmaals er komen hele mooie fijne en lieve tips binnen in dot topic :j

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 00:01

zullen we het gewoon zo samenvatten:

er kwam een gebruiker online die nog nooit de fora actief gebruikt had, maar wel jaren mee las. Ze was dus een 'bekende' als in zijnde lezend ip?

de regel is heel duidelijk, je moet 25 nuttige posts maken.. wat nuttig is is natuurlijk even een andere discussie die ik graag wel met een mod wil bespreken. ik heb wat af gecomplimenteerd op veulens om aan discussies die nuttig waren deel te kunnen nemen.

De vrouw in kwestie voldeed niet aan de voorwaarde

Bokt mods hadden nu 3 opties

1. de regels negeren en de post toelaten
2. de post oogluikend toestaan en sluiten op het moment dat er een tijdelijke oplossing leek te zijn.
3. de post onmiddellijk sluiten zoals de regels voorschrijven.

Ze hebben een overweging moeten maken.. en bij alle drie de opties zijn er bokt gebruikers die daar boos over gaan worden. Ze hebben daarom voor een middenweg gekozen.. die natuurlijk en de stricte regelvolgers boos maakt en de mensen die vrijstelling willen in schrijnende gevallen.

--------------------

we kunnen er heel lang omheen draaien maar feit is en blijft dat de mensen die de eerste optie willen boos zijn en blijven, immers niets veranderd het feit dat het zo gegaan is..

de mensen die enige coulance willen zien in de vorm van even openlaten.. zijn tevreden..

de mensen die de regels strict willen volgen, zijn wat narrig dat het niet gelijk gesloten is.. maar ja die durven natuurlijk helemaal niet meer te zeggen dat ze dat vinden :) logisch ook wel.

valt er echt veel aan toe te voegen? ik denk dat het meeste wel gezegd is, en de toon ervan niet op alle momenten even mooi is geweest.. van alle partijen..

misschien is dit het moment om te zeggen:

gelukkig is het opgelost ook al ben ik ongelukkig/gelukkig/niet zo tevreden (doorhalen wat niet van toepassing is) over de wijze waarop.. En laten we de gezelligheid weer opzoeken..

bij een volgend geval zullen de mods opnieuw moeten bekijken wat in hun opinie de beste wijze is..
en weer zullen er dan mensen zijn die niet blij zullen zijn, welke keuze er ook gemaakt wordt..

mvg

elena

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:02

Waarom sorry zeggen als een mening anders is, de mening van mods en andere blokkers zijn niet veranderd na het verhaal van ts of wat dano ook. Dus sorry waarvoor. Ze hebben correct gehandeld.

En vervelend dat het zo is opgevat mods hebben niks direct naar pen geschreven dat had ze er zelf van gemaakt dus daar hoeven ze ook geen sorry voor te zeggen..

Ik vind sommige van jullie ook miet erg begripvol toe naar de mensen achter de schermen, blijf dan lekker weg en zoek een ander forum
Nessah schreef:
Weet je wat ik zo jammer vind? Dat het team niet gewoon even zegt, Dat hadden we inderdaad anders kunnen aanpakken. Of, na het verhaal van Pen, wat vervelend dat het zo is opgevat sorry.

En de mensen die het allemaal niet begrijpen? Sja, lekker veilig vanaf je PC typen.. Zonder ooit zó in paniek te zijn geweest. Ik ben zelf maatschappelijkwerker en ik zie heel vaak dat mensen volledig in paniek dingen doen, die zo voorheen nooit gedaan zouden hebben. Mén wat oordelen mensen zo makkelijk tegenwoordig! En elkaar helpen, hoo maar! Lekker aan jezelf denken, als dat maar goed is. bah wat een egoïsme.

Denk je echt dat je zo makkelijk kan aankloppen bij een instantie? Kom gezellig een dagje met mij mee lopen, met zwerfjongeren, ja je leest het goed jongeren. Onder de 20 ja. Kom één dagje, dan piep je ineens wel anders hoor :)

Dat deze vrouw in haar volle paniek moest denken aan Bokt, betekende dat zij Bokt haar paniek toestand toevertrouwde. En nee, Bokt is geen hulp instantie maar Bokt is toch zo'n fijn forum waar mensen met elkaar verbonden staan? laat TS dan haar topic even afmaken tot de gemoederen wat gezakt zijn, laat haar zien dat Bokt te vertrouwen is.. Zoveel mensen wilde haar helpen, of met een slaapplek of met tips over instanties.. Ik wilde haar ook helpen en kón haar ook helpen.. Maar he, het topic was al op slot.

