Axel_Valerie schreef:Ik wil niet rellen en beledigen. Ik kan er niks aan doen dat sommige mensen zich gelijk aangesproken voelen. Hoe weten jullie nou wat ik vies vind? Ik mag toch gewoon dingen vies vinden?
Nogmaals ik zal gewoon mijn mening blijven geven en ik zal het nooit op de man af spelen. Als mensen dat niet waarderen vind ik dat verder niet erg. Maar een mening is een mening en daar heeft iedereen recht op.
Edit: Hoe kan ik in godsnaam op een in jullie ogen "leuke" manier zeggen dat ik iets vies vind?
Ik ben ook heel erg recht door zee en zeg ook wat er op mijn hart ligt. Soms op een verkeerde manier. En ik merk dat sinds ik erop let hoe ik dingen verwoord en het net iets anders breng als dat ik eerst zou doen het veel beter over komt. Dan bedoel je hetzelfde maar door een andere bewoording/toon komt het beter over.
Het is de toon die de muziek maakt toch?
En natuurlijk mag je je mening hebben, ik heb ook bepaalde gedachtes als ik iemand tegenkom, iedereen wel. Maar ipv te zeggen 'Ik vind dat vies' kun je ook zeggen dat je het niet prettig vind.
Want 'Ik vind dat vies dat je dat zegt' of 'Ik vind het niet prettig als je dat zegt' klinkt al heel anders. (even een simpel zinnetje hoor haha)