moet dit nou echt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:44

:evaw:

Dan vat je het lekker denigrerend op. Ik heb toch het recht om sommige mensen vies te vinden? Wat is daar erg aan.. Ik noem geen namen. Jullie weten van niks het is namelijk nog steeds mijn probleem dat ik dat vies vind. Hebben jullie er last van dat ik het vies vind? nee toch?

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:45

Axel_Valerie schreef:

Dan vat je het lekker denigrerend op. Ik heb toch het recht om sommige mensen vies te vinden? Wat is daar erg aan.. Ik noem geen namen. Jullie weten van niks het is namelijk nog steeds mijn probleem dat ik dat vies vind. Hebben jullie er last van dat ik het vies vind? nee toch?

Maar wel van de manier waarop jij je over je medemens uitspreekt. Dat vind ik pas walgelijk. Reageer dan niet als je alleen maar wilt rellen en beledigen.

Bah.

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:46

Axel_Valerie, wil je nog even kijken op Pb?

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:46

ik trek me reactie terug....
Laatst bijgewerkt door Kim_RC op 10-07-14 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:47

ilaan schreef:
Axel_Valerie schreef:

Maar wel van de manier waarop jij je over je medemens uitspreekt. Dat vind ik pas walgelijk. Reageer dan niet als je alleen maar wilt rellen en beledigen.

Bah.

Nee, jij begrijpt het niet. Zij wordt persoonlijk aangevallen hoor -O- ;(

:+
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 10-07-14 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:47

Ik wil niet rellen en beledigen. Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen zich gelijk aangesproken voelen. Hoe weten jullie nou wat ik vies vind? Ik mag toch gewoon dingen vies vinden?

Nogmaals ik zal gewoon mijn mening blijven geven en ik zal het nooit op de man af spelen. Als mensen dat niet waarderen vind ik dat verder niet erg. Maar een mening is een mening en daar heeft iedereen recht op.

Edit: Hoe kan ik in godsnaam op een in jullie ogen "leuke" manier zeggen dat ik iets vies vind?

Geryon

Re: moet dit nou echt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 17:54

Natuurlijk mag jij dingen vies vinden. Maar je moet oppassen hoe je dat verwoord (ik ben een ervaringsdeskundige :+). Je mening is al niet zo 'leuk' (maakt niet uit) en als je dan dat soort smileys gebruikt, zijn je berichten gewoon onaardig. Zwerte geeft op een gegeven moment een logische reactie en daar antwoord je dan zo onaardig op. Je wekt daar dan gewoon onaardige reacties mee op.

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:30

Axel_Valerie schreef:
Ik wil niet rellen en beledigen. Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen zich gelijk aangesproken voelen. Hoe weten jullie nou wat ik vies vind? Ik mag toch gewoon dingen vies vinden?

Nogmaals ik zal gewoon mijn mening blijven geven en ik zal het nooit op de man af spelen. Als mensen dat niet waarderen vind ik dat verder niet erg. Maar een mening is een mening en daar heeft iedereen recht op.

Edit: Hoe kan ik in godsnaam op een in jullie ogen "leuke" manier zeggen dat ik iets vies vind?

Ik ben ook heel erg recht door zee en zeg ook wat er op mijn hart ligt. Soms op een verkeerde manier. En ik merk dat sinds ik erop let hoe ik dingen verwoord en het net iets anders breng als dat ik eerst zou doen het veel beter over komt. Dan bedoel je hetzelfde maar door een andere bewoording/toon komt het beter over.
Het is de toon die de muziek maakt toch?

En natuurlijk mag je je mening hebben, ik heb ook bepaalde gedachtes als ik iemand tegenkom, iedereen wel. Maar ipv te zeggen 'Ik vind dat vies' kun je ook zeggen dat je het niet prettig vind.
Want 'Ik vind dat vies dat je dat zegt' of 'Ik vind het niet prettig als je dat zegt' klinkt al heel anders. (even een simpel zinnetje hoor haha)

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 19:41

Ik denk dat het tijd wordt voor een slotje, inmiddels wordt dit topic alleen nog maar gebruikt om elkaar omver te schoppen.

Mochten er nog vragen zijn over het beleid of over de oorspronkelijke discussie dan hoor ik dat graag via pb, ik ga graag in gesprek. :)