Want sja, de regeltjes he.. Daar moet Bokt zich tot aan houden.. Want zij willen veiligheid waarborgen van de Bokkers. Hoorde TS daar niet bij? Haar veiligheid stond onderin het prioriteiten lijstje denk ik?

Gelukkig laten sommige Bokkers iets heel moois zien, namelijk mee helpen, mee denken en proberen de paniek wat te sussen.. Want ja, ook woorden kunnen heel veel doen in zo'n situatie. Het team daarintegen sluit een topic, stuurt een pbtje en daarna is het wat hun betreft afgehandeld. Als er vervolgens iets van gezegd wordt ( dit topic) blijven zij zich zelf verantwoorden dat het nu eenmaal de richtlijnen zijn van Bokt.

zal ik jullie nu eens een geheimpje vertellen? Ik ga binnen mijn beroep zo vaak de richtlijnen uit. Namelijk als maatschappelijk werker heb je je discretionaire ruimte een ruimte tussen de regels en empathie in.. Dat je zelf je regels mag aanscherpen in een bijzondere situatie. Dat je je boekje te buiten mag gaan, omdat je iemand wilt helpen. Want je kan niet altijd naar je regeltjes wijzen en zeggen we hebben niets fout gedaan, we deden alles volgens het boekje.

Bokt is een forum voor mensen, er komen erg veel persoonlijke gebeurtenissen op. Mensen zoeken steun of hulp in elkaar, al is het maar met woorden. Dat is één van de mooiste dingen hier en wanneer dat is ontnomen door een paar regeltjes en dat blijkbaar niet in goede aarde valt, mag er best vanuit het team een woordje komen waarbij niet gewezen wordt vanuit de regels. maar een bepaald inleven vermogen, wat je zou moeten hebben op zo'n groot forum.

Nogmaals, oordeel allemaal lekker makkelijk vanuit je warme huisje met een koud colaatje. gelukkig zijn er mensen die verder kijken en ook in het dagelijkse leven gebruik maken van hun discretionaire ruimte, waarin ze hun eigen normen en waarden een beetje aanpassen op een ander om iemand te helpen.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 16:21

Al vaker genoemd maar toch. Ik begrijp niet waarom bokkers beschermd moeten worden tegen eventuele niet-paarden mensen door middel van de 25 berichten, wanneer ze wel gewoon opgelicht kunnen worden op de markt. Daar is geen een bericht voor nodig, dat vind ik vreemd.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:00

Laatst bijgewerkt door Shiloh op 30-07-14 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:03

Bokt is er een beetje een potje van aan het maken, en dan bedoel ik dus bepaalde modjes op Bokt... Lekker bezig, jongens! :? -O-

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:06

Ik zou eerst even een reactie van de mods afwachten.. het komt op mij over alsof dat topic daar ook niet goed staat :)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 23:07

Nee, want het heeft alles met paarden te maken en hoort daarom in een forum gedeelte thuis waar ze wel zonder 25 paard gerelateerde posts mag posten? right...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:09

Speculatie lijkt mij op dit moment geen zin hebben :)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:09

Shiloh schreef:
WAIT! ... WUT!!???

Voor iemand in nood wordt geen uitzondering gemaakt, of de regels een beetje gebogen? Maar dit mag wel?

Moordzaken @ [LN] Moorddossiers: omstandigheden, motieven en straffen.

Nu val ik helemaal van mijn stoel!

Het verschil zit hem in het feit dat deze bokker van te voren overlegd heeft met mods en haar verhaal heeft uitgelegd met het doel gok ik zo ;) de vrouw die zo eeb topic hweft aangemaakt heeft dat niet gedaan. Dat is het verschil denk ik.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 23:12

Ik zou gewoon even afwachten wat hier voor reactie van een mod opkomt en ik hoop dat in de tussentijd geen verklaringen gegeven gaan worden hiervoor door de zwarte bokkers, anders maak je het het beheer wel heel makkelijk ;)